Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou mij graag een stuurtje (indien beschikbaar met schakelflippers) kopen vergezeld van een pedalenset en eveneens een handgeschakelde versnellingsbak. Iemand tips?
Ik zou mij graag een stuurtje (indien beschikbaar met schakelflippers) kopen vergezeld van een pedalenset en eveneens een handgeschakelde versnellingsbak. Iemand tips?
als ze daar niet meer liggen, kijk maar in mediamarkt
ze liggen er nog met de hopen!
In de makro in Eke ook. Zowel de PS3+GT5 als de GT5, twas iets van een €37 voor het spel alleen. Kheb het niet gekocht want tzijn weer bijna examens en kan me zo al moeilijk genoeg achter m'n boeken zetten...
Als de G25 out-of-range is, kijk eens naar de Logitech MOMO Racing Force
de G25 staat in promotie in Mediamarkt Oostakker..
222 Euro geloof ik.
Sinds gisteren weigert de ps3 dienst. Hij leest geen games of dvd's meer.
Vandaag verzonden naar ergens in zaventem en binnen 15 werkdagen krijg ik een nieuwe.
Die 15 dagen gaan lang duren
vind ik ook, maar ik kan gek genoeg niet meer met de paddles shiften, ben het totaal afgeleerd
De F40 is ook wat tricky, weinig tot geen power onderin, dan gaat hij als een speer vooruit, en net voor max rpm verlies je weer alle grip. Op Pro mode wel
Comment