Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toernooi GT5

Goede opmerking. Zal met een gewone controller gebeuren. Ik vrees dat de playseat en driving force pro het einde van de wedstrijd anders niet zouden halen.
    Waarom jouw voorkeur voor de Nissan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HDMASTER Bekijk Berichten
      Goede opmerking. Zal met een gewone controller gebeuren. Ik vrees dat de playseat en driving force pro het einde van de wedstrijd anders niet zouden halen.
      Waarom jouw voorkeur voor de Nissan?
      Niet echt mijn voorkeur, maar het lijkt mij een goeie keuze te zijn omdat het de themawagen van GT5P blijkt te zijn. In GT-TV staat ook een docu van ongeveer een uur over de GT-R. Over de Evo X ook trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
        Niet echt mijn voorkeur, maar het lijkt mij een goeie keuze te zijn omdat het de themawagen van GT5P blijkt te zijn. In GT-TV staat ook een docu van ongeveer een uur over de GT-R. Over de Evo X ook trouwens.
        het is zeker geen slechte auto ook

Comment

• morgenavond eindelijk eens beginnen aan die groep S. Heb me de laatste dagen wa bezig gehouden met driften

stond gisteren nog in de top 50 met de M3 op dat alpenparcours

me=proud

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

• yo,

had is een vraagje:

is het spel goed eingelijk? plezier? om je dagenlang mee te kunnen amuseren?

Is het de moeite om dat GT5 Prologue pack + PS3 voor 399€ te kopen of wat denken jullie ervan ?

Greetz

Comment

• Wachten tot de echte GT5 uitkomt, dan zijn er nog betere promoties...!
              www.perfectshine.be

Comment

• Wanneer komt dat uit ?

Denk je dat je dan nog goedkoper af bent ? of beter?

Maar hoe is het spel nu ?

totaal vernieuwend en subliem of... ?

Comment

• GT5 komt pas eind 2009 uit. Ik wil de prologue ook wel kopen maar alleen als het echt een topspel is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                    Wanneer komt dat uit ?

Was erg benieuwd wie deze in zou koppen en blijkbaar is zo'n forum toch heel leerzaam.
                    Jammer dat je nog maar op 1 vraag antwoord hebt gekregen.
                    Last edited by ; 13/04/2008, 23:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      Wanneer komt dat uit ?

iik vind het stukken beter rijden dan gt4 en dat wil wat zeggen
                      je hebt meer feeling met de wagen en het driften is makkelijker te controleren (tis te zien met welke wagen natuurlijk).
                      ik vind het een mooie voorloper op wat gaat komen en een ideaal spel om te oefenen tot de echte gt5 uitkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten
                        Goedkoop ja,dienst naverkoop trekt op niks.Als er een probleem is achteraf zelfs in garantie dan doen ze NIETS voor jou.NIETS.
                        Logisch, dat moet je dan ook met Logitech zelf afhandelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Logisch, dat moet je dan ook met Logitech zelf afhandelen.
                          Ik heb al verschillende Logitech dingen (speakers en stuurtjes) onder garantie bij mijn winkel terug binnengebracht, en dat werd telkens netjes afgehandeld.
                          Als ik het goed voorheb, staat er op de logitech site ook dat om defecte stukken te vlaten vervangen, je bij de winkel waar je gekocht hebt moet langsgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                            Ik heb al verschillende Logitech dingen (speakers en stuurtjes) onder garantie bij mijn winkel terug binnengebracht, en dat werd telkens netjes afgehandeld.
                            Als ik het goed voorheb, staat er op de logitech site ook dat om defecte stukken te vlaten vervangen, je bij de winkel waar je gekocht hebt moet langsgaan.
                            Ik regel altijd alles rechtstreeks via de fabrikant, gaat veel vlotter ook. Logitech boksen ook zo vervangen, Plextor writer ook, Hyundai scherm ook, .. en dit telkens op aanraden van de winkel waar ik het gekocht heb (en nee, dat was niet via redcoon).

Comment

• gisteren ook aan de S klasse begonnen.

best wel moeilijk vind ik.
                              en je moet een paar best wel dure auto's aanschaffen... toch ff sparen ...

Wel handig is dat als je de A klasse hebt voltooid, kan je je auto's afstellen voor races in A enz... dus niet enkel S klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                gisteren ook aan de S klasse begonnen.

best wel moeilijk vind ik.
                                en je moet een paar best wel dure auto's aanschaffen... toch ff sparen ...

Wel handig is dat als je de A klasse hebt voltooid, kan je je auto's afstellen voor races in A enz... dus niet enkel S klasse
                                Kan je de moeilijkheidsgraad ook aanpassen?

Sorry weet er niets van kzou het is moeten testen vooralleer ik het mss ook koop

Comment

• ik heb zo is vluchtig in de S-klasse gepiept toen ik vorige week klaar was met de A-klasse... maar ik snap er de ballen van... kan er iemand is ff uitleggen... is die s-klasse de moeite om men R6LV 2 opzij te laten liggen?

Comment

• Ik wacht op GT5. Ik laat me niet verleiden door GT5 Prologue.

Dan wil ik wel eens een toernooitje doen. Nurburgring

Comment

• Ik heb een eindje geleden es PS3 kunnen spelen, en ik heb me doodgeërgerd aan die triggers, daar glijd je toch constant af? Het gebrek aan rumble is ook wel jammer. Om nog niet te spreken van dat verouderde design...

Een stuur is echt wel een must op de PS3 vind ik, als je echt wil racen.

Comment

• Ik vind dat wel een goed design die playstation 3 controller alleen vind ik de X toets moeilijk doseerbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat wel een goed design die playstation 3 controller alleen vind ik de X toets moeilijk doseerbaar.
                                          instellen op de R2 toets, kun je gedoseerd gas geven

Comment

Working...
                                          X