Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carlists nog niet nee maar tzou rond de 1000 schommelen, veel zult ge dr dus nie te kort komen.
    Ik heb in zowel A B als C allemaal goud gehaald, er lukken er enkel 2 niet in S

Comment

• Events

om die 15 wagens voorbij te steken moet je de 1 bocht al 2 wagens voorbij zijn anders begin je maar opnieuw.(je moet perfect kunnen remmen) je moet veel oefenen..

het is mogelijk zou ik zeggen ik heb alle gouden bekers in de events en mijn garage staat helemaal vol...(150 wagens ) en mijn rekening ook 2.000.000 credits.

met volharding geraak je er wel

Comment

• online gaming

gelieve jullie ps3 online id te noteren op dit forum. thx

@ RAYDENDJ
        @Rub1nho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          gelieve jullie ps3 online id te noteren op dit forum. thx

@ RAYDENDJ
          @Rub1nho

ik geloof dat men online id gewoon "raydendj" is

Comment

• gisteren nogwat verder gespeeld,en ben nu aan de Sklasse events..
            in B nog 1bronze beker en in A 3 al de rest is goud

aan de S moet ik nog beginnen enige tips ivm wellke auto het beste is voor de races in S?

of kan iemand mss eens een lijst maken, waar de beste auto voor elke race bijstaat?

dus bev: Class C - FF challenge - Honta ITR
            Class C - Lightweight - Suzuki Capuccino
            ..ETC

Grtz

Comment

• Hangt van uw rijstijl af m8. Gewoon goed nadenken over en kijken naar pk/gewicht verhouding.

Ik heb mijne GT5P verkocht, mijn PS3 staat terug bij de tv, en racen met een controller trekt op niks nu ik een G25 en simracing gewoon ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                gisteren nogwat verder gespeeld,en ben nu aan de Sklasse events..
                in B nog 1bronze beker en in A 3 al de rest is goud

aan de S moet ik nog beginnen enige tips ivm wellke auto het beste is voor de races in S?

of kan iemand mss eens een lijst maken, waar de beste auto voor elke race bijstaat?

dus bev: Class C - FF challenge - Honta ITR
                Class C - Lightweight - Suzuki Capuccino
                ..ETC

Grtz
                class S: 1 mine's r34
                2 ford gt / F40
                3 mine's r34
                4 mine's r34
                5 ford gt
                6 F40
                7 mine's r34
                8 ford gt
                9 mine's r34
                10 persoonlijk met elise/tuned maar met mine's r34 een pak gemakkelijker.

class A 3 met m3 dat is de moeilijkste van allemaal om goud te halen....maar het lukt wel
                na wat oefenen..

en wat moet je nog doen in class B ??? ( B3 ofwa )
                Last edited by ; 13/02/2009, 19:19.

Comment

• zal strax eens een lijstje posten, met wat ik nog goud moet halen, en met welke wagen ik het bronze of zilver gehaald heb..

ook in S die challange met de F40 (in 1 rondje 15cars voorbij steken..)
                  heb dit nu al 20x geprobeerd ofzo, en men beste plaats totnu toe was 4de

Comment

• voilla se, heb alle races gereden, nu nog de dealership events voltooien en dan heb ik alles uitgereden...
                    wel spijtig dat je geen extra wagens/tracks/races kan bijkopen via playstation store....
                    want nu is het wachten op de full game...
                    en volgens een kennis van me bij game-mania kan dat nog wachten zijn tot 2010

Comment

voilla se, heb alle races gereden, nu nog de dealership events voltooien en dan heb ik alles uitgereden...
                      wel spijtig dat je geen extra wagens/tracks/races kan bijkopen via playstation store....
                      want nu is het wachten op de full game...
                      en volgens een kennis van me bij game-mania kan dat nog wachten zijn tot 2010
                      de online races veranderen elke maand en je kan ook mee doen aan online time trial ranking races ( persoonlijk is dat het plezanste.. )
                      en je kennis zou wel eens gelijk kunnen hebben want bij polyphone nemen ze hun tijd )
                      laten we hopen dat er nog een gt spec 4 uitkomt met schade en de the green hell als extra track....zou super zijn...

Comment

• ja schade zou wel mogen vind ik , dan word het NOG realistischer...
                        ookwel spijtig dat je zelf geen online race kan organiseren
                        de huidige online races zijn soms wel fun, maar daar rijden veel debielen in mee ze
                        gisteren nog aant spelen geweest online, met 12man dan op daytona speedway en dan zijn dr zo van die snullen die het plezant vinden om backwards te rijden in de hoop van te crashen

Comment

• Online is echt dik kut spijtig genoeg
                          Het is gelukkig al verbeterd, vroeger kreeg je een penalty als iemand JOU ramde

Zaterdag nog met mijn broer liggen racen, hij met de oude Elise tuned, ik met de nieuwe Elise 111R tuned, en dan eens gewisselt en zo.
                          Zo'n groot verschil tussen die 2 karren
                          De 111R is gigantisch veel speelser en directer, die laat zich echt elke bocht gooien en driften, eiger nordwand met dat ding = heaven!
                          De oude Elise is een pak vager, voelt precies zelfs zwaarder aan, maar ondanks 30pk minder is dat ding echt vlot.

Comment

ja schade zou wel mogen vind ik , dan word het NOG realistischer...
                            ookwel spijtig dat je zelf geen online race kan organiseren
                            de huidige online races zijn soms wel fun, maar daar rijden veel debielen in mee ze
                            gisteren nog aant spelen geweest online, met 12man dan op daytona speedway en dan zijn dr zo van die snullen die het plezant vinden om backwards te rijden in de hoop van te crashen
                            ge moet met citroen gt maar eens achteruit rijden......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                              ge moet met citroen gt maar eens achteruit rijden......

awel, ik had em gekocht, en ok tis ne snelle bak.. maar kvind er voor de rest niks spectaculairs aan... precies een vliegtuig dat elk moment gaat opstijgen..
                              maar wel de snelste zeker?

heb wel al dikke fun gehad met de TVR speed6 driften dat die kar doet

Comment

awel, ik had em gekocht, en ok tis ne snelle bak.. maar kvind er voor de rest niks spectaculairs aan... precies een vliegtuig dat elk moment gaat opstijgen..
                                maar wel de snelste zeker?

heb wel al dikke fun gehad met de TVR speed6 driften dat die kar doet
                                ja hij is de snelste,zelf sneller dan de F1 op daytona.maar met achteruit rijden bedoel ik dat hij dan nog sneller is dan de meeste auto's hij trek lekker weg....
                                idd den tvr is een gevaarlijk karretje..........shift lock!
                                Last edited by ; 18/02/2009, 23:20.

Comment

• nog iemand een challenge ??????

Comment

• zeg maar

Comment

• gt5 challenge

OP SUZUKA MET DEN EVO 9 ( in standaard) OFWA ????

en je krijgt zoveel tijd je maar wil!

Comment

• Ok goe, Suzuka Evo9,standaard...

nu is de madame tv aant zien, maar strax zalk er is wa tijd neerzetten

Comment

• kan je trouwens je replay opslaan en dan bevoorbeeld via een usb stickje op pc zetten om te uploaden op joetoep ofzo? (evidence he! )

Comment

Working...
                                          X