Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ga voor ps3 pack met gta iv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      ga voor ps3 pack met gta iv
      Ik ? neen.
      Zo"n spelletjes zeggen me eerlijk gezegd niets
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Ik ? neen.
        Zo"n spelletjes zeggen me eerlijk gezegd niets
        de prologue kost maar 30€ stom om dan een pack met de prologue te nemen...

Comment

de prologue kost maar 30€ stom om dan een pack met de prologue te nemen...
          Daarom dat ik liever zou wachten.
          Maar , ik en wachten gaan niet samen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Daarom dat ik liever zou wachten.
            Maar , ik en wachten gaan niet samen
            koop gwn ps3 met gta iv of rainbow six las vegas 2... koop dan de prologue er gwn bij... als die dan uit is heb je aan het andere spel ook nog plezier gegarandeerd plezier

Comment

koop gwn ps3 met gta iv of rainbow six las vegas 2... koop dan de prologue er gwn bij... als die dan uit is heb je aan het andere spel ook nog plezier gegarandeerd plezier
              Ik ga denk ik gewoon een PS3 kiezen, met Fifa 08 ik kan toch niet wachten.

Comment

• Je kan toch een pack met de Prologue krijgen ook? Zal wel goedkoper zijn dan een pack met GTA IV zeker? Enfin, het zou toch moeten goedkoper zijn.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Je kan toch een pack met de Prologue krijgen ook? Zal wel goedkoper zijn dan een pack met GTA IV zeker? Enfin, het zou toch moeten goedkoper zijn.
                  mijn gedacht allemaal even duur

Comment

mijn gedacht allemaal even duur
                    Das goedkoper pipo.

Comment

Je kan toch een pack met de Prologue krijgen ook? Zal wel goedkoper zijn dan een pack met GTA IV zeker? Enfin, het zou toch moeten goedkoper zijn.
                      Pff, Prologue..
                      Ik heb net gezien in BArt Smit
                      Ratchet en Clank 3 - Fifa 08 + 2 controllers= 499€
                      't zal dat worden

Comment

400 euro voor GT5, in tegenstelling tot 440 voor GTA IV

Ik ga dus voor GT5P ga + GTAIV apart erbij voor €60...
                        Bespaart zo'n €10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Dat is juist zo zalig, zo ken je op een duur alles vanbuiten omdat je het soms toch genoeg moet doen. Kan da blijven spelen
                          De herhalingen vallen mij wel wat tegen. Nu ja, toch als het je na twee keer nog niet gelukt is een opdracht uit te voeren.
                          Bij racegames als PGR4 is het simpel: ik rijd een race op een bepaald moeilijkheidsniveau. Lukt het vlot, dan herdoe ik de wedstrijd wat moeilijker. Lukt het niet zo vlot, dan iets gemakkelijker.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Haha, men ouders hebbe het gekocht, maar ik weet het niet

Comment

• *kijkt naar titel*

Ok dan

Comment

• Tsja, wat kun je nu eenmaal zeggen
                                GTA 4 > GT5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Tsja, wat kun je nu eenmaal zeggen
                                  GTA 4 > GT5
                                  Nee !
                                  Haha ne maat gisteren op msn; kheb u pa gezien, in de shopping..
                                  Ah oeda?
                                  Ja, hij had iets gekocht,stond aan de kassa.

Men pa belde daarvoor nog om te vrage of het de prologue versie was die ik moest hebben.

Het wordt dus een PS3 met 2controllers, Ratchet & Clanck 3 en Fifa 08

Comment

• 2 controllers is vrij nutteloos bij een PS3 vind ik. Je hebt maar 1 oplaadkabel (geen idee of het bij zo'n pakket ook is) en online is veel vetter.

En als je met vrienden wilt spelen moeten ze hun eigen controller maar meesleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      2 controllers is vrij nutteloos bij een PS3 vind ik. Je hebt maar 1 oplaadkabel (geen idee of het bij zo'n pakket ook is) en online is veel vetter.

En als je met vrienden wilt spelen moeten ze hun eigen controller maar meesleuren
                                      haha
                                      Mahja, ik ben tevreden

Comment

• Ohja; ik las ook op de website, dat ze eraan werken om ps2 spelletjes te laten werken.
                                        effe link zoeken, weet jij iets meer Reynaerde?

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X