Oorspronkelijk geplaatst door krizie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenMijn garage :
VW Golf V GTI '04 (Black)
BMW M3 '07 (White)
Suzuki Cappuccino '95 (Red)
Honda Integra Type-R (White)
en dan nog dat dwaas karreke dat je krijgt als je de C-serries hebt uitgereden.
BMW M3 '07 (black)
Ferrari F430 rossa red ofzo
Lexus IS-F uiteraard
Honda Integra Type-R (black)
Nissan GT-R (darkgrey)
Jammer dat je online niet kan hosten ofzo.. konden we aan AF-meeting houden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Mijn garage :
VW Golf V GTI '04 (Black)
BMW M3 '07 (White)
Suzuki Cappuccino '95 (Red)
Honda Integra Type-R (White)
en dan nog dat dwaas karreke dat je krijgt als je de C-serries hebt uitgereden.
+ Audi R8 (Blue)1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenHeeft er hier al iemand alle goude bekers gewonnen.
Ik moet er nog eentje hebben die met de M3 in A
Maar derdes of tweedes is ook goed hé
Als je de 3 reeksen voltooid, komt er een 4de vrij. En kan je je wagen "afstellen" (meer pk,etc...)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenJep.
Maar derdes of tweedes is ook goed hé
Als je de 3 reeksen voltooid, komt er een 4de vrij. En kan je je wagen "afstellen" (meer pk,etc...)
Mijn garage alle wagens
Comment
-
ik herhaal de vraag voor goud in event A3 met bmw m3,heb momenteel silver maar ge moet 12'500 halen voor goud, iemand dat gepresteerd???
want normaal als ge alle gouden bekers wint unlocked ge de nissan gtr black mask en zo heb ik het spel dan vooooolledig uitgespeeld.
in de garage van ne vriend alle auto's en is nu bezig met alle auto's in alle kleuren!!!! en die moet ook nog de gouden beker in A3 halen en dat is alles dan.
Comment
-
Nieuwe patch
Polyphony Digital heeft vandaag een nieuwe patch beschikbaar gesteld voor Gran Turismo 5: Prologue. De update voegt drie nieuwe voertuigen toe aan de vroege versie van GT5. Het gaat hier om de 'GT by Citroen' concept car, Lotus Evora en de Ferrari California.
Naast de toevoeging van nieuwe auto's, voegt de patch ook de nodige tweaks door aan het penaltysysteem, de muziek en de Drift en Time Trial events. Een gevolg hiervan is dat alle rankings zijn gereset. Ook de al eerder geuploadde replays zijn niet langer beschikbaar.
Bron: http://www.arena51.be/nl/videogames/...159510#picture2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
gt5 komt pas uit begin 2010 volgens het interview van ign met polyphone digital en die kennende klop dat zie maar naar gt4 had bijna 2 jaar vertraging. ( www.ign.be)
we zullen veeeeeel geduld moeten hebben for the real drive of your live!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtengt5 komt pas uit begin 2010 volgens het interview van ign met polyphone digital en die kennende klop dat zie maar naar gt4 had bijna 2 jaar vertraging. ( www.ign.be)
we zullen veeeeeel geduld moeten hebben for the real drive of your live!!!!!!
Comment
Comment