Ik ga het vanaf nu overnemen van Bimmer:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6: Time Trial V.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu_vw Bekijk BerichtenIk kan deze week niet spelen.
Maar ik kies voor mount panorama circuit, met de nissan gt r black edition. Sport zacht. Grip = realistisch.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
En de spelfout eruit halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenHow jong, zo professionele layout
Is relatief simpel zo. Excel file aanpassen en screenshot maken. Als ik dat dan in mijn dropbox zet wordt dat hier automatisch geüpdatet.
Comment
-
Na 7 ronden, een tijd van 2.11.685
Sent from my GT-I9300 using TapatalkBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu_vw Bekijk BerichtenNa 7 ronden, een tijd van 2.11.685
Comment
-
Hmm mss tovh is gaan halen gt6. Gezien da et in de makro aan 15euro sta. Eerst mijn vriendin hare ps3 fixen dan, laser kaduuk.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Verbeterd naar 2:11,344
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenHmm mss tovh is gaan halen gt6. Gezien da et in de makro aan 15euro sta. Eerst mijn vriendin hare ps3 fixen dan, laser kaduuk.
Comment
-
Mijn ronde was blijkbaar de snelste deze week. Heb de klassementen aangepast en een nieuwe wagen en circuit gekozen.
Eens een stratencircuit gekozen, namelijk het meest gekende en mythische: Monaco/Côte d'Azur.
Als wagen blijf ik in Frankrijk en kies ik voor de 2011 Renault sport Megane RS Trophy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu_vw Bekijk BerichtenMooie tijd duck ! En goede keuze
Op panorama was ik zelfs nog sneller eigenlijk. Heb een 2;11,011 ook gereden
Nu zit ik op Coté d'Azur 1;49,007 gehaald. Vergeten zetten hier maar staat al in de klassementen.
Comment
-
1.48.746
Sent from my GT-I9300 using TapatalkBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDa kan ik geloven. Als ge "snelle opties" kiest, zult ge rapper gaan.
Comment
Comment