Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
    Er is toch al enkele maanden een nurburgring track in Asetto Corsa? Zelfs online al meermaals gespeeld.

En PC > consoles, sorry jongens
    Ik dacht ook vroeger zo, totdat ge het strontbeu zijt dat dan die bug komt, dan dat probleem met een driver enz...

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Wat mij het ergste stoort is dat je bij PC constant moet updaten. Koop een Ps4 op de release voor 400 euro en je zit voor enkele jaren safe. Een vaste gamepc kost al snel 1000 euro meer, zeker als je voor gewoon gebruik een laptop nodig hebt.

Of je start met een goedkoop systeem om op medium graphics te spelen en na een jaar is je systeem te zwak. Console gamen is gewoon goedkoper, daarom ook dat ik over gestapt ben. Ik haatte het echt om altijd die specs te moeten vergelijken, om dan te zien dat het lukt maar te moete spelen op ultra low.
    + 1!
    Uiteindelijk beslist ge zelf of ge extra investeert om de hoogste graphics te halen, ondanks dat medium graphics bijvoorbeeld zelfs nog beter zijn dan de PS3.
    Echter heb ik mezelf wat 'gedwongen' voor een PS3, zodat ik me niet meer enerveer in de beste settings zoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ik weet niet op wat pc's jullie spelen, maar die van mij loopt nooit vast. Een game kan eens crashen idd, maar we zullen maar zwijgen over glitches en bugs op playstation zeker?

Ik kan moeilijk leven met de slechte grafics van een console. Zelfs de ps4 haalt het niveau van een goeie pc niet.

Desondanks ben ik niet tegen consoles. Voor games zoals GTA etc is een console lekker ontspannen. Veel games op pc speel ik trouwens met een Xbox controller omdat de games er voor ontworpen zijn (bv assassin's creed) .

Pc is beter voor shooters (muis en keyboard) en sims.
      Zonder zever, de vastlopers / bugs van de PS3 kan ik op 1 hand tellen.
      Bij de pc was dit een veelvoud hiervan.

Comment

Als Linux nu de norm was hadden we deze klachten niet.
        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
          Wat mij het ergste stoort is dat je bij PC constant moet updaten. Koop een Ps4 op de release voor 400 euro en je zit voor enkele jaren safe. Een vaste gamepc kost al snel 1000 euro meer, zeker als je voor gewoon gebruik een laptop nodig hebt.

Of je start met een goedkoop systeem om op medium graphics te spelen en na een jaar is je systeem te zwak. Console gamen is gewoon goedkoper, daarom ook dat ik over gestapt ben. Ik haatte het echt om altijd die specs te moeten vergelijken, om dan te zien dat het lukt maar te moete spelen op ultra low.
          Voila, exact, groot gelijk. Hey eend, we zitten terug op dezelfde golflengte.

Het is wel zo dat ik akkoord ga met het grafische van de PC, dat dit beter is dan van de PS3. PS4 heb ik geen idee van, want die heb ik zelfs nog niet eens in het echt gezien. Ik houd van alle eye candy van de race sims. En daar wringt nu het schoentje. Het kost zoveel geld om een deftige pc configuratie te kopen om de laatste spellen op maximum setting te spelen met een fps van minstens 30 à 35. De PS games zijn zo geprogrammeerd dat er een constante fps is. Je zet dat spullement op, koppelt je stuur aan en begin te gamen.

Dan zijn er nog de mods, waar ik moeilijk kon van afblijven en altijd meer begon te installeren in het spel, en lap daar gingen we weeral, vastlopen, crashen enzovoort enzoverder. Mods en andere applicaties met malware, virussen, enz ... . Dan kon ik de pc herinstalleren en opnieuw beginnen. Sommige games bleven regelmatig hangen, crashen enzo dat de frustratie ooit wreed hoog opliep.

De PS heeft nog altijd, denk ik, een reputatie van een spelconsole te zijn voor kinderen. Een PC klinkt en komt professioneler over.

Comment

Prutsers! Haha.

30fps is voor jeannetten!

Comment

Prutsers! Haha.

Comment

Prutsers! Haha.

Ja, en dan zet ge de vsync aan, en dropt uw framerate enorm, met serieuze schommelingen.
                Zet ge het af, krijgt ge tearing.

Dacht ook eerst dat 30fps op de PS3 me ging opvallen, bleek dus van niet
                En daarbij, diesel is pas voor jeannetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Ja, en dan zet ge de vsync aan, en dropt uw framerate enorm, met serieuze schommelingen.

Als ik vsync aanzet, is dat mooi 60fps. Lager vind ik amper te spelen.

Pc Master Race!

Ps: high torque means big balls.

Comment

Right on!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                      Right on!

Comment

Dankzij het rijden op diesel heb ik zowel consoles als een PC!
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Als ik vsync aanzet, is dat mooi 60fps. Lager vind ik amper te spelen.

Pc Master Race!

Ps: high torque means big balls.
                          Meh, grootste deel van de games OK, maar Crysis bv, dat was een ramp met Vsync. Of bv NFS games, daar staat de vsync op 30FPS voor PC. Daar staat ge dan met uw massive pc power.

Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                          Dankzij het rijden op diesel heb ik zowel consoles als een PC!
                          Tijd voor een betere job dan, aangezien ik ook beide heb, en naft verspil gelijk een Duitser bier

Comment

Meh, grootste deel van de games OK, maar Crysis bv, dat was een ramp met Vsync. Of bv NFS games, daar staat de vsync op 30FPS voor PC. Daar staat ge dan met uw massive pc power.

Tijd voor een betere job dan, aangezien ik ook beide heb, en naft verspil gelijk een Duitser bier

Doordat de meeste games voor de unterconsoles worden gemaakt, komt het idd soms voor dat ze op 30fps staan. Zoals onlangs met dragon age inquisition waarbij de cut scènes op 30fps kwamen. Gelukkig zijn daar altijd wel oplossing voor om het op een meer elitaire 60fps te spelen zodat het überpc ras krijgt wat het verdient.

Maar terug on topic:

1) bij Assetto Corsa vind ik dat er massaal onderstuur in die auto's zit.

2) bij iracing lijkt het heel moeilijk om de minste slip te corrigeren? Je leest op veel fora dat er het over ICEracing hebben. Net doordat je zo vaak en ongecontroleerd in een slip terecht komt.

Jullie ervaringen?

Comment

Doordat de meeste games voor de unterconsoles worden gemaakt, komt het idd soms voor dat ze op 30fps staan. Zoals onlangs met dragon age inquisition waarbij de cut scènes op 30fps kwamen. Gelukkig zijn daar altijd wel oplossing voor om het op een meer elitaire 60fps te spelen zodat het überpc ras krijgt wat het verdient.

Maar terug on topic:

1) bij Assetto Corsa vind ik dat er massaal onderstuur in die auto's zit.

2) bij iracing lijkt het heel moeilijk om de minste slip te corrigeren? Je leest op veel fora dat er het over ICEracing hebben. Net doordat je zo vaak en ongecontroleerd in een slip terecht komt.

Jullie ervaringen?
                              Ik zou mijn ervaring heel graag mededelen maar daarvoor moet ik eerst een klein kapitaal uitgeven aan een nieuwe pc, een nieuw stuur en dan nog eens iemand vinden die AC voor mij wil aanschaffen, waarna ik natuurlijk de centen terug betaal.

Ik zou het zelfs zien zitten om tegen een paar AF'ers wekelijks online een wedstrijdje te rijden.

iRacing ben ik altijd tegen geweest omwille, en dat zal uiteindelijk wel afgezaagd zijn, het feit dat je iRacing moet huren en niet kunt bezitten. Die iRacing manne (ontwikkelaars) hebben ne dikke nek en denken da ze het wiel uitgevonden hebben.

Comment

De GTX970 heeft geen XP drivers meer.

Comment

De GTX970 heeft geen XP drivers meer.
                                  Xp heeft helemaal geen support meer. Wordt dringend tijd om up te graden hoor.
                                  Last edited by ; 07/02/2015, 22:00.

Comment

XP is gelijk mijne Mondeo. Het marcheert maar half ze gat maar ik wil het niet wegdoen.

Comment

Ik zou mijn ervaring heel graag mededelen maar daarvoor moet ik eerst een klein kapitaal uitgeven aan een nieuwe pc, een nieuw stuur en dan nog eens iemand vinden die AC voor mij wil aanschaffen, waarna ik natuurlijk de centen terug betaal.
                                      Als je homebanking hebt ,kan je via steam zelf met bankcontact betalen.
                                      Zou juist eens moeten opzoeken hoe dat heet bij steam.
                                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Gevonden

DIRECTebanking.com
                                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                          Gevonden

DIRECTebanking.com
                                          Da meent ge nie? Hey, dikke merci om da te laten weten.

Comment

Working...
                                          X