Daarstraks GT5 pack gaan kopen samen met een nieuwe LCD monitor, ben nu bezig met GT5 te installeren op de HD. Can't wait.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenIk zou mij graag een stuurtje (indien beschikbaar met schakelflippers) kopen vergezeld van een pedalenset en eveneens een handgeschakelde versnellingsbak. Iemand tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenals ze daar niet meer liggen, kijk maar in mediamarkt
ze liggen er nog met de hopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenIk zou mij graag een stuurtje (indien beschikbaar met schakelflippers) kopen vergezeld van een pedalenset en eveneens een handgeschakelde versnellingsbak. Iemand tips?
Comment
-
222 Euro geloof ik.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichtende G25 staat in promotie in Mediamarkt Oostakker..
222 Euro geloof ik.
(Mag ik de link posten?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenBij redcoon.be kost hij 185,13 euro.
(Mag ik de link posten?)
185,13 € is wel cheap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWaarom zou je dat niet mogen?
185,13 € is wel cheap.
Ik heb hem daar vorige week besteld voor 180 euro. Zal in promotie gestaan hebben denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenMan die F430 suckt.
De F40 is ook wat tricky, weinig tot geen power onderin, dan gaat hij als een speer vooruit, en net voor max rpm verlies je weer alle grip. Op Pro mode wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichtenhttp://www.redcoon.be/index.php/cmd/..._Racing_Wheel/
Ik heb hem daar vorige week besteld voor 180 euro. Zal in promotie gestaan hebben denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenMan die F430 suckt.
die f430 kun je nog snel rijden op daytona ,met die elise gaat dat dus niet é .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenal met de tuned elise gereden ,man man man die zuigt nog meer .
die f430 kun je nog snel rijden op daytona ,met die elise gaat dat dus niet é .
Comment
-
nog 3 races en groep A is ook in orde. Zowel GT Allstars als Japanse toestand op Suzuka, ik haat dat circuit echt.
en tot slot nog even sparen dat ik di F430 kan kopen voor de laatste race...
Welke wagen krijg je dan eigenlijk? En komt er dan iets nieuws tevoorschijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenKmoet ook nog 3 races doen, F430 en NSX nog kopen.
Soms wel vervelend dat je telkens de races opnieuw moet doen om aan geld te komen.
Comment
Comment