Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
voor het online gedeelte zou het ook de max zijn om op de nordschleife de touristenfahrt toe te voegen maar dan wel met zware straffen voor de duwerkers ( verbannen van de race....)
The graphics of GT5 Prologue “is incredible realistic. What can you still in this game improve?
Kazunori Yamauchi: GT5 is a greater choice on motor vehicles and Routes offer. And we provide more features for Online communities to Disposal. We are also working with high live close to a graphic representation for rain and night.
Onlangs sloegen Audi en Polyphony de handen in elkaar in een test die de R8 sportwagen vergeleek in reeële en virtuele situaties. Dit was een uitstekend moment om Kazunori Yamauchi, president van het Japanse bedrijf, aan de tand te voelen over de status van Sony's meest populaire IP. Volgens de man zullen de graphics in de finale versie nog beter zijn dan voordien met regeneffecten en de mogelijkheid om 's nachts te racen. Ook op vlak van online features, aantal wagens en tracks wil men tot het uiterste gaan. Yamauchi stelt immers hoge eisen op vlak van modelling: zo zou één medewerker tot zes maand bezig zijn om een model van adequaat niveau na te bouwen.
Niet enkel de wagens, maar Polyphony probeert ook de werkelijkheid zo goed mogelijk te imiteren op het vlak van het detail van de tracks. De journalist merkte op dat zelfs de bomen in de virtuele Nürburgring op exact dezelfde plaats stonden als bij de echte tegenhanger. Tot slot vermeldde Yamauchi dat schade er "soon" aankomt, dat er nachtraces aanwezig zullen zijn en dat er een weersysteem geïmplementeerd zal worden. De schade en het weer zullen ook hun weerslag hebben op het rijgedrag van de auto
Onlangs sloegen Audi en Polyphony de handen in elkaar in een test die de R8 sportwagen vergeleek in reeële en virtuele situaties. Dit was een uitstekend moment om Kazunori Yamauchi, president van het Japanse bedrijf, aan de tand te voelen over de status van Sony's meest populaire IP. Volgens de man zullen de graphics in de finale versie nog beter zijn dan voordien met regeneffecten en de mogelijkheid om 's nachts te racen. Ook op vlak van online features, aantal wagens en tracks wil men tot het uiterste gaan. Yamauchi stelt immers hoge eisen op vlak van modelling: zo zou één medewerker tot zes maand bezig zijn om een model van adequaat niveau na te bouwen.
Niet enkel de wagens, maar Polyphony probeert ook de werkelijkheid zo goed mogelijk te imiteren op het vlak van het detail van de tracks. De journalist merkte op dat zelfs de bomen in de virtuele Nürburgring op exact dezelfde plaats stonden als bij de echte tegenhanger. Tot slot vermeldde Yamauchi dat schade er "soon" aankomt, dat er nachtraces aanwezig zullen zijn en dat er een weersysteem geïmplementeerd zal worden. De schade en het weer zullen ook hun weerslag hebben op het rijgedrag van de auto
Dat ze eens tijd steken in hun damage model, en nog veeeeeeeel belangrijker, hun physics (want er soon aankomen, dat kennen we van Polyphony ). Dan kunnen ze het misschien met recht een sim noemen Over de graphics ga ik zwijgen, want die zijn om van te watertanden, zoals we gewoon zijn van Yamauchi. En zeg niet dat ik een racesim fanboy ben, want kheb er reeds 12 jaar Gran Turismo opzitten.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ziet er goed uit. Geluiden kloppen wel niet vrees ik!
Ziet er goed uit. Geluiden kloppen wel niet vrees ik!
Lol Nascar...
Ik mis de klassieke GT races zoals het origineel, een fake circuit en racen met 6 auto's uit dezelfde klasse.
En idd, hopelijk krijgen ze de sound nu eigenlijk eens goed, en niet alleen van de motor maar ook versnellingsbak enzo.. daar maken ze veel fouten aan. Bvb in GT4 is een SL55 duidelijk automaat (kruipt zelfs als je uw rem lost) maar de SL65 is net een handbak
En ik wil rubber zien op de track, echt dat stoort me mateloos!
Ik mis de klassieke GT races zoals het origineel, een fake circuit en racen met 6 auto's uit dezelfde klasse.
En idd, hopelijk krijgen ze de sound nu eigenlijk eens goed, en niet alleen van de motor maar ook versnellingsbak enzo.. daar maken ze veel fouten aan. Bvb in GT4 is een SL55 duidelijk automaat (kruipt zelfs als je uw rem lost) maar de SL65 is net een handbak
En ik wil rubber zien op de track, echt dat stoort me mateloos!
fak ja dat was zo irritant, auto's die irl automaat zijn die in dat spel dan als manueel rijden
zo'n SL55 was heerlijk, die automaat
En hopelijk krijgen ze het nu wel voor mekaar om het geluid goed na te bootsen.
Comment