Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Maar 'k ga mij een PS3 gaan kopen denk ik, ben er echt van verschoten!
    Zorg dan ook voor een Full HD TV met HDMI kabels (van een goed merk!)

Voor een ubervette beeldkwaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bort Bekijk Berichten
      Damn man, hoe doen jullie dat toch. Ik oefen me daar zot op en dat lukt nooit deftig Ik kan het in 't echt beter dan in een spelletje
      Ik probeer het wel met een G25, misschien reageert het tegensturen niet snel genoeg ofzo?
      Ewel, vandaag heb ik 't bij Matthi ffe gespeeld met zo'n full G25 op zo'n mega plasma TV en ik kon er niet veel van. Veel te onnatuurlijk (hoe raar het ook klinkt) en er zit wat lag op. De hoeveelheid 'lock' op de G25 correspondeert langs geen kanten met GT5. Beetje telleurstelling.. ook dat schakelen via koppelingspedaal en die veel te gevoelloze pook is m'n ding niet.

Meteen geswitcht naar een gewone PS3 controller en 't ging weer erg lekker. Veel directer en accurater.

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Zorg dan ook voor een Full HD TV met HDMI kabels (van een goed merk!)

Voor een ubervette beeldkwaliteit
      Dat komt in orde

Comment

• Als ge 'n leuke driftchallenge wil: ik kan dat stratencircuit in London iedere bocht dwars nemen met de DB9 zonder een vangrail te raken. 't Vergt redelijk wat oefening maar 't is echt kicken als 't lukt.

Comment

• drift

Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
          Als ge 'n leuke driftchallenge wil: ik kan dat stratencircuit in London iedere bocht dwars nemen met de DB9 zonder een vangrail te raken. 't Vergt redelijk wat oefening maar 't is echt kicken als 't lukt.
          kijk dan maar eens naar het filmke van stepmania0987 in london met ferrari F40 dan weet je pas wat kicken is !!!!!!!!!!!!!

Comment

• Dan zullen ze bij Sony toch moeten zorgen voor iets bedrijfszekerder Blu-ray spelers...de mijne is 8 maand oud en al op weg naar Duitsland wegens kaputt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
              Als ge 'n leuke driftchallenge wil: ik kan dat stratencircuit in London iedere bocht dwars nemen met de DB9 zonder een vangrail te raken. 't Vergt redelijk wat oefening maar 't is echt kicken als 't lukt.
              voila challenge aanvaard Rub1nho!!!! positie 14 in london met 2681 punten ( standaard)

is jou online-id toevallig arthurghekiere of florencio123 ? want dan zul je toch wat meer moeten oefenen...........

Comment

• volle garage

voila mijn garage bij gt5 proloque staat helemaal vol.......= 150wagens

Comment

• zijn er bepaalde instellingen waar je kan mee "spelen" om beter te kunnen driften,
                  want met enkel andere banden lukt dat niet erg goed.

Comment

• ophanging, gewicht, power

Comment

• ik weet niet he, maar speel de rembalans ook niet van belang voor aanzetten van aaneenvolgende drift's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                        zijn er bepaalde instellingen waar je kan mee "spelen" om beter te kunnen driften,
                        want met enkel andere banden lukt dat niet erg goed.
                        vb. suzuki cap./tuned

153 ps
                        476 kg

N2 N1

10 20

578 PUNTEN

-10 -10
                        10 9
                        9 8
                        0.00 -0.15
                        2.4 3.7
                        1 3
                        stuurhoek 50°

versnelling 61 3.478
                        101 2.112

natuurlijk zonder training ( ne ganse hoop ) zal het zelf dan niet lukken

hopelijk zijde er iets mee.....

Comment

• drift

misschien een drift tornooike, als er kandidaten zijn??????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                            misschien een drift tornooike, als er kandidaten zijn??????????
                            Er zijn nog geen kandidaten voor time trail (te moeilijk) laat staan voor dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                              Er zijn nog geen kandidaten voor time trail (te moeilijk) laat staan voor dit.

Comment

• Als jullie denken dat jullie de "manne" zijn, en altijd zo neerkijken op de andere deelnemers.. wat zou je dan willen
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Driftchallenges doe 'k zelf niet eens. K doe dat zuiver voor de fun, vooral omdat 'k 't al te belachelijk vind om in enkele bochten je punten te moeten scoren...
                                  Met de Aston Martin DB9 rij 'k volledig in 'default' setting...en 't is een pareltje om mee te driften da.
                                  @ Lexus als je hier enkel komt om zo'n reacties te posten...ik denk alleszins niet dat 'k 'de man' ben, want aan de toptijden of driftscores in GT5 kom 'k bijlange na nie...maar elk zinj manier om GT5 te beleven zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                    @ Lexus als je hier enkel komt om zo'n reacties te posten...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                                    Er zijn nog geen kandidaten voor time trail (te moeilijk)
                                    Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                    JA, dan zijn deze posts wel beter..
                                    't is toch zo, achja.. boeie
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• drift

Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                      Driftchallenges doe 'k zelf niet eens. K doe dat zuiver voor de fun, vooral omdat 'k 't al te belachelijk vind om in enkele bochten je punten te moeten scoren...
                                      Met de Aston Martin DB9 rij 'k volledig in 'default' setting...en 't is een pareltje om mee te driften da.
                                      @ Lexus als je hier enkel komt om zo'n reacties te posten...ik denk alleszins niet dat 'k 'de man' ben, want aan de toptijden of driftscores in GT5 kom 'k bijlange na nie...maar elk zinj manier om GT5 te beleven zeker.
                                      @Rub1nho de db9 gaat goed dwars das zeker,ge moet hem eens proberen op suz east!!

en probeer de fer f40 maar eens......

Comment

• @ Lexus dr is geen van die posts van mij hein. Al zijn dr ier idd die dr wat te veel in opgaan...maar dan nog, elk z'n liefhebberij e.

@ Fastbart...den F40 in samen me den Elise en Ford GT de meest hatelijken auto om mee te rijden imo. Geef mij dan maar de F430 of M3.

Comment

• ik vind den F430 dan weer klote rijden
                                          ben sinds gisteren ermee begonnen dus ben nogni zover (net gestart aan klasse A events)
                                          en de beste kar waar ik totnutoe mee gereden heb is de Nissan GTR en de Corvette
                                          in het evenement in A waar je met de F430 15wagens voorbij moet in 1ronde,isdat eigelijk wel haalbaar???

verder vind ik wel dat het weeral een pak realistischer is dan GT4...
                                          ben benieuwd naar de full game...
                                          al car lists ofzo bekend?

gRTZ r

Comment

Working...
                                          X