Welke games spelen jullie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PS4 online gamen: wat is jou nickname?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWelke games spelen jullie?
DriveClub en The Crew op ps4Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWelke games spelen jullie?
Comment
-
Is die goed? Farming Simulator? Ik heb die app voor Android.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenThe crew ook gekocht, verslavendBMW X5 45e
Comment
-
Ik heb een week geleden ook een PS4 gekocht, wel nog niet veel tijd gehad.
Mijn naam is Erendriel_
(ja met een underscore, de gewone was al gepakt )
Voorlopig enkel GTA5 en fifa 15. Destiny gaan ik wss ook kopen, maar ik wacht nog op een goede shooter en racer.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIk heb een week geleden ook een PS4 gekocht, wel nog niet veel tijd gehad.
Mijn naam is Erendriel_
(ja met een underscore, de gewone was al gepakt )
Voorlopig enkel GTA5 en fifa 15. Destiny gaan ik wss ook kopen, maar ik wacht nog op een goede shooter en racer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenMorgen eens toevoegen!That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenNet gedaan
Comment
-
Comment
-
Heb hier ook the crew en drive club. Men club in drive club zit al wel vol. Is maar max 6 man. Weet ni of er van hier op het forum in die drive club Vlaamse Drivers zitten?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment