Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
    op welke resolutie dan? ik heb op 1080p miserie om boven de 40fps te geraken met alles op high :s heb 2x 680GTX in sli en 4670K op 4.1Ghz
    Wait what? Ik haal 76fps met een GTX 660ti..

Tip: gebruik niet de AA van AC zelf maar die van Nvidia via Nvidia inspector

Comment

op welke resolutie dan? ik heb op 1080p miserie om boven de 40fps te geraken met alles op high :s heb 2x 680GTX in sli en 4670K op 4.1Ghz
      Ik heb een groot verschil gemerkt door post-processing uit te zetten. (1080p).
      Dit is wel enkel zo in hot lap mode, niet me AI erbij enz.
      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Ik haal ongeveer 65fps in time trial met alles op max. op resolutie 1920*1080

pc is 3 jaar oud (i7 3770K) met nieuwe grafische kaart GTX 960

Comment

• Die "green" tracks waar jullie het over hebben, wat is dat eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
            Die "green" tracks waar jullie het over hebben, wat is dat eigenlijk?
            Een Green track is een maagdelijk circuit waarvan de grip toeneemt naarmate je meer rondes rijdt.

Standaard staat de grip van het circuit op optimaal voor Hot laps te rijden.

Het verschil in grip is groot.

Een green track lijkt me de meer realistische setting.

Comment

• Dus hetzelfde als rubberafzetting van de slicks, zoals in het echt?

Klinkt goed. Ik moet dringend alle onderdelen van de game pc hebben en terug beginnen te oefenen.

Comment

• Online tegen elkaar rijden zie ik wel zitten. Maar wacht dan soms op mij he, laat me niet achter op 't circuit of ik ben mijne weg kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                  Online tegen elkaar rijden zie ik wel zitten. Maar wacht dan soms op mij he, laat me niet achter op 't circuit of ik ben mijne weg kwijt.
                  Maak je geen zorgen. Als ik een Hot Lap probeer te doen en dus echt op het scherp van de snee rij, dan hang ik ook nog best vaak de vangrail in...

Met de mechanische schade op 100% is het dan meestal over and out.

Ben ontnuchterend als je een P1 van een dik miljoen tegen de vangrail parkeert...

Comment

• ik doe ook het liefst hotlaps, gewoon voluit en steeds risico's nemen, maar realiteit is dat je mss slechts 2 of 3 goeie rondjes hebt per 10 ronden. De rest hang je wel in de vangrail of sta je achterstevoren in de grindbak.
                    niet echt ideaal voor online racen

om nog maar van de nordschleife te zwijgen, denk niet dat mij dat ooit al gelukt is om een rondje voluit te gaan én niet van de baan te gaan..

hoewel, met de 599XX moet dat mss wel lukken.. bakken grip én snel..

Comment

• Hotlappen deed ik in GT5. Maar in een geselecteerd groepje online rijden kan ook plezant zijn. Deed ik soms ook in GT5 met gtplanet leden.

Het is misschien zelfs mogelijk om samen te komen (met zware pc's en schermen) en in een netwerk tegen elkaar rijden.
                      Ik kan er niet opkomen. Kan het 1000x zeggen en nu weet ik het niet meer.

Comment

• Gewoon een server vinden met allemaal dezelfde wagens en daarmee wat hotlappen, rondcruizen op de NS bvb. Zoals intexor al zei hangt ge bij hotlappen meer in de vangrail dan wat anders omdat ge toch altijd ergens wat wilt doorpushen

Comment

• zou da kunnen dat ik performance issues heb omdat ik 2 schermen gebruik? mijn beeld van het spel stuur ik naar de tv waar dan mijn raceseat voor staat.

Comment

• Ik weet het weer. LAN-parties.

Hoeveel schermen zijn er op uw grafische kaart aangesloten?

Comment

• heb een full HD tv met hdmi en dan een full HD 144hz pc monitor met displayport, beide op mijn bovenste grafische kaart.

Comment

• Gezien Assetto Corsa een GTX970 vereist en GPU gebonden is, denk ik dat je met een GTX680 in SLI te kort komt op hogere resolutie. Enkele dagen geleden nog op youtube gezien dat een SLI configuratie niet het VRAM verdubbelt. De GTX680 is 2048Mb dus eigenlijk een 2 gig VRAM kaart. Zelfs met een SLI configuratie blijft dit 2gb, het verdubbelt niet. De SLI GTGX680 hebben het waarschijnlijk moeilijk om de resolutie van twee tv's deftig te sturen en daardoor zakt je fps. Hogere resolutie vreet VRAM.

Als ze op youtube liegen, lieg ik nu ook.

Trouwens, niet alle spellen maken optimaal gebruik van een SLI configuratie. Kan zijn dat dit het geval is met AC.

Comment

• mijn 680gtx sli is rapper dan nen single titan, lijkt mij sterk dat nie zou lukken dan... staat wel altijd op gecloond scherm, niet extended, dus toont gewoon hetzelfde op de 2 schermen alsk in game zit. heb da idd ook al gehoord van die vram, maar tis nu niet dat da game der zo geschift goed uit ziet dat het te zwaar is voor die 2 kaarten.. kan bf3 op ultra draaien ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Maak je geen zorgen. Als ik een Hot Lap probeer te doen en dus echt op het scherp van de snee rij, dan hang ik ook nog best vaak de vangrail in...

Met de mechanische schade op 100% is het dan meestal over and out.

Ben ontnuchterend als je een P1 van een dik miljoen tegen de vangrail parkeert...
                                    Wat is je snelste lap op SPA met de F458 GT2 . Zonder aanpassingen aan de wagen zit ik aan 2.23 gvd. Met aanpassingen zou dat 2.15 moeten zijn

Comment

mijn 680gtx sli is rapper dan nen single titan, lijkt mij sterk dat nie zou lukken dan... staat wel altijd op gecloond scherm, niet extended, dus toont gewoon hetzelfde op de 2 schermen alsk in game zit. heb da idd ook al gehoord van die vram, maar tis nu niet dat da game der zo geschift goed uit ziet dat het te zwaar is voor die 2 kaarten.. kan bf3 op ultra draaien ermee
                                      Tja, dan weet ik het ook niet.

Comment

• Nieuwste drivers al geïnstalleerd?

Dit is wel van 8 januari maar kan misschien wat informatie instaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                                          Wat is je snelste lap op SPA met de F458 GT2 . Zonder aanpassingen aan de wagen zit ik aan 2.23 gvd. Met aanpassingen zou dat 2.15 moeten zijn
                                          Zal ik straks eens proberen. Welke setting? Pro + optimum track?

Comment

Working...
                                          X