Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Haha... check jullie freaky reacties!

Gran Turismo vind ik echt een kutgame. Oké, je hebt massa's zalige wagens, oké je hebt schitterende decors, oké er zijn tientallen leuke extra details etc. Maar qua gameplay... triestig!!

GTR2, that's some serious shit! Maar allicht voor menig fervent Gran Turismo fan véééééééél te moeilijk!
    Ela! Goed lezen, ik zeg zelf dat GT5 bagger is

Het voelt gewoon veel te nep en kunstmatig aan op bepaalde vlakken. Met GTR en LFS voel je echt wat de auto doet, bij GT ontbreekt dat nog steeds.

Comment

• Zoals ik dus al zei.. ik geraak er niet
      daytona: 56.280 sec
      Suzuka East : 59.110 sec

54sec is enorm knap! proficiat!
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Ela! Goed lezen, ik zeg zelf dat GT5 bagger is

Het voelt gewoon veel te nep en kunstmatig aan op bepaalde vlakken. Met GTR en LFS voel je echt wat de auto doet, bij GT ontbreekt dat nog steeds.
        ja kweet, moest die andere typ gequote hebben maar geen zin om het aan te passen...

Voila, zoals je zelf zegt. In GT heb je totaal geen race sensatie: 't is vol op het gas of vol op de rem en de bocht zo snel mogelijk insturen, 't komt toch allemaal wel goed (meestal toch)

In GTR moet je doseren, rekening houden met de staat van je banden, niet vergeten dat nét op dat plaatsje in het circuit een kleine bultje is, anticiperen op de reacties van de wagens voor en achter je, kijken op welke curbs tegen welke snelheid je wel en niet kunt en ga zo maar verder...

Comment

• [quote=Maxime Soete;3122512]Ja... ik heb toch nergens gezegd dat ik het enkel over PS of PC-games had? [/quote

hey gasten van gtr 1 of 2 dit is wel een topic over gran turismo 5 en dus niet over pc games !!!! en dan een simpel vraagje over gtr 2, als da tocht zo realistisch is how the fuck do you nows ???? tenzij je al met een van de wagens van gtr in het echt heb gereden , maar dat denk ik niet ...ofwel mss... en nu a.u.b geen overdreven reacties....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

hey gasten van gtr 1 of 2 dit is wel een topic over gran turismo 5 en dus niet over pc games !!!! en dan een simpel vraagje over gtr 2, als da tocht zo realistisch is how the fuck do you nows ???? tenzij je al met een van de wagens van gtr in het echt heb gereden , maar dat denk ik niet ...ofwel mss... en nu a.u.b geen overdreven reacties....
            Tallek to de hand , cuz da fees don't want toe hier it noowmoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART

OMG

En mag ik nu eens weten hoe oud je bent?

Comment

OMG

En mag ik nu eens weten hoe oud je bent?
                is dit nu ook al een dating site ofwa?????

Comment

• Dating site

Comment

is dit nu ook al een dating site ofwa?????
                    neen hoor, wees gerust! Je manier van schrijven, je gebrekkig engels en de formulering van je zinnen... laten al genoeg vermoeden dat je ofwel niet al te snugger zijt ofwel nog niet al te volwassen bent.

Ga nu nog vlug wat op je PS3 spelen want 't is bijna bedtijd!

Comment

en dan een simpel vraagje over gtr 2, als da tocht zo realistisch is how the fuck do you nows ???? tenzij je al met een van de wagens van gtr in het echt heb gereden , maar dat denk ik niet ...ofwel mss...
                      We nows becos we has drivings licences.
                      Weetjewel, die dingen die je in de vorige GT's ook nodig had, maar dan in't echt

GT is niet slecht (zeker niet als je gaat vergelijken met GRID of NFS), maar qua gevoel met de wagen ontbreekt het nog een heel pak hoor, als je met alle hulp af rijdt en op prof mode gaat rijden met een kar van 500pk heb je er het raden naar hoe dat ding gaat reageren, gewoon omdat dat gevoel ontbreekt.
                      Daar doen andere (voorlopig enkel nog PC) spellen het veel beter in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        We nows becos we has drivings licences.
                        Weetjewel, die dingen die je in de vorige GT's ook nodig had, maar dan in't echt

GT is niet slecht (zeker niet als je gaat vergelijken met GRID of NFS), maar qua gevoel met de wagen ontbreekt het nog een heel pak hoor, als je met alle hulp af rijdt en op prof mode gaat rijden met een kar van 500pk heb je er het raden naar hoe dat ding gaat reageren, gewoon omdat dat gevoel ontbreekt.
                        Daar doen andere (voorlopig enkel nog PC) spellen het veel beter in.
                        maar laat ons niet vergeten dat het hier om GT5 proloque gaat hé de uiteindelijke GT5 kan stukken beter zijn (wat ik hoop).

Comment

• Kan natuurlijk, maar GT is al een paar generaties zo gebleven, dus ik vrees er eerlijk gezegd wel voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            maar laat ons niet vergeten dat het hier om GT5 proloque gaat hé de uiteindelijke GT5 kan stukken beter zijn (wat ik hoop).
                            GT 5

1. meer dan 1000 wagens
                            2. schade aan de wagens
                            3. verbeterde on line race
                            4. meer circuits
                            5. betere pitstops
                            Last edited by ; 15/12/2008, 17:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                              GT 5

1. meer dan 1000 wagens
                              2. schade aan de wagens
                              3. verbeterde on line race
                              4. meer circuits
                              5. betere pitstops
                              En welke van deze mods maken het rijden realistischer? Ik heb het toch al gezegd: GT5 biedt 1001 mogelijkheden en extra's, maar het rijden zelf is saai en sensatieloos.

Comment

neen hoor, wees gerust! Je manier van schrijven, je gebrekkig engels en de formulering van je zinnen... laten al genoeg vermoeden dat je ofwel niet al te snugger zijt ofwel nog niet al te volwassen bent.

Ga nu nog vlug wat op je PS3 spelen want 't is bijna bedtijd!

Comment

En welke van deze mods maken het rijden realistischer? Ik heb het toch al gezegd: GT5 biedt 1001 mogelijkheden en extra's, maar het rijden zelf is saai en sensatieloos.
                                  Mijn broer heeft gisteren een stuur gekocht met een schakelding en 3 pedalen.

Vrij realistisch vind ik toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                    Mijn broer heeft gisteren een stuur gekocht met een schakelding en 3 pedalen.

Vrij realistisch vind ik toch.
                                    het gaat hem om het echte rijgevoel bij Maxime en ik begrijp het wel, in gt5 proloque kan je bijvoorbeeld 50 ronden rijden zonder dat je banden ook maar een beetje aan grip inboeten.
                                    Ook verschillende weerpatronen ontbreken zoals regen, mist...enz .Toch allemaal dingen die in het echte leven een rol spelen bij een race. Maar als je echt rij simulatie in een spel steekt dan gaan alleen hardcore computerracers dat spel kopen en dan word het commercieel een dikke flop voor de makers van het spel.
                                    Dat is mijn gedacht hé.
                                    Last edited by ; 15/12/2008, 20:52.

Comment

boring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                                        boring
                                        Ga dan wat GT5 spelen hé wijsneus...

Comment

• oh maxime! als je het nog niet wist => als je dronken bent kan je niet in gtr rijden!!!!
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X