Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenKomaan, jullie zijn een veel te makkelijke prooi... laat je toch niet vangen door een paar HD screenshots... en de shaders zijn niet eens zo gedetailleerd. Games met dit soort graphics bestaan al, zijn al uit...
Welke dan wel als ik vragen mag?Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenWelke dan wel als ik vragen mag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenPGR4, Forza 2, Colin McRae DiRT, Motorstorm.
Comment
-
GT5 is het knapste racespel dat ik ooit gezien heb, en ook al komt m'n xbox er volgende week pas aan ... ik ben er van overtuigd dat PGR4 en andere racegames op eender welke console etc minder mooi gaan zijn. Wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn.
MAAR ik vind de gameplay van GT5 gewoon te statisch. Te saai eigenlijk. Ik breek da spel nie af ... ik ben gewoon geen fan van het super realistische genre. Ik was verslaafd aan PGR2. Zenuwachtig vlammen met den enzo in veels te kleine Schotse dorpkes. Ik kijk dan ook uit naar PGR4
Neemt niet weg ... als GT5 uitkomt ... de full ... dat ik em koop volgend jaar. Ik ga het genre dan nog wel eens een poging geven.
Trouwens ben ik den enigste die de triggers van de gamepad van de PS3 kut vind? Ik glij daar constant af met m'n vingers. Dat vond ik nog de grootste ergernis met GT5. En kan de functies (gas en remmen) wel her-assignen aan andere knoppen, maar de triggers zijn de enigste knoppen die drukgevoelig zijn.
Comment
-
Ik heb hier al is gezegd, dat al de statische screens die ze posten voorgerenderd zijn... (buiten dan de cockpitviews), en veel van die HD fotos van actiescenes uit ne Replay... die replays waren in GT4 ook al knap.. en in forza etc etc
maar als ge dat zegt is dat niet waar...
als ze eens deftig zouden googlen, dan zouden ze al wat filmfragmentjes vinden van ingame GT5 proloque en dan is het heeeeel wat minder , en dat de auto"s nog steeds als muggen klinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenGT5 is het knapste racespel dat ik ooit gezien heb, en ook al komt m'n xbox er volgende week pas aan ... ik ben er van overtuigd dat PGR4 en andere racegames op eender welke console etc minder mooi gaan zijn. Wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn.
MAAR ik vind de gameplay van GT5 gewoon te statisch. Te saai eigenlijk. Ik breek da spel nie af ... ik ben gewoon geen fan van het super realistische genre. Ik was verslaafd aan PGR2. Zenuwachtig vlammen met den enzo in veels te kleine Schotse dorpkes. Ik kijk dan ook uit naar PGR4
Neemt niet weg ... als GT5 uitkomt ... de full ... dat ik em koop volgend jaar. Ik ga het genre dan nog wel eens een poging geven.
Trouwens ben ik den enigste die de triggers van de gamepad van de PS3 kut vind? Ik glij daar constant af met m'n vingers. Dat vond ik nog de grootste ergernis met GT5. En kan de functies (gas en remmen) wel her-assignen aan andere knoppen, maar de triggers zijn de enigste knoppen die drukgevoelig zijn.
Je mag altijd eens komen gamen.
Als je met de 335d komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenGT5 is het knapste racespel dat ik ooit gezien heb, en ook al komt m'n xbox er volgende week pas aan ... ik ben er van overtuigd dat PGR4 en andere racegames op eender welke console etc minder mooi gaan zijn. Wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJij hebt het over PGR4 alsof dat nog niet uit is.
Je mag altijd eens komen gamen.
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenGT5 prologue is toch nog niet uit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenMja ik moet zo wel spreken want mijne versterker komt (met een beetje geluk) pas volgende week. Dan kan ik de xdoos aansluiten.
I know, ik ben aan het muggeziften.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJe zei: "wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn." Je had dan beter gezegd: "wil niet zeggen dat ik PGR4 lelijk zal vinden."
I know, ik ben aan het muggeziften.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenMAAR ik vind de gameplay van GT5 gewoon te statisch. Te saai eigenlijk. Ik breek da spel nie af ... ik ben gewoon geen fan van het super realistische genre. Ik was verslaafd aan PGR2. Zenuwachtig vlammen met den enzo in veels te kleine Schotse dorpkes. Ik kijk dan ook uit naar PGR4
Comment
-
Nog een leuke racegame die uitkomt: http://x-power.be/?act=nieuws&conten...54&game_id=804
De sequel dus van DTM3. Het schijnt wel dat deze wat minder realistisch wordt... maar het wordt waarschijnlijk toch een topper, en hij komt op veel platforms uit which is nice.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenDa's sterk, je praat over GT5 alsof je ervaring met de game hebt en vervolgens deel je ons mee dat ie nog uit moet komen???
Heeft er hier dan niemand de demo gespeeld? Die staat al maanden op PSN en ge kunt (als ik het me goed herinner) met de 135i coupé rijden en nog ne Lancer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenGe zou beter wa PGR4 spelen ipv te muggeziften .... wa oefenen voor als ge tegen mij moet spelen :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenVolgens mij staat er op de playstation website dat het de 26ste maart zou uitkomen voor ps3. Ze mogen mij in de saturn verwachten de woensdag!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtende prologue he, niet het volledige spel
Comment
Comment