Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6: Time Trial V.2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu_vw Bekijk BerichtenAls je vals speelt, dan misschien wel...
Comment
-
weet iemand trouwens waarom Gran Turismo niet op ps4 is?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenweet iemand trouwens waarom Gran Turismo niet op ps4 is?
Naast GFX zie ik geen reden om het naar de 4 te brengen.
Kunnen ze beter de GT7 updaten qua GFX, ook weer een extra reden om te upgraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenweet iemand trouwens waarom Gran Turismo niet op ps4 is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenStoefer.
Als ge durft
Comment
-
Inderdaad;
In an interview with GamesTM magazine, Kazunori Yamauchi confirmed a release for GT7 sometime in 2015/2016. He also spoke about how much more powerful the game will be on PS4 and how much easier it is to develop on the new console versus GT6 on the PS3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenHoeveel kost een PS4 tegenwoordig?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDat valt op zich nog mee. GTA5 verkopen en GT6 in de plaats. De verslaving kan weer beginnen (als ik het zou doen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenGt6 is op de PS3 e
Valt mee, dan moet ik gene PS3 kopen en hoef ik hier nie te bewijzen da ik ne grote mond heb. + + =
PS3 heb ik al in 2011 verkocht en ga dat niet meer opnieuw kopen.
"It's lonely at the top".
Comment
-
Comment