Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb mijne een half jaar geleden €379 betaald, met 2 games en 2 controllers

Beste deal die je kon vinden in die tijd.

Maarja, nu is er idd 80GB en dualshock en zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Ik heb een playseat en ik verkies mijn goedkopere wheel stand any time

Online bestellen. Belgie sellekteren. Komt van Duitsland, je krijgt het snel. Misschien 6 euro ofzo verzendingskosten.

www.fanatec.com
      voila, ik ben in blijde verwachting. Verwacht maar een uitgebreid verslag.

Comment

• De playseat (die ik ook heb dus ik heb ervaring) : de lange stang waar het stuur op staat wiebelt teveel, is niet stabiel. Bovendien de plaat die op die lang stang zit kan je niet kantelen (naar u toe trekken of van u weg scharnieren) zodat uw stuur veel te plat staat.
        Tis bovendien onhandig om weg te bergen en als je de nieuwe versie koopt ben je verplicht
        een apart scherm te installeren. Bovendien als je de versie koopt die geen bijpassend
        scherm heeft en je dus uw bestaande tv gaat gebruiken zit je veel tever van je scherm.
        Met de playseat zit je meestal ook veel te laag tegenover uw tv als je een bestaande tv
        gebruikt. HIj is ook heel onhandig om in te stellen en als je die met meerdere gebruikt
        vind je bijna nooit uw posstie terug van de dag ervoor.

De wheel stand is goedkoper, heeft een kantelbaar stuur plaat (scharnierpunt) zodat uw
        stuur natuurlijk staat (zoals in een echte auto) en naar uw wens instelbaar is. Speelt veel
        natuurlijker (je zit minder uitgerekt voorovergebogen), je kan het voor uw bestaande flatscreen plaatsen zodat je geen apart scherm nodig hebt en je zit heel dicht bij uw scherm
        wat heel aangenaam is. Bergt enorm snel weg. Is heel stabiel en als je het gebruikt met een gewone stoel wat ik aanraad zit je heel natuurlijk en confortabel. Je zit op dezelfde hoogte als uw tv en door de 2 voeten is het enorm stabiel. Je kan de pedalen ook goed possitioneren en als je tv op een kast staat, zet je de pedalen tegen uw kast dan kunnen ze niet weglopen door kracht uit te oefenen.

Comment

• Ondertussen ook aan de S class begonnen met zit veel online te spelen nu dat is ook leuk.

Comment

Het stuur ondersteund ook 900° rotatie: 2½ keer van uitslag tot uitslag, of schakel over naar 200 graden voor standaardgames.
            maar ik heb nog geen tijd gehad om uit te zoeken hoe je presies dat insteld. Iemand vertrouwd met deze instelling / overschakeling? Waar in welk menu juist instellen?
            Als ik me niet vergis is dat op Playstation niet te kiezen, ik denk dat dat automatisch geregeld wordt.

Anders moet je eens select+R3+R2 (rechtse schakelflipper) doen op het stuur, als je dan iets hoort ontgrendelen heb je of 200 graden, of 900 ofzo.

Comment

Misschien een tip:
              Heb me deze week een ps3 gekocht en Gran Turismo prologue en het logitech force GT stuur. Heb altijd al een playseat gehad maar de laatste jaren was die verhuisd naar de kamer van de zoon en heb die nooit meer teruggezien. Nu ja in de leefplaats was het ding bijzonder onhandig. Maar nu heb ik de oplossing gevonden

Fanatec wheel stand. 2 weken geleden besteld in pre produktie en vandaag toegekomen; Heb er net eff mee gespeeld en het is echt fantastisch. Je zet het pal voor uw 42 inch lcd tv met uw neus erop en racen maar. Opbergen van het ding duurt 5 seconden.

Met het gt stuur kun je trouwens met de rode knop on the fly terwijl je raced uw instelingen van dampers en remmen in real time midden de game wijzigen.

Ideale zithouding.
              Werkt dat ook met een Logitech G25? Dan zou ik dat fantastische ding nog wel 'es weer uithalen... Wel eerst een PS3 kopen dan.

Comment

• Ha, dju, de "shifter stand" (is apart bij de G25) is optioneel maar nog niet te bestellen.

Pmmke, die pedalenbox, hoe staat die vast op dat buizending? Met vijzen/klemmen of 't één of 't ander? Of gewoon op een antislipplaatgelegd o.i.d.?

Want de G25 is zo verdomde krachtig en realistisch dat je een goeie ondergrond en een stevige montage nodig hebt om 't goed te kunnen doen (maar dat maakt het net zo leuk).

Comment

• Jep
                  Compatible with:
                  Fanatec:
                  • Speedster 2
                  • Speedster 3
                  • Speedster 3 ForceShock
                  • Porsche wheel (all models)
                  Logitech:
                  • G25 (adapter for shifter available optional)
                  • Driving Force
                  • Driving Force pro
                  • Driving Force GT
                  Microsoft:
                  • Xbox 360 Wireless racing wheel (adapter available optional)

Comment

• Ik heb dit thuis staan.
                    Last edited by ; 16/12/2008, 15:54.

Comment

• De pedalen liggen gewoon op die 2 balken en is al redelijk stevig (anti slip voetjes op mijn pedalen set onderaan). Nu ik ben een stevige driver en ik durf nogal es sleuren dus het kan wel bewegen maar zoals ik speel is het perfekt voor mij want mijn situatie is als volgt:

Dressoir kast waar mijn Tv op staat 4O inch lcd op dressoir hoogte (samen met mijn dolby surround systeem links rechts van de tv). De dressoir staat 1O cm van de grond op voeten. Dus mijn wheel stand onderbalken (die 2 grijze latten) die schuif ik onder de kast tot ik aan de pedalen kom (pedalen eerst gezet zoals ze voor mij het beste staan). Dus de pedalen staan tegen de kast aan. Ik heb wat duck tape op de gas en rem pedalen bevestigd achteraan zodat ze de kast niet beschadigen). Ik mag duwen wat ik wil de pedalen staan boutvast. Het stuur staat op amper 4O cm van mijn tv. Ideaal. Dichter zou slecht zijn voor de ogen denk ik

In princiepe kan je ze ook vast tapen op die 2 grijze ijzeren balken van de wheel stand, dat zou ook werken maar ik heb een grote familie en mijn 2 zonen en mijn dochter spelen er ook graag op dus ik tape ze niet vast want iedere keer zijn die 2 balken meer of minder ver ingeschoven onder de kast zodat de pedalen dichter of verder staan zodat ze ook ideaal staan voor mijn kinderen. Als ik zou tapen moet ik het iedere keer lostrekken.
                      Last edited by ; 09/12/2008, 16:05.

Comment

• Het Fanatec porsche Turbo S wiel is ook fantastisch met de pedalen. Heb lang zitten twijfelen maar vond het toch uiteindelijk teveel geld en te lang wachten.

Overzichtje van de features van het stuurwiel en hun varianten

Vanaf 2OO euro tot bijna 5OO euro in topversie met metalen pedalen instelbaar met usb stick en extra sterke forse feedback en echt lederen stuur.

Comment

• en dan is er nog hun topmodel.....
                          slik...

Comment

• Quanta costa ?

Comment

• Eindelijk binnenkort schade aan de wagens

voila er zullen veeeeel duwwerkes zo eindigen in de grindbak met veel kosten....
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                Eindelijk binnenkort schade aan de wagens

voila er zullen veeeeel duwwerkes zo eindigen in de grindbak met veel kosten....

Dat wordt tijd

Comment

en dan is er nog hun topmodel.....
                                  slik...
                                  Miljaar! Das cool spul

Comment

• En wat vinden jullie hiervan :

kostprijs 16.000 € zonder ps3 (x3) en de hdtv's (x3)
                                    Last edited by ; 16/12/2008, 15:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      Miljaar! Das cool spul
                                      Plastation 3 ondersteund nog geen 3 schermen (en indien wel dan 3 playstations 3 nodig) maar playstation 2 en gt4 had het wel dus de full versie ps3 van GT5 zou het normaal ook moeten hebben. Anders alléén te gebruiken met een pc samen met een ell monitor en een Matrox triple Head 2Go adapter

Compatibility:
                                      • RennSport Cockpit required
                                      • Only compatible with 3 x 24" monitors Dell UltraSharp 2408WFP
                                      • PC: Requires a Matrox triple Head 2Go adapter
                                      • PlayStation 3: Requires 3 PlayStation 3 consoles and a compatible game. So far there is no compatible game available but Gran Turismo 4 (PlayStation 2) was compatible with 3 screens so it is likely that Gran Turismo 5 also supports 3 screens.
                                      • Xbox 360:Forza 2 supports 3 screens
                                      Nice carbon seats

more info
                                      Last edited by ; 10/12/2008, 11:59.

Comment

• simulator

Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                                        En wat vinden jullie hiervan :

kostprijs 16.000 € zonder ps3 (x3) en de hdtv's (x3)
                                        veur diegene da nog wa geld over hebben volgen wat webpagina's veur racing simulators voor de playstation ( gt5 full game zal superzen in 1 van deze .. come too daddy)

www.force-dynamics.com

www.cxcsimulations.com

Comment

• ....wa?

Comment

Working...
                                          X