Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Ik denk het 2e. Hoe ik soms race, zo durf ik nooit van z'n leven in het echt over de Ring ze
    Dit dus, die kerbs die ik neem (ik ken er die dat in het echt ook doen) zou ik nooit irl nemen vanwege het risico de controle te verliezen. Maar in game neem ik gewoon wat meer risico. Sowieso zou ik mijn banden beter eens aanpassen want ik denk dat die standaard op de mediums staan (aka redelijk veel grip)

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
    zeker doen jongen, en denken dat je gelijk hebt. want je hebt waarschijnlijk ook nog nooit gehoord van gerobotiseerde handbakken zeker? "automatische versnelling" zoals jij zegt is een rijhulp in het game, begrijp je de verwarring?
    Ik snap gewoon niet dat ge over de term automatische versnellingsbak, een hele scene moet afsteken over het feit dat ik het al dan niet verkeerd zou uitgelegd hebben met wat voor een type bak ik in game rij. Om het nu voor eens en altijd duidelijk te maken, ik rij met een automatische versnellingsbak in AC in de manuele stand waardoor ik schakel met peddels. Dat wil zeggen dat de rijhulp in game niet aanstaat, ik moet gewoon -net zoals bij een autobak- mijn koppeling niet gebruiken. In de M235i steekt gewoon een bak met dubbele koppeling net zoals in de M235i.

Hopelijk is het nu duidelijk.

Comment

• parel van een video door randomac (hij had vorig jaar ook al eens eentje gemaakt.. die man/vrouw kan verdomme goed overweg met software )

Comment

• bwa int echt neem ik wel kerbs, gewoon op de gas blijven

Impreza GT Turbo with v5 type R limited running gear and VF35 turbo with zen performance mapping
        Last edited by ; 14/03/2015, 21:10.

Comment

• Met de Corvette C7R is het nog wel leuk hotlappen.. een van de weinige wagens die bakken grip heeft, hiermee kan ik tenminste een volledig rondje op de nordschleife op de baan blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
            . In de M235i steekt gewoon een bak met dubbele koppeling net zoals in de M235i.

Hopelijk is het nu duidelijk.
            Heeft de M235i niet gewoon de ZF 8 traps automaat in plaats van de DCT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Heeft de M235i niet gewoon de ZF 8 traps automaat in plaats van de DCT?
              yep
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Is er veel animo qua online races?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                  bwa int echt neem ik wel kerbs, gewoon op de gas blijven

https://www.youtube.com/watch?v=9MDtXx8N-l4
                  Mooi gereden, had gij toen een equal lenght spruitstuk? Ik hoor t boxergeluid wat minder (kan ook een gedacht zijn)
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Vandaag dus op de echte NS gereden (ook zelf als chauffeur, ge moest mij is zien glunderen). AC versie zit er dus wel degelijk spot on

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Mooi gereden, had gij toen een equal lenght spruitstuk? Ik hoor t boxergeluid wat minder (kan ook een gedacht zijn)
                      Thx, neen gewoon std spruitstuk en zelfde uitlaat als op die driftdag. Enkel nog op standaard ophanging, ondertussen zit er een Schroefset onder.

Comment

• Ik rij echt graag met die oude Mercedes AMG (190e) . Moet je wel die auto blip en auto clutch aanzetten. Misschien moet ik toch nog die manuele 6 bak aanschaffen die bij m'n Thrustmaster T500rs past.

Kan ik ooit nog eens heel & toe leren :p

Comment

• Vorige week te weten gekomen dat mijne maat die in de pc winkel als technieker werkt en een echte gamer is, Assetto Corsa heeft. Eens vragen of ik bij hem AC mag komen bekijken. Ook heeft hij laten weten dat hij via zijne PayPal AC voor mij wil aanschaffen. Misschien is er toch nog hoop voor mij als herbeginnende gamer.

Goei maten he. Eerst fcapri die me geholpen heeft met da tandwiel en nu is het mogelijk dat ik AC zal hebben.

Mocht ik me terug een game pc aanschaffen (ge weet wel, mijn pc is kapot sinds vorige week (kortsluiting op het moederbord)), en zal me een nieuwe MOETEN aanschaffen, dan zou ik het wreed plezant vinden om online tegen autoforummers te rijden.

Zijn er van het autoforum die dit al doen?

Comment

• Ik rij het meeste vd tijd al online op AC. Dus ik zie dat wel zitten om wa online te cruizen/racen.

Comment

• Ik heb soms toch wat bedenkingen.

1) BMW Z4 35is met 330 pk die moeite heeft met alles boven de 200km/h... Seriously? Veel straatversies vallen compleet dood boven de 200km/h. Mijn mazoutstoof knalt sneller naar de 250 dan de M3 in dit spel. Wat niet realistisch is.

2) Als je afremt, moet je eens letten hoe traag die auto's remmen naar 0 toe. Met volle remkracht doe je soms heel lang over 20 (twintig) tot 0??

3) sta volledig stil, zet de automaat in 1 en geef plankgas. De meeste auto's doen 2x hun opgegeven 0-100 tijd. Bizar.

4) De cut corners penalty is belachelijk. Soms even met je wielen op het gras en direct je rondetijd kwijt. Is dat een bocht cutten? Echt?

Comment

• Merci voor de heads up Int3x0r. Dan koop ik geen game pc en stuur en laat AC voor wat het is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                  Merci voor de heads up Int3x0r. Dan koop ik geen game pc en stuur en laat AC voor wat het is.
                                  Haha nee het is echt wel een goed spel, alleen vallen deze zaken me op.

Comment

• Kan iemand me eens laten weten of het stuur, de SRW-S1 stuur in de settings staat of te wel dat het te installeren valt?

Bitte please.

Dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                      Kan iemand me eens laten weten of het stuur, de SRW-S1 stuur in de settings staat of te wel dat het te installeren valt?

Bitte please.

Dank u.

Kzal vanavond eens zien of het er tussen staat.

Comment

• Kzie het niet direct staan...

Comment

• Oké merci, Trustmaster T300RS met T3PA-PRO zal het dan moeten worden als ik beslis om terug te beginnen te gamen. Eerst nog afwachten wat de winkel laat weten ivm fabrieksgarantie en dergelijke.

Comment

Working...
                                          X