Ik haal dat zelfs in achteruit. LOL
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Assetto corsa
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk haal dat zelfs in achteruit. LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenIk zal vanavond of morgen ook eens proberen, zal wel met gamepad zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk BerichtenJa zeker
Eens ik mijn game pc en Assetto Corsa heb, zal ik toch zeker tijden halen van 2min40 misschien 2min30. Da hoop ik toch.
Comment
-
Vraagje:
vinden jullie niet dat die auto's allemaal zo een lage top speed hebben? Neem nu bijvoorbeeld de m235i. Boven de 200km/h valt dat ding compleet dood??? Zelfs de Ferrari 458 GT2 is geen held boven de 220-230...
Mijn dieselstoof is boven de 200km/h gewoon een pak sneller dan die auto's?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIn pro settings, zonder tractie controle en ABS... Met een gamepad.... Succes!
na een paar rondjes met standaard setup: 2.24.8 op Spa met de F458GT2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenDaar ga ik mij niet mee bezig houden, ik neem gewoon de (standaard) settings waarmee ik best mee overweg kan
na een paar rondjes met standaard setup: 2.24.8 op Spa met de F458GT2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenDaar ga ik mij niet mee bezig houden, ik neem gewoon de (standaard) settings waarmee ik best mee overweg kan
na een paar rondjes met standaard setup: 2.24.8 op Spa met de F458GT2Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWelke race setting zit je dan? Gamer, racer, pro?
spa ferrari gt2.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk BerichtenHier mijn beste tijd van vandaag. Ik weet dat ik nog sneller kan
[ATTACH=CONFIG]108031[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIdeal line noob
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenAssetto Corsa met dream pack is aangekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk BerichtenGa maar wat oefenen nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenNog enkele dagen ik heb waarschijnlijk Assetto Corsa. Spijtig dat de nieuwe pc-onderdelen nog niet binnen zijn.
Hoe kun je online tijden op radiator dinges plaatsen?
Installeer het zo. (voldoende uitleg over het gebruik ook aanwezig).
Enfin, ik zit aan een Blijkbaar in een vorige versie 2:17:225 gereden1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenDownload dit
Installeer het zo. (voldoende uitleg over het gebruik ook aanwezig).
Enfin, ik zit aan een Blijkbaar in een vorige versie 2:17:225 gereden
GT2 races zijn zonder ABS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGoede tijd, maar wij doen een poging zonder TC en ABS. De rempunten zijn veel lastiger te bepalen zonder je wielen te blokkeren.
GT2 races zijn zonder ABS.Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenJa ik zal later zonder ABS proberen. TC gebruik ik ook niet.
2:19.871
Untitled - 2.jpg
Comment
Comment