Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
    Rij maar is een rondje mee . Let vooral op die P1 in het begin, ik kom hem later nog tegen *zucht*

PS: beeld is wat schokkerig, maar dat ligt aan Youtube (of rendering), hier loopt alles vlot. . Bitrate heb ik ook naar beneden gehaald, want YT verneukt toch de kwaliteit :p
    Spelen met het kaartje op is voor BABIES

Comment

• Enige reden dat dat opstaat is omdak wil weten waar er volk is op de piste :p. Voor de rest kijk ik daar niet naar, ken de NS goed genoeg daarvoor haha

Comment

• Wow zalige gameplay! Ben aan't twijfelen om dit aan te schaffen omdat GT6 me nu toch wat te saai en gemakkelijk begint te worden...

Comment

• sympathieke mens met die p1 :p uw schakelen kan wel nog wat werk gebruiken precies!

Comment

• Bwa M235i Racing is nen automatischen bak he Brechen :p

Comment

• o_O ge kunt alik me de peddels schakelen? just voor de eerste keer die m235i getest op de nordschleife, 7.46 ofzo ergens, heb replay opgeslagen maar hoe krijg ik da op youtube? :p

Comment

• Ik gebruik Geforce Experience (Nvidia programma'ke) met Shadowplay. En ja tuurlijk kunt ge met peddels schakelen (als er op uw stuur staan ten minste).

EDIT: en voor youtube, gewoon die file zoeken en op uw youtube profiel uploaden? :p
                Last edited by Tomskii; 12/03/2015, 23:45.

Comment

• Werkt da? Das precies maar een bestand van 4mb ofzo :p eens proberen met shadowplay dan.
                  En dan eerst zeggen da Gran turismo geen sim is ma dan zelf wel op ottomatiek rijden
                  Last edited by ; 13/03/2015, 12:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                    Werkt da? Das precies maar een bestand van 4mb ofzo :p eens proberen met shadowplay dan.
                    En dan eerst zeggen da Gran turismo geen sim is ma dan zelf wel op ottomatiek rijden
                    Semi-automatisch he .

Ik kan toch moeilijk nen auto manueel rijden als die al niet in handbak leverbaar is?

Comment

• Jamaarja, eerst zeg je automatisch, das nie zelf schakelen met peddels dan he, bedoel je niet sequentieel?

Comment

• Ik zal het dan even uitleggen op kleuter niveau zodat het duidelijk is. Bij een handbak doet ge alles zelf, peddels aan het stuur is voor mij een automatische versnellingsbak daar ik niet aan een koppelingspedaal moet komen en ook geen pook moet verzetten om van versnelling te veranderen (strikt genomen). Een sequentiele bak is een vorm van een automatische versnellingsbak, zij het vaak halfautomatisch. In dit geval is de bak volautomatisch met peddels aan het stuur. Je kunt dus (in de racing versie: moet dus) zelf schakelen adhv peddels.

Is dat duidelijk genoeg? Of moet ik mezelf ook nog gaan verantwoorden omdat ik virtueel brandstof verbruik. Het enige wat ik gezegd heb is dat de bak in een M235i Racing automatisch is, ik denk dat de meesten wel weten dat elke automatische bak ook vaak een manuele modus heeft, al dan niet met peddels ah stuur.

PS: Ja, ik ben licht geirriteerd.
                        Last edited by Tomskii; 13/03/2015, 20:51.

Comment

• Pffffff ik haal maar 8:15 met de m235i. Nu ja, amper ervaring met de Nordschleife.

Heb nog maar een uurtje kunnen testen.

Die McLaren 9C wil je gewoon vermoorden van zodra je aan de gas komt lol.

Die alfa 4c heeft best wat onderstuur. Kutauto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Pffffff ik haal maar 8:15 met de m235i. Nu ja, amper ervaring met de Nordschleife.

Heb nog maar een uurtje kunnen testen.

Die McLaren 9C wil je gewoon vermoorden van zodra je aan de gas komt lol.

Die alfa 4c heeft best wat onderstuur. Kutauto.
                            Met de M235i kan er best wel wat vanaf idd, gouden tip in die wagen: Nooit terugschakelen naar 2de, dan rij je eigenlijk altijd iets te traag in de tragere bochten. De Mercedes C9 zul je bedoelen (?) is idd een monster, zet die boost op 100 en je geraakt nog niet eens rustig weg . De alfa is idd een kutbak, niet alleen door het onderstuur maar hij heeft nogal de neiging de kont te laten zwieren zodra je het gas los laat. Kan wel gecountered worden met gas geven

Comment

Ik zal het dan even uitleggen op kleuter niveau zodat het duidelijk is. Bij een handbak doet ge alles zelf, peddels aan het stuur is voor mij een automatische versnellingsbak daar ik niet aan een koppelingspedaal moet komen en ook geen pook moet verzetten om van versnelling te veranderen (strikt genomen). Een sequentiele bak is een vorm van een automatische versnellingsbak, zij het vaak halfautomatisch. In dit geval is de bak volautomatisch met peddels aan het stuur. Je kunt dus (in de racing versie: moet dus) zelf schakelen adhv peddels.

Is dat duidelijk genoeg? Of moet ik mezelf ook nog gaan verantwoorden omdat ik virtueel brandstof verbruik. Het enige wat ik gezegd heb is dat de bak in een M235i Racing automatisch is, ik denk dat de meesten wel weten dat elke automatische bak ook vaak een manuele modus heeft, al dan niet met peddels ah stuur.

PS: Ja, ik ben licht geirriteerd.
                              ge moet eigenlijk niet te neerbuigend doen hoor. een automatische bak moet je nergens aankomen, die beslist zelf wanneer hij schakelt. als je met peddels rijdt is dat niet automatisch, aangezien jij beslist wanneer er geschakeld moet worden, en aangezien de benaming in het spel zelf om uw peddels op het stuur in te stellen "sequentieel" is...

Comment

• I'm just going to facepalm and move on with my life.

Comment

I'm just going to facepalm and move on with my life.
                                  zeker doen jongen, en denken dat je gelijk hebt. want je hebt waarschijnlijk ook nog nooit gehoord van gerobotiseerde handbakken zeker? "automatische versnelling" zoals jij zegt is een rijhulp in het game, begrijp je de verwarring?
                                  Last edited by ; 14/03/2015, 10:14.

Comment

• Als ik hier zo een tijd zie van 7:36 voor een M235i en je vergelijkt dat met records runs op de ring, dan is dat een bijzonder scherpe tijd voor dat voertuig.

Is dat omdat het eigenlijk niet zo realistisch is of omdat je op pc gewoon veel meer risico's durft nemen dan in het echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Als ik hier zo een tijd zie van 7:36 voor een M235i en je vergelijkt dat met records runs op de ring, dan is dat een bijzonder scherpe tijd voor dat voertuig.

Is dat omdat het eigenlijk niet zo realistisch is of omdat je op pc gewoon veel meer risico's durft nemen dan in het echt?
                                      Ik denk het 2e. Hoe ik soms race, zo durf ik nooit van z'n leven in het echt over de Ring ze

Comment

• Heb vroeger altijd veel games gespeeld en ik kan mij daarbij heel goed inleven. In feite race ik alsof het met een echte auto zou zijn. Zeker bij sims als AC en iracing.

Ben ook te tam om te crashen zo na 6 minuten op de Nordschleife.

Sebiet nog wat oefenen zie.

Comment

• Allez hup 7:58 nu.

Comment

Working...
                                          X