Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mods...de mods...
    Feedback is ook stukken beter dan in GT imho. Heb het kapot gespeeld hiervoor en ben er echt wel tevreden over maar AC is écht een stap hoger.

Console vs. PC is ook niet vergelijkbaar mi.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
      Plz, tell me you're joking.
      waarom? rijgedrag van mijn auto irl en in GT5 op de nordschleife was heel gelijkend. een arcade game is een game dat iedereen kan beginnen spelen en relatief gemakkelijik kan spelen, moet anders eens de nordschleife doen in gt5 met alle driving assists af, is niet echt gemakkelijk te noemen. en op een paar puntjes na is de nordschleife in GT realistisch. reed ook enkel op sport zacht banden, nooit op die raceband toestanden. ga niet zeggen dat het bij alle auto's realistisch is, maar bij bepaalde toch wel.
      Last edited by ; 10/03/2015, 21:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        waarom? rijgedrag van mijn auto irl en in GT5 op de nordschleife was heel gelijkend. een arcade game is een game dat iedereen kan beginnen spelen en relatief gemakkelijik kan spelen, moet anders eens de nordschleife doen in gt5 met alle driving assists af, is niet echt gemakkelijk te noemen. en op een paar puntjes na is de nordschleife in GT realistisch. reed ook enkel op sport zacht banden, nooit op die raceband toestanden. ga niet zeggen dat het bij alle auto's realistisch is, maar bij bepaalde toch wel.
        GT is geen slechte game, maar zeker geen sim in de aard van Assetto Corsa of iracing. Ik heb ze allemaal dus kan wel vergelijken.

Door iracing Mazda mx5 cup te rijden, vind ik zelfs dat mensen met een mx5 serieuze ballen hebben. Wat een wispelturig en tail happy ding is me dat.

Comment

• Het is nondedju 11 maart en dat spel komt pas vrij over 8 uur????? 11 maart is 11 maart!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            GT is geen slechte game, maar zeker geen sim in de aard van Assetto Corsa of iracing. Ik heb ze allemaal dus kan wel vergelijken.

Door iracing Mazda mx5 cup te rijden, vind ik zelfs dat mensen met een mx5 serieuze ballen hebben. Wat een wispelturig en tail happy ding is me dat.
            Nog 2.30 uur te gaan, was op voorhand al aangekondigd via steam dat het pas om 18u 's avonds zou vrijkomen (ik vermoed dat de mannen van Kunos nog de laatste puntjes op de i zetten overdag zodat de launch vlekkeloos verloopt + ze zijn met een vrij klein team).

Ivm MX-5 op iracing, MX-5 is op iracing iets te tail happy bij remmen. Heb in het echt ook al met miata's gereden en dat valt goed mee, al zijn die natuurlijk wel niet gestripped :p

@Brechen: om je tevreden te stellen, GT zou het best gecategoriseerd kunnen worden als simcade al is het voor mij nog steeds een arcade game. Ik kan vergelijken met wat echte sims zijn (iRacing en AC bijvoorbeeld) en GT is echt te makkelijk voor woorden. Het is geen slechte game, maar net zoals Forza Motorsport niet de ware simulatie (eerder arcady) waar ik naar op zoek was en ben.
            Last edited by Tomskii; 11/03/2015, 16:00.

Comment

• meest realistische sim die ik tot nu toe gespeeld heb is imo live for speed, alleen jammer dat ze geen licenties hebben voor auto's of tracks, allemaal fantasy dingen. waarop beoordeel je dan of een game al dan niet een sim is?

Comment

• Downloaden gaat wel traag, maar ligt wss aan het feit dat iedereen de update binnenhaalt op dit moment (of toch veel personen). Normaal haal ik makkelijk 12MB/s :p

Comment

• Heb al een paar test runs gedaan op de Nordschleife. De force feedback is best hevig te noemen op mijn stuur... Heb het wat zachter moeten zetten.

De plofjes uit de uitlaat van de M235i zijn leuk.

Note to myself: toch nog best niet direct met de eigen wagen op de Nordschleife gaan rijden. lol...

Comment

Heb al een paar test runs gedaan op de Nordschleife. De force feedback is best hevig te noemen op mijn stuur... Heb het wat zachter moeten zetten.

Note to myself: toch nog best niet direct met de eigen wagen op de Nordschleife gaan rijden. lol...
                    Valt goed mee ze, DTC aanlaten en dat komt goed.
                    Mijn 1e rondje Ring met de 330i ging ook al vrij hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Valt goed mee ze, DTC aanlaten en dat komt goed.
                      Mijn 1e rondje Ring met de 330i ging ook al vrij hard
                      In Sims rij ik met alles af. In AC in stand pro met wel die blip en clutch ding aan.

Misschien dan toch DTC aan laten kwestie van niet de slippen als ik de gas iets te bruut los... Natuurlijk heb je op pc minder gevoel van snelheid dan in het echt.

Die McLaren P1 is ook wel een beest lol. Prachtig dat geblaas van die turbo's.

Comment

• hier gaat ook vree traag, ben eens curieus naar de p1 op de ring!
                        ben precies ook nie den enigen waardat precies in blokskes downloadt...

Comment

In Sims rij ik met alles af. In AC in stand pro met wel die blip en clutch ding aan.

Misschien dan toch DTC aan laten kwestie van niet de slippen als ik de gas iets te bruut los... Natuurlijk heb je op pc minder gevoel van snelheid dan in het echt.

Die McLaren P1 is ook wel een beest lol. Prachtig dat geblaas van die turbo's.
                          Ik had het over met uw eigen wagen rijden hé
                          In sims speel ik ook met alles af.
                          Als ik met mijn eigen wagen op de Ring rijd laat ik alles aan, geen zin om m'n kar uit de decor te halen.
                          Al moet ik zeggen dat mijn tractiecontrole geen enkele keer aansloeg.

Comment

• teken da ge nie rap genoeg reed

Comment

teken da ge nie rap genoeg reed
                              Ja dat zal wel
                              KW Variant 2 + Michelin PSS

Comment

Heb al een paar test runs gedaan op de Nordschleife. De force feedback is best hevig te noemen op mijn stuur... Heb het wat zachter moeten zetten.

Die M235i racing is van alle wagens in het spel zo ongeveer de snelste novice track car. Dat ding plakt aan de grond (server 98% grip) alsof het niets is. De 4C daarentegen ben ik minder over te spreken, dat ding zijn achterkant wilt veel te veel losbreken :p

Comment

• P1 heeft veel teveel grip, met alles af volgas in 2 en 3 niets van wheelspin of beweging achteraan

Comment

P1 heeft veel teveel grip, met alles af volgas in 2 en 3 niets van wheelspin of beweging achteraan
                                    Ik vind de P1 ook teveel arcade om realistisch te zijn. Ofwel heeft dat ding écht bakken grip, ofwel scheelt er iets met de dynamics in het spel...

Comment

• Diene yellowbird is wel geschift moeilijk precies :p aja en die laferrari en p1 zijn echte hybrides, als je uw monteur kapot rijdt kan je nog efkes doorrijden op enkel elektriek, maar nie rap en nie ver :p

Comment

• Uwen TC staat toch af he? :p, bij mij wil die achterkant regelmatig uitbreken, maar niet bij gasgeven idd. Zit volgens mij hetzelfde systeem op als bij de laferrari waarbij TC sowieso nog een deel door de auto geregeld wordt ivm KERS/Hybride

Comment

• Rij maar is een rondje mee . Let vooral op die P1 in het begin, ik kom hem later nog tegen *zucht*

PS: beeld is wat schokkerig, maar dat ligt aan Youtube (of rendering), hier loopt alles vlot. . Bitrate heb ik ook naar beneden gehaald, want YT verneukt toch de kwaliteit :p
                                          Last edited by Tomskii; 12/03/2015, 18:38.

Comment

Working...
                                          X