Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
What game controllers will Assetto Corsa support?
Keyboard, mouse, joypad, joystick , steering wheel/pedals and all of the most common control devices recognized by Microsoft Windows.
SRW S1 stuur zal dan toch werken, alsook in pCars.
Zonet Nordschleife met een gepimpte fiat 500 abarth. In een lange, snelle bocht gewoon met overstuur de vangrail aan de binnenkant van de bocht gekust...
Idd. Mijn fout was dat ik dus teveel corrigeerde alsof het een RWD betrof.
Nu doe ik een korte kleine correctie, wielen weer neutraal en planken. En hopen
Je moet eens zo een rondje doen met een standaard M3 E92 op straatbanden zonder Tire blankets, pro settings en circuit op Green (niet optimum)... Is me toch een paar ander mouwen dan met zo een cup wagen op slicks...
Kan iemand me eens laten weten of het stuur, de SRW-S1 stuur in de settings staat of te wel dat het te installeren valt?
Bitte please.
Dank u.
Er staan niet zoveel sturen in de standaard instellingen.
Je hebt altijd nog software voor het stuur zelf waarin je het aantal graden enz. kunt instellen.
Probeer sinds kort ook veel op green tracks te rijden, andere ervaring inderdaad!
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Dat AC nu eens op PS4 kwam, dan had ik niet zoveel dilemma's om een game pc samen te stellen. Ik was er bijna uit totdat ik begon te lezen over AMD's Mantle en Microsoft's DX12.
AMD is niet slecht, maar ik zweer persoonlijk toch ook bij Intel. Komt meestal wel iets duurder uit, maar minder miserie.
@kikie! Goed om dat te horen, we moeten echt allemaal (van AF) eens afspreken om op teamspeak te gaan en dan ergens op een server samen wat rondjes te gaan lappen op de NS bvb .
@int3x0r: meestal rijd ik op 95% maar gisteren EINDELIJK een online server gevonden die green oftewel 93% aanbiedt.. Heel mijn rijstijl moet weer wat aangepast worden in de snelle krengen (laf, P1,...), maar het voelt idd een stuk beter aan. Als ik dan op een 100% server kom lijkt die auto op rails te rijden lol
Dat zijn ze altijd al geweest. AMD heeft zich altijd in prijzen iets onder intel & Nvidia gepositioneerd. Maar vaak bij nieuwe games loopt het toch niet helemaal zoals het zou moeten (heb ik van horen zeggen) dus zweer ik bij Nvidia :p
ze zijn idd altijd wat goedkoper geweest, maar niet altijd meer performance voor uw geld. momenteel zijn bepaalde amd's een betere keuze dan een nvidia, vraag mij just nie welke want amd volg ik nie echt :p laatste keer dat ik een amd had was het nog een ATI radeon 9800pro
Zo zwaar is AC gelukkig ook niet.
Eerste generatie i5 @ 3.6ghz + 2* ATI Radeon HD 5870 (gebruik er maar één in AC), dik over de 80 FPS met redelijk hoge instellingen.
Hardware van 2009/2010.
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Het probleem dat ik had bij crossfire en AMD vroeger was het lange wachten op nieuwe drivers wanneer er toptitels uit kwamen. Nvidia is daar veel sneller mee.
Zo zwaar is AC gelukkig ook niet.
Eerste generatie i5 @ 3.6ghz + 2* ATI Radeon HD 5870 (gebruik er maar één in AC), dik over de 80 FPS met redelijk hoge instellingen.
Hardware van 2009/2010.
op welke resolutie dan? ik heb op 1080p miserie om boven de 40fps te geraken met alles op high :s heb 2x 680GTX in sli en 4670K op 4.1Ghz
Comment