Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb al jaaaaren PayPal en nog nooit problemen gehad.
    Niet alles geloven wat op internet staat hé, of gelooft ge ook alles wat hier op't forum staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Heb al jaaaaren PayPal en nog nooit problemen gehad.
      Niet alles geloven wat op internet staat hé, of gelooft ge ook alles wat hier op't forum staat
      Idem, Paypal gebruiken om dingen aan te kopen op Steam of bij andere legale websites geeft nooit problemen. Je krijgt pas problemen als je dingen gaat kopen bij verkopers die niet te vertrouwen zijn.

Comment

Ik heb ooit gelezen van mensen waarvan hun PayPal account door PayPal geblokkeerd was, geld weg enz ... . Ook mensen die door PayPal verplicht werden bepaalde kosten te betalen terwijl deze mensen van niks wisten. Veel van die informatie heb ik een hele tijd gelezen op 9lives. Heb al zeker minstens twee jaar niet meer op 9lives geweest.

Comment

PayPal is super veilig.

Mijn visa is gratis. Gelinkt aan m'n steam en andere Accounts. Of hoe 50 euro spenderen in enkele klikjes.

Comment

PayPal is idd heel betrouwbaar ,denk zelf dat je verzekerd bent tot een bepaald bedrag? Kan verkeerd zijn.
            Mss een idee om AC te spelen hier met de mensen van AF.
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Er zijn wel negatieve ervaringen te lezen ja maar zelf nooit last van gehad.

Anders een virtuele creditcard aanmaken?
              Het verifiëren duurt eventjes maar daarna kun je zonder te wachten storten via Sofort enz.
              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Heb Euro truck simulator 2 gekocht. Wat een pret! Super ontspannend haha. Nooit gedacht dat ik zoiets leuk zou vinden.

Comment

Ik heb daarstraks ook al aan een virtuele kredietkaart gedacht. Ik moet dat eens goed bekijken hoe dat juist in zijn werk gaat, het betalen bedoel ik.

Ben al naar grafische kaarten aan het zien. Wie weet ........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                    Ik heb daarstraks ook al aan een virtuele kredietkaart gedacht. Ik moet dat eens goed bekijken hoe dat juist in zijn werk gaat, het betalen bedoel ik.

Ben al naar grafische kaarten aan het zien. Wie weet ........
                    Hou bij de keuze van je grafische kaart rekening met het komende Project Cars. Grafisch wel een stapje hoger dan iracing etc.

Ik draai momenteel een geforce GTX780ti en die kaart draait alles nog vlotjes. Was tot voor kort ook een high end kaart. De nieuwe generatie is ook heel sterk en een tikkeltje goedkoper dacht ik?

Comment

Mijn laatste was een gtx570, dus kun je weten hoe lang ik het al zonder deftige grafische kaart doe. Nu heb ik al jaren een 8500GT

Probleem is dat waarschijnlijk de rest van de pc bottleneck gaat spelen.

Comment

Mijn laatste was een gtx570, dus kun je weten hoe lang ik het al zonder deftige grafische kaart doe. Nu heb ik al jaren een 8500GT

Probleem is dat waarschijnlijk de rest van de pc bottleneck gaat spelen.
                        Yup. Heb al gemerkt dat bij veel games de CPU heel belangrijk is geworden. Heb momenteel een i5, maar ga waarschijnlijk upgraden naar een i7.

De dikke grap is dat de huidige generatie i7 al een nieuwe socket heeft, zodat ik een nieuw moederbord moet kopen...

Zo blijven ze de mensen geld uit hun zakken slaan.

Tenzij ik ergens een goede tweedehands i7 kan scoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Hou bij de keuze van je grafische kaart rekening met het komende Project Cars. Grafisch wel een stapje hoger dan iracing etc.

Ik draai momenteel een geforce GTX780ti en die kaart draait alles nog vlotjes. Was tot voor kort ook een high end kaart. De nieuwe generatie is ook heel sterk en een tikkeltje goedkoper dacht ik?
                          Ik heb momenteel nog een AMD Radeon HD6990 van Asus, zo'n blaft van een koeler erop, kaart neemt 3 sloten in beslag. Volledig kunnen overclocken door, naar mijn mening, beste koeler die je kan krijgen.

Yup. Heb al gemerkt dat bij veel games de CPU heel belangrijk is geworden. Heb momenteel een i5, maar ga waarschijnlijk upgraden naar een i7.

De dikke grap is dat de huidige generatie i7 al een nieuwe socket heeft, zodat ik een nieuw moederbord moet kopen...

Zo blijven ze de mensen geld uit hun zakken slaan.

Tenzij ik ergens een goede tweedehands i7 kan scoren.
                          Waarom een i7? Zou ik nu niet persé doen om te gamen.
                          Ik zit nog met een i5 2500k, geklokt op 4,5GHz. Ding draait nog altijd de zwaarste games.

Eigenlijk is alles overgeklokt bij mij, zelfs het RAM geheugen

Mijn slechtste score bij de WPI is 7,8, het RAM geheugen

Comment

Heb Euro truck simulator 2 gekocht. Wat een pret! Super ontspannend haha. Nooit gedacht dat ik zoiets leuk zou vinden.
                            Ik speel dat ook soms. Die mods met extreme ladingen zijn echt cool. Rondrijden met een windmolen achter u, plezant bij korte bochtjes of als je de Eurostar wil nemen

Comment

AMD 965 Black edition hier.

Comment

AMD 965 Black edition hier.
                                AMD als CPU, krent

Comment

AMD als CPU, krent...
                                  .....ebrood.

Comment

.....ebrood.

Comment

AMD is goed, AMD is geweldig maar ................ ik moet het nooit meer hebben.

Comment

Ik heb momenteel nog een AMD Radeon HD6990 van Asus, zo'n blaft van een koeler erop, kaart neemt 3 sloten in beslag. Volledig kunnen overclocken door, naar mijn mening, beste koeler die je kan krijgen.

Waarom een i7? Zou ik nu niet persé doen om te gamen.
                                        Ik zit nog met een i5 2500k, geklokt op 4,5GHz. Ding draait nog altijd de zwaarste games.

Eigenlijk is alles overgeklokt bij mij, zelfs het RAM geheugen

Mijn slechtste score bij de WPI is 7,8, het RAM geheugen
                                        Ik had vroeger AMD in crossfire. Nooit van m'n leven meer. Nieuwe games kwamen uit en je moest eindeloos wachten op crossfire profiles en nieuwe drivers. Nvidia is op dat vlak gewoon beter.

Ik koop nu ook liever 1 dure high end kaart ipv 2 medium in crossfire of sli.

Comment

Ik had vroeger AMD in crossfire. Nooit van m'n leven meer. Nieuwe games kwamen uit en je moest eindeloos wachten op crossfire profiles en nieuwe drivers. Nvidia is op dat vlak gewoon beter.

Ik koop nu ook liever 1 dure high end kaart ipv 2 medium in crossfire of sli.
                                          Crossfire of sli moet ik ook niet van weten, liever zoals ge zegt 1 dure kaart.
                                          Ik heb ook liever nvidia, maar GFX van AMD bieden wel veel waar voor hun geld. En toen ik vergeleek welke kaart ik bij nvidia kreeg voor dat geld, was de AMD duidelijk beter.
                                          Maar iemand met een F30 330d PPK heeft duidelijk geld teveel natuurlijk

Comment

Working...
                                          X