Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Zal ik straks eens proberen. Welke setting? Pro + optimum track?
    DSC uit
    ABS uit
    TC uit
    GBOX Manual

Ik heb net een andere setup gedownload voor Spa. Sebiet even testen of ik 2.14 kan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
      DSC uit
      ABS uit
      TC uit
      GBOX Manual

Ik heb net een andere setup gedownload voor Spa. Sebiet even testen of ik 2.14 kan halen.
      ABS uit of op Factory?

Op hoeveel staat brake Gamma dan?

Comment

ABS uit of op Factory?

Op hoeveel staat brake Gamma dan?
        abs uit brake gamma op 2.4 standard

Comment

• Brake gamma hangt af van type pedalen. Ik heb load cells dus brake gamma 1. Voor gewone pedalen die op diepte meten weet ik het zelfs al niet meer :p.

ABS staat bij mij nu wel aan, al zou ik ook zonder kunnen rijden. Iets meer marge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
            Brake gamma hangt af van type pedalen. Ik heb load cells dus brake gamma 1. Voor gewone pedalen die op diepte meten weet ik het zelfs al niet meer :p.

ABS staat bij mij nu wel aan, al zou ik ook zonder kunnen rijden. Iets meer marge
            Wat is je beste tijd voor Spa?

Comment

Wat is je beste tijd voor Spa?
              Ik zou het niet weten, al een tijd niet meer op spa gereden sinds de Nordschleife uit is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                Ik zou het niet weten, al een tijd niet meer op spa gereden sinds de Nordschleife uit is.
                Lol ik zit enkel nog op de NS. Verveelt niet snel.

Comment

• Dus als ik het goed begrijp zitten hier meer hotlappers dan online racers? Niks verkeerd mee maar af en toe eens online tegen forumleden rijden, kan ook wel eens plezant zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                    Dus als ik het goed begrijp zitten hier meer hotlappers dan online racers? Niks verkeerd mee maar af en toe eens online tegen forumleden rijden, kan ook wel eens plezant zijn.
                    Ik doe enkel multiplayer in iRacing. Nog niet op AC geprobeerd

Comment

Ik doe enkel multiplayer in iRacing. Nog niet op AC geprobeerd
                      Welk bevalt u het meeste? iRacing of AC? Vooral qua physics en algemeen realisme?

Misschien na al die jaren toch eens iRacing overwegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                        Welk bevalt u het meeste? iRacing of AC? Vooral qua physics en algemeen realisme?

Misschien na al die jaren toch eens iRacing overwegen.
                        Mmm de multiplayer van iracing is veel beter, maar prijs van de account en tracks.... Ook heel Amerikaans gericht. Je kan ook een slip heel lastig corrigeren. Meestal gegarandeerd de vangrail in. In AC kan je nog corrigeren.

Comment

DSC uit
                          ABS uit
                          TC uit
                          GBOX Manual

Net een half uurtje met jouw settings en zit aan 2:26. Moet nog wat wennen aan dat gebrek aan ABS.

Heb nog 2 plaatsen waar ik seconden verlies door slechte rempunten.

Zonder ABS en TC met die wagen is wel spannend....

Comment

• Enfin 2:25:350. Morgen nog wat verder doen.

Comment

• Gaan we weer een lijstje met tijden bijhouden ja?
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Als je die video's op YouTube ziet van die hotlaps dan krab ik toch even m'n hoofd. No way dat die met onze settings spelen. Er is er eentje met 2:14 maar de manier waarop hij remt en instuurt... Lijkt me toch wel apart.

Comment

• Gebruik anders dit: http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/
                                  Dan weet je dat het legit is. Is ook nog eens vele malen leuker om een uitdaging te hebben en je tijden online terug te vinden. Er zijn ook goede setups te downloaden.

Dit is een voorbeeld, mijn profiel (voeg me toe )
                                  Last edited by Bwlian; 08/04/2015, 21:36.
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Nog enkele dagen ik heb waarschijnlijk Assetto Corsa. Spijtig dat de nieuwe pc-onderdelen nog niet binnen zijn.

Hoe kun je online tijden op radiator dinges plaatsen?

Comment

Enfin 2:25:350. Morgen nog wat verder doen.
                                      Ik heb gisteren een paar uur gespeeld. Met de setup van de wagen bezig geweest 3 uur. Mijn beste tijd was 2.17.3. Minder kon ik echt niet doen gvd

Comment

Ik heb gisteren een paar uur gespeeld. Met de setup van de wagen bezig geweest 3 uur. Mijn beste tijd was 2.17.3. Minder kon ik echt niet doen gvd
                                        Ja, je moet echt wel met de gear ratios, demping en andere shit bezig zijn wil je de tijd naar beneden krijgen. Standaard geraak je er nooit.

Comment

Ja, je moet echt wel met de gear ratios, demping en andere shit bezig zijn wil je de tijd naar beneden krijgen. Standaard geraak je er nooit.
                                          Ja gear ratios vooral. Er is daar een enorm verschil. Ik moet die 2.14 halen. Is de beste tijd in Spa

Comment

Working...
                                          X