Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Assetto corsa

Mijn vrienden vragen al een lange tijd om dit spel aan te kopen omdat de physics zoveel beter zijn dan bv. Gt6 en veel meer aanleunt bij een simulator.
    Tegen maart zouden ze een laserscanned versie van de ring uitbrengen.
    Ik zal tegen dan toch een exemplaar moeten aanschaffen.

Dat de gfx beter zijn dan GT6 is logisch.
    Dat de physics beter zijn is echter wel interessant.

Comment

ik had het gekocht toendat nog early access was, nog nie veel gespeeld maar zou eens met dezelfde soort auto moeten vergelijken hoe realistisch het is. als je echt realistische physics wilt moet je bij live for speed zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
        Mijn vrienden vragen al een lange tijd om dit spel aan te kopen omdat de physics zoveel beter zijn dan bv. Gt6 en veel meer aanleunt bij een simulator.
        Tegen maart zouden ze een laserscanned versie van de ring uitbrengen.
        Ik zal tegen dan toch een exemplaar moeten aanschaffen.

AC leunt niet aan bij een simulator, het is een sim!

Comment

Bestaat reeds topic over:

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Vreemd, dat topic staat niet bij mij in de lijst.
            Wat vinden degene die het spelen van dit spel?

Comment

Ik heb AC ook en... Wat een gigantisch onderstuur zit er in sommige van die wagens... Veel meer dan in iracing heb ik het gevoel.

Comment

Als je hier eens gaat piepen, vind je hopen informatie. Soms zever maar soms ook info door echte sim-kenners geplaatst.

Comment

Dat staat bij uw instellingen onderaan. Normaal staan daar enkel de topics waar de laatste 3 maand activiteit was Deze was dus daardoor verstopt

Comment

Geniaal spel. De mods vullen het ook mooi aan.
                    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Daarstraks terug na 3 jaar een race spel (off road) geïntalleerd. Als het terug begint te kriebelen kan het zijn dat ik terug begin maar dan moet ik op de één of andere manier aan AC zien te geraken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                        Daarstraks terug na 3 jaar een race spel (off road) geïntalleerd. Als het terug begint te kriebelen kan het zijn dat ik terug begin maar dan moet ik op de één of andere manier aan AC zien te geraken.
                        Ik koop al m'n games gewoon. Geen gezeik met cracks en gedoe om de multiplayer in gang te krijgen. Wat is 50 euro voor een spel dat je lang kan spelen? Een rondje op café met enkele maten kost al zoveel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Ik koop al m'n games gewoon. Geen gezeik met cracks en gedoe om de multiplayer in gang te krijgen. Wat is 50 euro voor een spel dat je lang kan spelen? Een rondje op café met enkele maten kost al zoveel.
                          Nee, ge verstaat me verkeerd.

Ik moet geen crack of wat dan ook hebben. Ik wil het officiële spel hebben maar ik kan dat online niet aanschaffen. Toen ik in den tijd NetKar Pro wou hebben, heeft ne maat dat voor mij gekocht en ik heb de centen terug betaald.

Alles spellekes die ik heb/had, en dat zijn er maar enkelen, heb ik allemaal in de Game Mania gekocht, allemaal op DVD/CD. Zoveelste meer game developers gaan beginnen met online purchases, zoveelste meer problemen ik ga hebben om nog spellekes te kunnen aankopen.

Comment

Maak gewoon PayPal aan? Da's gratis, en ge kunt ermee betalen op Steam.

Comment

Of visa....

Comment

PayPal ..... nope

Visa heb ik niet.

Comment

Waarom geen PayPal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                    PayPal ..... nope

Visa heb ik niet.
                                    Krijg je bij uw bank geen gratis VISA? Ik betaal zo goed als niets voor mijn VISA kaart (mijn ouders eigenlijk )

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Waarom geen PayPal?
                                    Snap ik ook niet. Enige minpunt is wel dat die transfer steeds een paar dagen duurt. Daarom vind ik VISA vele keren simpeler. Mijn PayPal hangt ook aan een VISA kaart nu.

Comment

Ja 't is dat. Ik koop eigenlijk bijna enkel games met PayPal, en zorg dat er altijd €50 op staat, dan moet ik die 2 dagen niet wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                        Krijg je bij uw bank geen gratis VISA? Ik betaal zo goed als niets voor mijn VISA kaart (mijn ouders eigenlijk )

Weet ik niet. Heb dat nog niet nagevraagd, gewoon omdat ik geen visa kaart nodig heb. Kan zijn dat een visa kaart gratis is.

Omdat ik PayPal niet ken en bepaalde verhalen gelezen heb op het net, vertrouw ik het niet. Iets dat ik niet vertrouw, blijf ik met mijn pollen af.

Comment

Working...
                                        X