Ja, zoals in het echte leven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
vet spel! a-klasse zit er bij mij bijna op, ben er al in de helft... iemand een tip voor de all-stars race op suzuka? want mijne f430 suckt daar... btw ik heb de speciale-missie race met de f430 gehaald da was moeilijk!!! eerst moet ge echt leren rijden met da paard ze!!! ik had die trouwens al gekocht halverwege de b-klasse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenvet spel! a-klasse zit er bij mij bijna op, ben er al in de helft... iemand een tip voor de all-stars race op suzuka? want mijne f430 suckt daar... btw ik heb de speciale-missie race met de f430 gehaald da was moeilijk!!! eerst moet ge echt leren rijden met da paard ze!!! ik had die trouwens al gekocht halverwege de b-klasse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmerci voor de tips mannen het is me uiteindelijk gelukt met men ferrari 599... ik heb het spel uit en overal goud behaalt!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
opvallend is ook de slechte prestatie van de M3
Comment
-
De M3 breekt wel snel uit inderdaad, ik rij dan ook met alles af.
De NSX breekt ok wel snel uit, verbaasde me wel aangezien de motor in het midden zit. Gaat wel lekker vooruit maar ik denk dat ik met de Impreza 08 sneller zou zijn. Het prijsverschil is ook aanzienlijk maja ik vind de NSX nu eenmaal mooier, enkel het interieur valt wat tegen.
Voor de rest de Z06 is een echt beest.
Nu moet ik gewoon races herhalen en herhalen om een F430 te kopen, steekt soms wel tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDe M3 breekt wel snel uit inderdaad, ik rij dan ook met alles af.
De NSX breekt ok wel snel uit, verbaasde me wel aangezien de motor in het midden zit. Gaat wel lekker vooruit maar ik denk dat ik met de Impreza 08 sneller zou zijn. Het prijsverschil is ook aanzienlijk maja ik vind de NSX nu eenmaal mooier, enkel het interieur valt wat tegen.
Voor de rest de Z06 is een echt beest.
Nu moet ik gewoon races herhalen en herhalen om een F430 te kopen, steekt soms wel tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenJe hebt de F430 nodig om 1 race te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenJe hebt de F430 nodig om 1 race te doen.
maak je borst maar nat ,dat is geen lachertje .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtendie race op daytona !
maak je borst maar nat ,dat is geen lachertje .
btw, wat is de bedoeling van die S-klasse?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenbij mij is die gelukt, door een beetje vals te spelen in die eerste bocht pakte ik da stuk binnenin, die pits of wat is dat... zo kom ik voor de f40 terecht als ik in die tweede zware bocht kom... heeft lang geduur voor ik op deze race goud had, niettemin er veel geld aan verdient
btw, wat is de bedoeling van die S-klasse?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIs dat cheaten, ik druk die 599 gewoon van de baan daar en pak voor het gemak die db9 mee ook. Dan probeer ik voor de oval voor die TVR te zitten, en bij de chicane ga ik offroaden, en pak P3. Neh, Brons en erdoor en nooit meer die kutrace doen
Comment
-
Wie is hier de snelste in GT5 Prologue?
Wie hier denkt de snelste te zijn, moet maar eens kijken op
www.winuwprojector.be
Zijn jullie goed genoeg?
In primeur: het parcours wordt waarschijnlijk Suzuka.
settings op professional.
géén ghost.
géén guideline.
Zijn er hier voorkeuren voor de ideale wagen op dit parcours?
De wagen staat nog echt niet vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HDMASTER Bekijk BerichtenWie hier denkt de snelste te zijn, moet maar eens kijken op
www.winuwprojector.be
Zijn jullie goed genoeg?
In primeur: het parcours wordt waarschijnlijk Suzuka.
settings op professional.
géén ghost.
géén guideline.
Zijn er hier voorkeuren voor de ideale wagen op dit parcours?
De wagen staat nog echt niet vast.
KWestie van wagen en baan, ik zou zeker een echte baan nemen, Suzuka of Fuji dus. Wagen is wat moeilijk, waarom de wagen vanop de cover niet de Nissan GT-R?
Comment
Comment