Ik dacht dat dit model enkel in 1:43 bestond..blijkbaar niet dus....aangezien het een gelimiteerde versie is, waarom dan die besparing op de decals ??? Zo'n model mag dan toch wel ietsje meer kosten zeker ? Er zijn er maar 100....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes : nieuwe aanwinsten + ev. review
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMja, relatief kleine afzetmarkt en €150 of meer voor een sealed body...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengelimiteerd op 100stuks is ook wel heel erg zeldzaam he
Nu, de grote meerderheid van die 100 is naar de sponsors gegaan voor promotiedoeleinden, ik denk dat er nog een stuk of 30 overbleven voor verzamelaars.
De meeste zullen wel in de Benelux blijven, maar er gaan er al richting Canada en de UK.
En ik hoop ook dat er binnenkort eens één op Ebay verschijnt, ben benieuwd voor hoeveel hij zou gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenCarlito, ik heb gemerkt in een ander deel van het forum dat je een hevige fan bent van het 1:1 model...wel je bent niet alleen...Ik heb als troost 3 identieke van deze 1:18 modellen in mijn bezit (2 gelimiteerde en 1 normaal model)....Als ik mij ooit een oldtimer kan veroorloven en tegen die tijd zal het wel een oldtimer zijn, zal het (ondanks de prijs) toch deze worden....
bij deze evo2 modellen kunt u de motorkap het beste sluiten, zodoende valt de spellingfout op het kleppendeksel niet op, op deze staat namelijk merceds i.p.v. mercedes.
Bij het 2.3-16 model heeft men dit wel goed gedaan.
Verder zijn de modellen super afgewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evo1 Bekijk BerichtenHallo,
bij deze evo2 modellen kunt u de motorkap het beste sluiten, zodoende valt de spellingfout op het kleppendeksel niet op, op deze staat namelijk merceds i.p.v. mercedes.
Bij het 2.3-16 model heeft men dit wel goed gedaan.
Verder zijn de modellen super afgewerkt.
Comment
-
Die spelfout is enkel te vinden bij de 'eerste druk' van de EVO II en niet meer bij de latere...ik had in totaal 3 EVO II's (intussen 2 verkocht) en er was geen enkele foutieve bij...
bovendien zou ik het leuk vinden moest ik een 'verkeerde' in mijn handen krijgen...kan je zowat als een collectors-item bestempelen, zoals postzegels met een verkeerde opdruk....
off topic : de reden dat er in de hogere posts geen fotos meer staan komt omdat alle links verbroken zijn.Ik heb ze dan maar weggehaald...je moet maar op mijn site gaan kijken...Last edited by Gunther112; 12/01/2009, 16:44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenDie spelfout is enkel te vinden bij de 'eerste druk' van de EVO II en niet meer bij de latere...ik had in totaal 3 EVO II's (intussen 2 verkocht) en er was geen enkele foutieve bij...
bovendien zou ik het leuk vinden moest ik een 'verkeerde' in mijn handen krijgen...kan je zowat als een collectors-item bestempelen, zoals postzegels met een verkeerde opdruk....
of topic : de reden dat er in de hogere posts geen fotos meer staan komt omdat alle links verbroken zijn.Ik heb ze dan maar weggehaald...je moet maar op mijn site gaan kijken...
Comment
-
Even een verschrikkelijk oud topic terug bovenhalen....
Collectie op huidig ogenblik
355 1:18 modellen...
115 1:43 modelletjes
Last edited by Gunther112; 25/04/2017, 22:45.
Comment
Comment