Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenbedoel je carsetup voor te driften ofwa?????????
Ohja, Alexander.. geen problemen met updates2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNope.
Zit je op draadloos?
Draadloos suckt blijkbaar
Probleem is dat mijn PS3 zo'n 50 meter van dat internetaansluitingsbakje staat, en ik heb geen kabel die lang genoeg is1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenJep.
Draadloos suckt blijkbaar
Probleem is dat mijn PS3 zo'n 50 meter van dat internetaansluitingsbakje staat, en ik heb geen kabel die lang genoeg is
Uiteindelijk dan meteen al m'n games geupdate!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHebben jullie ook zoveel miserie om die update te downloaden??? Ik slaag er dus echt niet in om dat eens foutloos te laten gebeuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDie Ford GT LM Spec II waar haal je die?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Daarnet nog eens online gereden, is toch serieus verbeterd met al die updates, eindelijk zijn die irritante penalty's aangepast
Alleen die kutkinderen die jou als rem gebruiken zijn nog aanwezig, maar zodra je die voorbij bent en ze niemand meer hebben om te rammen is het natuurlijk een makkelijke overwinning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenindien je onder vrienden wilt racen gewoon een bericht sturen met bv. go en voordat de host klaar is moogt er zeker van zijn dat ge mee doet. welke online race speel je het meest??
http://community.eu.playstation.com/...ementen&thread.
Wat mij betreft probeer je het ook, want ik heb geen idee hoe groot het enthousiasme is en in dit geval, hoe meer zielen (met dezelfde "cleane" instelling) hoe meer vreugd.
Comment
-
Misschien een tip:
Heb me deze week een ps3 gekocht en Gran Turismo prologue en het logitech force GT stuur. Heb altijd al een playseat gehad maar de laatste jaren was die verhuisd naar de kamer van de zoon en heb die nooit meer teruggezien. Nu ja in de leefplaats was het ding bijzonder onhandig. Maar nu heb ik de oplossing gevonden
Fanatec wheel stand. 2 weken geleden besteld in pre produktie en vandaag toegekomen; Heb er net eff mee gespeeld en het is echt fantastisch. Je zet het pal voor uw 42 inch lcd tv met uw neus erop en racen maar. Opbergen van het ding duurt 5 seconden.
Met het gt stuur kun je trouwens met de rode knop on the fly terwijl je raced uw instelingen van dampers en remmen in real time midden de game wijzigen.
Ideale zithouding.
Comment
Comment