ga voor ps3 pack met gta iv
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenga voor ps3 pack met gta iv
Zo"n spelletjes zeggen me eerlijk gezegd niets2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk ? neen.
Zo"n spelletjes zeggen me eerlijk gezegd niets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtende prologue kost maar 30€ stom om dan een pack met de prologue te nemen...
Maar , ik en wachten gaan niet samen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDaarom dat ik liever zou wachten.
Maar , ik en wachten gaan niet samen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenkoop gwn ps3 met gta iv of rainbow six las vegas 2... koop dan de prologue er gwn bij... als die dan uit is heb je aan het andere spel ook nog plezier gegarandeerd plezier2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Je kan toch een pack met de Prologue krijgen ook? Zal wel goedkoper zijn dan een pack met GTA IV zeker? Enfin, het zou toch moeten goedkoper zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenJe kan toch een pack met de Prologue krijgen ook? Zal wel goedkoper zijn dan een pack met GTA IV zeker? Enfin, het zou toch moeten goedkoper zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmijn gedacht allemaal even duur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenJe kan toch een pack met de Prologue krijgen ook? Zal wel goedkoper zijn dan een pack met GTA IV zeker? Enfin, het zou toch moeten goedkoper zijn.
Ik heb net gezien in BArt Smit
Ratchet en Clank 3 - Fifa 08 + 2 controllers= 499€
't zal dat worden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik ga dus voor GT5P ga + GTAIV apart erbij voor €60...
Bespaart zo'n €10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is juist zo zalig, zo ken je op een duur alles vanbuiten omdat je het soms toch genoeg moet doen. Kan da blijven spelen
Bij racegames als PGR4 is het simpel: ik rijd een race op een bepaald moeilijkheidsniveau. Lukt het vlot, dan herdoe ik de wedstrijd wat moeilijker. Lukt het niet zo vlot, dan iets gemakkelijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTsja, wat kun je nu eenmaal zeggen
GTA 4 > GT5
Haha ne maat gisteren op msn; kheb u pa gezien, in de shopping..
Ah oeda?
Ja, hij had iets gekocht,stond aan de kassa.
Men pa belde daarvoor nog om te vrage of het de prologue versie was die ik moest hebben.
Het wordt dus een PS3 met 2controllers, Ratchet & Clanck 3 en Fifa 082018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten2 controllers is vrij nutteloos bij een PS3 vind ik. Je hebt maar 1 oplaadkabel (geen idee of het bij zo'n pakket ook is) en online is veel vetter.
En als je met vrienden wilt spelen moeten ze hun eigen controller maar meesleuren
Mahja, ik ben tevreden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
Comment