Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hey, dat is een goede tip! Net eens op de site gekeken. Dus als ik het goed begrijp kan je bv. een Logitech Driving Force stuurwiel hierop monteren en dan ben je dus gesteld voor de prijs van € 100, zijnde de prijs van de Rennsport Wheel Stand? Ik wilde nl. wel een stuurwiel halen (heb dus nu nog geen), maar ik wist niet hoe en waar ik dat dan zou kunnen monteren. Maar dit zou dus wel eens dé oplossing kunnen zijn!

Comment

• Jep de force feedback logitech GT stuur past erop maar dan zonder vijzen. Voor een Porsche stuur zijn er ook 4 wijzen bijgeleverd dan staat het boutvast maar het Logitech wiel spand aan met de draaiers en klemmen en is stevig genoeg. Er is bij de wheel stand een dunne metalen plaat (je je ook kan kantelen vooraan en achteraan voor de ideale stand naar u toe of van u weg) en op die plaat passen de klemmen. Ik span het wel goed aan door een dikke zeskantige sleutel in de 2 spanwijzen te duwen en wat extra kracht uit te oefenen.

Werkt echt perfekt en zalig. Ik ben niet snel enthousiast over iets maar dit vind ik echt een geniaal ding en heel stevig ook. Gelast in zwaar metalen buizen. Weegt 15 kg ofzo. De pedalen schuiven amper weg dus ook stevig maar ik monteer op de pedalen zijkant nog een stukje duck tape links rechts dat het niet wegschuift bij stevig duwen.

Comment

• voor het logitech stuur, ik zet de force feedback op 1O en dat werkt voor mij het best (kan je instellen in het game zelf) want standaard staat het stuur op 5 en dat vind ik maar zwakjes.
        10 is zoals een echte wagen.

Comment

• Algemeen het stuur type GT is speciaal gemaakt voor prologue en werkt goed op moderne games maar niet zo goed op rally simulators zoals colin mc rae enzo heb ik gelezen op diverse forums. Heb die games niet dus kan niet testen. Maar voor need for speed en gt5p is het perfekt. Gt5p is momenteel wel het enige spel maar de rode knop van het stuur op werkt (om in the game zelf midden de aktie uw wagen instellingen te wijzigen, meer of minder rij hulp, remmen meer of minder, diverse instellingen enz..)

Comment

• Thx voor de uitgebreide info! Is zeker te overwegen om dit aan te schaffen dan. Dus jij hebt een Logitech stuurwiel? Want ik vind het een beetje prijzig worden als je dat met zo'n Porsche stuur gaat nemen... Dus zou ik gaan voor Logitech + Rennsport Wheel Stand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
              Thx voor de uitgebreide info! Is zeker te overwegen om dit aan te schaffen dan. Dus jij hebt een Logitech stuurwiel? Want ik vind het een beetje prijzig worden als je dat met zo'n Porsche stuur gaat nemen... Dus zou ik gaan voor Logitech + Rennsport Wheel Stand.
              Jep ik heb gebruik gemaakt van de gecombineerde aanbieding van gt5p en het stuur in een voordeel pakket. Het is samen te koop, het spel is dan zo goed als gratis.

levertijd 3 dagen. Nog nooit iets zo snel gehad.

Comment

• Het stuur ondersteund ook 900° rotatie: 2½ keer van uitslag tot uitslag, of schakel over naar 200 graden voor standaardgames.
                maar ik heb nog geen tijd gehad om uit te zoeken hoe je presies dat insteld. Iemand vertrouwd met deze instelling / overschakeling? Waar in welk menu juist instellen?

Comment

• Hopla, weeral een super tip! Thanks! Mss dat ik dan den hele boel (stuur + game + stand) aan de kerstman ga vragen.

Comment

• Kijk ook eens naar de Logitech Driving Force Pro, is hetzelfde stuur, maar zonder die rode knop en ik heb mijne vorig jaar aan €60 NIEUW gekocht
                    Tegenwoordig staat 'ie wel weer rond en boven de €100 heb ik gezien

Dat buizending lijkt me wel wat, gebruik nu een wankel tafeltje dat bij de minste drift aan de andere kant van de kamer ligt

Comment

• Hmm, heb eens gekeken, die kost € 121 op consoleshop.be. Maar als ik die ergens aan € 60 zou kunnen vinden -> ideaalheid! Thx in ieder geval, ik ga eens wat rondzoeken!

Comment

• Ik had mijne toen van Zercom, maar daar staat hij nu ook weer aan €96 ofzo

Comment

• Voor diegene die nog wat plaats over hebben:

Playseat Pro voor 499€
                          Nieuwe dag, nieuwe deals! Ontdek de beste dagaanbiedingen en dagdeals bij 1DayFly.nl. Profiteer van scherpe kortingen op een breed scala aan producten. Mis geen enkele kans op geweldige deals. Bekijk vandaag nog onze dagelijkse aanbiedingen!

Comment

• Wanneer komt de echte GT5 nu uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                              Jep ik heb gebruik gemaakt van de gecombineerde aanbieding van gt5p en het stuur in een voordeel pakket. Het is samen te koop, het spel is dan zo goed als gratis.

levertijd 3 dagen. Nog nooit iets zo snel gehad.
                              en die Fanatec wheel stand, waar kan je die bestellen? dat ziet er een superhandig ding uit!!

Comment

• Ik heb een playseat en ik verkies mijn goedkopere wheel stand any time

Online bestellen. Belgie sellekteren. Komt van Duitsland, je krijgt het snel. Misschien 6 euro ofzo verzendingskosten.

Comment

• Zit nu ook vast op de laatste race van A class waar je met de ferari eerste moet zijn. Geraak niet verder dan een 6de plaats. Wel zonder off roaden of pitsstraat induiken in het begin.

Is het uberhaupt mogelijk eerste te zijn met de ferari op een normale manier?

Comment

• Gewoon 3des zijn moet toch lukken, niet?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• dus 3de zijn is ook goed? Dat zou misschien nog lukken, de laatste keer waren er 3 voor mij op slechts 3 seconden

Waar offroaden jullie juist in bocht 2 of in bocht 3?

Comment

• Daarnet in de Carrefour in Kuringen
                                        "Playstation 3 40GB, €299, op = op "

Wel zonder extra controller of games, maar toch...

Comment

• Bij bart smit nu deze week vb krijg je 2 full games waarde 11O euro erbij en een nieuwe draadloze controler en je hebt 80 GB en tis de nieuwe versie console 400 euro

Comment

Working...
                                          X