Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Assetto corsa
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenWerkt da? Das precies maar een bestand van 4mb ofzo :p eens proberen met shadowplay dan.
En dan eerst zeggen da Gran turismo geen sim is ma dan zelf wel op ottomatiek rijden
Ik kan toch moeilijk nen auto manueel rijden als die al niet in handbak leverbaar is?
Comment
-
Ik zal het dan even uitleggen op kleuter niveau zodat het duidelijk is. Bij een handbak doet ge alles zelf, peddels aan het stuur is voor mij een automatische versnellingsbak daar ik niet aan een koppelingspedaal moet komen en ook geen pook moet verzetten om van versnelling te veranderen (strikt genomen). Een sequentiele bak is een vorm van een automatische versnellingsbak, zij het vaak halfautomatisch. In dit geval is de bak volautomatisch met peddels aan het stuur. Je kunt dus (in de racing versie: moet dus) zelf schakelen adhv peddels.
Is dat duidelijk genoeg? Of moet ik mezelf ook nog gaan verantwoorden omdat ik virtueel brandstof verbruik. Het enige wat ik gezegd heb is dat de bak in een M235i Racing automatisch is, ik denk dat de meesten wel weten dat elke automatische bak ook vaak een manuele modus heeft, al dan niet met peddels ah stuur.
PS: Ja, ik ben licht geirriteerd.Last edited by Tomskii; 13/03/2015, 20:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenPffffff ik haal maar 8:15 met de m235i. Nu ja, amper ervaring met de Nordschleife.
Heb nog maar een uurtje kunnen testen.
Die McLaren 9C wil je gewoon vermoorden van zodra je aan de gas komt lol.
Die alfa 4c heeft best wat onderstuur. Kutauto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenIk zal het dan even uitleggen op kleuter niveau zodat het duidelijk is. Bij een handbak doet ge alles zelf, peddels aan het stuur is voor mij een automatische versnellingsbak daar ik niet aan een koppelingspedaal moet komen en ook geen pook moet verzetten om van versnelling te veranderen (strikt genomen). Een sequentiele bak is een vorm van een automatische versnellingsbak, zij het vaak halfautomatisch. In dit geval is de bak volautomatisch met peddels aan het stuur. Je kunt dus (in de racing versie: moet dus) zelf schakelen adhv peddels.
Is dat duidelijk genoeg? Of moet ik mezelf ook nog gaan verantwoorden omdat ik virtueel brandstof verbruik. Het enige wat ik gezegd heb is dat de bak in een M235i Racing automatisch is, ik denk dat de meesten wel weten dat elke automatische bak ook vaak een manuele modus heeft, al dan niet met peddels ah stuur.
PS: Ja, ik ben licht geirriteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenI'm just going to facepalm and move on with my life.
Comment
-
Als ik hier zo een tijd zie van 7:36 voor een M235i en je vergelijkt dat met records runs op de ring, dan is dat een bijzonder scherpe tijd voor dat voertuig.
Is dat omdat het eigenlijk niet zo realistisch is of omdat je op pc gewoon veel meer risico's durft nemen dan in het echt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAls ik hier zo een tijd zie van 7:36 voor een M235i en je vergelijkt dat met records runs op de ring, dan is dat een bijzonder scherpe tijd voor dat voertuig.
Is dat omdat het eigenlijk niet zo realistisch is of omdat je op pc gewoon veel meer risico's durft nemen dan in het echt?
Comment
Comment