Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Records zijn gewist geweest. Ik zat vorige keer op 52,2.... Gisteren heb ik maar een tien ronden gereden.
    10 RONDEN?? khem da in 7 rondjes geforceerd en vergeet niet jou tijden weg iedereen zijn tijden foetchie komaan blijven proberen ik had met alle auto's op hsr op suzuka,fuji, suzuka east, hsr reverse en the're gone so what i will do it again this toch nog lang wachten op gt5

Comment

• Heeft er iemand een link met Car setups ?
      Want ik heb er eentje voor de Audi R8. Grote verbetering! Spijitg dat hij niet wat sneller is,want in de bochten is hij echt de snelste
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hebben jullie ook zoveel miserie om die update te downloaden??? Ik slaag er dus echt niet in om dat eens foutloos te laten gebeuren
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nope.

Zit je op draadloos?

Comment

• khem draadloos update versie 2.50 erin 3minuten opgezet. geen probleem dus.
            ge moet blijven proberen en zeker niet opnieuw alles herbeginnen,gewoon waar je gestopt bent bij 1 van de vorige versies heb ik 6 maal moeten proberen en dan pas gelukt.

Comment

• bedoel je carsetup voor te driften ofwa?????????
              Last edited by ; 21/10/2008, 13:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                bedoel je carsetup voor te driften ofwa?????????
                Nee, voor normaal te racen
                Ohja, Alexander.. geen problemen met updates

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Nope.

Zit je op draadloos?
                  Jep.

Draadloos suckt blijkbaar

Probleem is dat mijn PS3 zo'n 50 meter van dat internetaansluitingsbakje staat, en ik heb geen kabel die lang genoeg is
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Jep.

Draadloos suckt blijkbaar

Probleem is dat mijn PS3 zo'n 50 meter van dat internetaansluitingsbakje staat, en ik heb geen kabel die lang genoeg is
                    PS3 even verzetten en kabeltje erin, zo heb ik mn PS3tje van kamer moeten wisselen aangezien de updates steeds vastliepen.

Uiteindelijk dan meteen al m'n games geupdate!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Hebben jullie ook zoveel miserie om die update te downloaden??? Ik slaag er dus echt niet in om dat eens foutloos te laten gebeuren
                      Hier duurt het een uur voordat hij gedownload is

Comment

• Die Ford GT LM Spec II waar haal je die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                          Die Ford GT LM Spec II waar haal je die?
                          bij GRantursimo dealer? helemaal achteraan

Comment

• Daarnet nog eens online gereden, is toch serieus verbeterd met al die updates, eindelijk zijn die irritante penalty's aangepast

Alleen die kutkinderen die jou als rem gebruiken zijn nog aanwezig, maar zodra je die voorbij bent en ze niemand meer hebben om te rammen is het natuurlijk een makkelijke overwinning

Comment

• Ik wil hosts kunnen maken !

Comment

• Ja dat vooral eigenlijk

Achja, volgens mij kom je wel in dezelfde host terecht als je tegelijk op hetzelfde event wilt spelen

Comment

• Gelijktijdig inloggen (afspreken op de minuut ) middels de analoge of digitale klok rechtsboven in beeld en dan lukt het toch zeker 9 van de 10 keer, mij i.i.g. wel.

Comment

• Nog ni geprobeerd

MAAR!

De 135 tii is vet zalig om mee te spelen

Comment

• indien je onder vrienden wilt racen gewoon een bericht sturen met bv. go en voordat de host klaar is moogt er zeker van zijn dat ge mee doet. welke online race speel je het meest??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                        indien je onder vrienden wilt racen gewoon een bericht sturen met bv. go en voordat de host klaar is moogt er zeker van zijn dat ge mee doet. welke online race speel je het meest??
                                        Well, mr. GRAB LIFE BY THE HORNS aka FASTBART , ik rij vrijwel alleen Fuji experts ferrari en we (PS forum) proberen aankomende zondagavond voor het eerst om met meerdere mensen tegelijk in een room te komen.

http://community.eu.playstation.com/...ementen&thread.

Wat mij betreft probeer je het ook, want ik heb geen idee hoe groot het enthousiasme is en in dit geval, hoe meer zielen (met dezelfde "cleane" instelling) hoe meer vreugd.

Comment

• Misschien een tip:
                                          Heb me deze week een ps3 gekocht en Gran Turismo prologue en het logitech force GT stuur. Heb altijd al een playseat gehad maar de laatste jaren was die verhuisd naar de kamer van de zoon en heb die nooit meer teruggezien. Nu ja in de leefplaats was het ding bijzonder onhandig. Maar nu heb ik de oplossing gevonden

Fanatec wheel stand. 2 weken geleden besteld in pre produktie en vandaag toegekomen; Heb er net eff mee gespeeld en het is echt fantastisch. Je zet het pal voor uw 42 inch lcd tv met uw neus erop en racen maar. Opbergen van het ding duurt 5 seconden.

Met het gt stuur kun je trouwens met de rode knop on the fly terwijl je raced uw instelingen van dampers en remmen in real time midden de game wijzigen.

Ideale zithouding.

Comment

Working...
                                          X