Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die foto's van de pits waren trouwens al langer bekend, maar dan als een update van GT4 voor de PS3. oa meer auto's op het circuit, tot 20 dacht ik.
Verder heb ik er niets meer van gehoord...
Komt er een stuurview ofwa?
Zou mij zwaar verwonderen.. mss dat dit in de replay wel zichtbaar is maar tijdens de race niet?
Ziet er allemaal prachtig uit! De console en de game komen er hier zoiezo, wsl trg zo'n box
READ ME FIRST: This thread is meant to list any and all cars that might be confirmed or semi-confirmed for being in GT5. I'd appreciate it if people who find new cars would post their news in this thread, and not create all new threads because this will help keep the clutter and redundant...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
"Kazunori Yamauchi, de grote man achter de Gran Turismo reeks, was deze week ook aanwezig op de Games Convention Leipzig. Hij zou een beetje langs de achterlijke kant zijn moest hij daar gewoon aanwezig zijn om een pintje te drinken. Daarom besliste hij maar om een presentatie te geven van Gran Turismo 5: Prologue. In deze presentatie gaf Yamauchi prijs dat de game volledig kostloos zal kunnen gedownload worden in de PlayStation Store. Als alles goed verloopt, zou dit al het geval moeten zijn ergens in dit najaar (en de geruchten gaan de ronde dat dit in november zou zijn). Prologue, is net zoals bij Gran Turismo 4, de veredelde lightversie van de game. Voor de echte GT5 zullen we nog geduld moeten opbrengen tot halfweg 2008."
Comment