Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Assetto corsa
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDas ni waar! Alle dagen droog brood dat we gratis krijgen van de bakker met choco uit den Aldi. Die van ons draagt nu kleedjes uit de Zeeman zodat ik m'n vpower kan blijven tanken. Echte liefde.
Comment
-
Om AC en pCars perfect te kunnen draaien, liefst alle eye candy op maximum op 1080p (geen drie schermen meer voor mij), welke te nemen;
1) GTX970
2) GTX980
3) of een deftige AMD kaart
Ik heb me al enkele jaren niet meer op de hoogte gehouden van de nieuwste grafische kaarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenZelfs met de GTX970 moet dat single monitor op 1080p perfect draaien. Pas als je bv met 3 schermen gaat werken, zou ik de 980 nemen en dan nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenMisschien de Oculus Rift met head tracking overwegen i.p.v. op 1 scherm te kijken.
Comment
-
Ik heb ooit een VR bril gehad, de PAL versie. Kon ik gebruiken als tv en op de Playstation. Op pc moest ik de TV-out uitgang gebruiken en dat was grafisch niet schitterend. Als ik mijn hoofd puut stil hield, was er geen probleem. Bewoog ik mijn hoofd, dan was het inderdaad een eigenaardig gevoel.
Er gaat niks boven meerdere schermen om perfect te gamen.
Daarjuist naar mijne maat zijne pc winkel geweest en de winkelbediende, ook een gamer, zei dat de GTX970 heel waarschijnlijk gaat bottlenecken met het verouderd systeem dat ik nu heb. Alleen de PSU is meer dan voldoende. Ik ben niet bereid om een nieuw systeem te kopen om terug te beginnen gamen, waar ik in 2011 met gestopt ben. Een grafische kaart en een stuur, verder wil ik niet meer gaan qua kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk heb ooit een VR bril gehad, de PAL versie. Kon ik gebruiken als tv en op de Playstation. Op pc moest ik de TV-out uitgang gebruiken en dat was grafisch niet schitterend. Als ik mijn hoofd puut stil hield, was er geen probleem. Bewoog ik mijn hoofd, dan was het inderdaad een eigenaardig gevoel.
Er gaat niks boven meerdere schermen om perfect te gamen.
Daarjuist naar mijne maat zijne pc winkel geweest en de winkelbediende, ook een gamer, zei dat de GTX970 heel waarschijnlijk gaat bottlenecken met het verouderd systeem dat ik nu heb. Alleen de PSU is meer dan voldoende. Ik ben niet bereid om een nieuw systeem te kopen om terug te beginnen gamen, waar ik in 2011 met gestopt ben. Een grafische kaart en een stuur, verder wil ik niet meer gaan qua kosten.
Comment
-
T300RS met drie pedalen optie.
Bij Tones hadden ze een pc voor gesteld met een GTX970. Minstens 924 euro.
Ze gingen zelfs tot 1224 euro en beide prijzen zijn zonder stuur.
Ik denk dat ik het schoon ga laten en die centjes aan iets anders uitgeven. Bijvoorbeeld een brood kopen en ne pot gelei.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenT300RS met drie pedalen optie.
Bij Tones hadden ze een pc voor gesteld met een GTX970. Minstens 924 euro.
Ze gingen zelfs tot 1224 euro en beide prijzen zijn zonder stuur.
Ik denk dat ik het schoon ga laten en die centjes aan iets anders uitgeven. Bijvoorbeeld een brood kopen en ne pot gelei.
Dan nog een stuur en pedalen erbij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk koop geleidelijk m'n spullen. Het ene jaar eens een cpu dan eens een grafische kaart. Als je alles in 1 keer wil updaten is dat idd een heel kostelijke grap.
Dan nog een stuur en pedalen erbij...
Deze pc is ongeveer 5 à 6 jaar oud en hopeloos verouderd om de laatste nieuw spellen maxed out te kunnen spelen. Oudere spellen, zoals NFS shift, Grid, Dirt 3, FlatOut UC, daar is deze pc met een iets oudere kaart nog perfect voor.
Wil ik AC en pCars in de toekomst spelen, dan is deze pc op minimum settings net goed genoeg. Mocht deze pc stuk zijn, dan was het iets anders. Dan moest er zo wie zo toch geld uitgegeven worden voor een nieuwe pc en dan is de opleg minder erg dan wanneer ik deze perfect werkende pc zou vervangen. voor deze pc krijg ik toch niks meer.
Op dat gebied is de PS4 of de Xbox one een veel betere oplossing. Eenmaal kopen en je zit jaren goed. Enkel de echte sims waarin ik geïnteresseerd ben wordt -nog niet- aangeboden op de PS4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeb Euro truck simulator 2 gekocht. Wat een pret! Super ontspannend haha. Nooit gedacht dat ik zoiets leuk zou vinden.
(Misschien een gedacht om daar ook een topic van te openen?)
Wat dat betalen betreft, als ik al online betalingen doe dan doe ik dat via bancontact, met zo een bakje van de bank. Spijtig dat niet alle sites dat ondersteunen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDat is de reden waarom ik naar de PS ben overgestapt. Console kost €400, fractie van een goede game pc, en het macheert.
GFX zijn beter op pc, maar dan crasht dit, dan problemen met die driver, dan dat weer enz... Kost ook gewoon teveel aan hardware.
Als nu elk spel op de PS zou uitkomen dat me interesseert en evenveel sim zou zijn als op pc, dan was voor mij de keuze snel gemaakt. De PS4 zonder twijfel.
Comment
-
PC heeft zijn voordelen. Maar de PS is zo gemakkelijk en totaal geen probleem met vastlopen, FPS, hardware upgrades, driver problemen.
PC is krachtiger, race games zijn meer sim op PC en het grafische is knapper en je kunt mods installeren. Maar alle frustraties die ik al gehad heb met pc games, software en hardware problemen verkies ik de PS, als die dezelfde kwaliteit van sims aanbiedt. PC is beter dan de PS voor alle dingen die ik hier al verteld heb maar de stress en frustraties die ik jarenlang gehad heb met PC, kies ik voor de PS (wanneer de sims van dezelfde kwaliteit zijn als PC sims).
Comment
-
Ik weet niet op wat pc's jullie spelen, maar die van mij loopt nooit vast. Een game kan eens crashen idd, maar we zullen maar zwijgen over glitches en bugs op playstation zeker?
Ik kan moeilijk leven met de slechte grafics van een console. Zelfs de ps4 haalt het niveau van een goeie pc niet.
Desondanks ben ik niet tegen consoles. Voor games zoals GTA etc is een console lekker ontspannen. Veel games op pc speel ik trouwens met een Xbox controller omdat de games er voor ontworpen zijn (bv assassin's creed) .
Pc is beter voor shooters (muis en keyboard) en sims.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk weet niet op wat pc's jullie spelen, maar die van mij loopt nooit vast. Een game kan eens crashen idd, maar we zullen maar zwijgen over glitches en bugs op playstation zeker?
Ik kan moeilijk leven met de slechte grafics van een console. Zelfs de ps4 haalt het niveau van een goeie pc niet.
Desondanks ben ik niet tegen consoles. Voor games zoals GTA etc is een console lekker ontspannen. Veel games op pc speel ik trouwens met een Xbox controller omdat de games er voor ontworpen zijn (bv assassin's creed) .
Pc is beter voor shooters (muis en keyboard) en sims.
Of je start met een goedkoop systeem om op medium graphics te spelen en na een jaar is je systeem te zwak. Console gamen is gewoon goedkoper, daarom ook dat ik over gestapt ben. Ik haatte het echt om altijd die specs te moeten vergelijken, om dan te zien dat het lukt maar te moete spelen op ultra low.
Comment
Comment