Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Assetto corsa
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenVreemd, dat topic staat niet bij mij in de lijst.
Wat vinden degene die het spelen van dit spel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenVreemd, dat topic staat niet bij mij in de lijst.
Wat vinden degene die het spelen van dit spel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDaarstraks terug na 3 jaar een race spel (off road) geïntalleerd. Als het terug begint te kriebelen kan het zijn dat ik terug begin maar dan moet ik op de één of andere manier aan AC zien te geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk koop al m'n games gewoon. Geen gezeik met cracks en gedoe om de multiplayer in gang te krijgen. Wat is 50 euro voor een spel dat je lang kan spelen? Een rondje op café met enkele maten kost al zoveel.
Ik moet geen crack of wat dan ook hebben. Ik wil het officiële spel hebben maar ik kan dat online niet aanschaffen. Toen ik in den tijd NetKar Pro wou hebben, heeft ne maat dat voor mij gekocht en ik heb de centen terug betaald.
Alles spellekes die ik heb/had, en dat zijn er maar enkelen, heb ik allemaal in de Game Mania gekocht, allemaal op DVD/CD. Zoveelste meer game developers gaan beginnen met online purchases, zoveelste meer problemen ik ga hebben om nog spellekes te kunnen aankopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenPayPal ..... nope
Visa heb ik niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWaarom geen PayPal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenKrijg je bij uw bank geen gratis VISA? Ik betaal zo goed als niets voor mijn VISA kaart (mijn ouders eigenlijk )
Omdat ik PayPal niet ken en bepaalde verhalen gelezen heb op het net, vertrouw ik het niet. Iets dat ik niet vertrouw, blijf ik met mijn pollen af.
Comment
Comment