Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Respect!
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
      Respect!
      thx, Ik ben er zeker dat ik nog 1 sec eraf kan doen maar is heel moeilijk gvd

Comment

• Rijden jullie op een green track voor die Spa tijden of niet? Ik kom minimum aan 2.45 op green..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
          Rijden jullie op een green track voor die Spa tijden of niet? Ik kom minimum aan 2.45 op green..
          Idd veel hangt af van andere settings dan alleen pro instellingen.

Track temperatuur, ABS, TC, track setting (green, optimum), banden, om maar te zwijgen over de massa auto instellingen.

Ik doe soms een Nordschleife met een E92 M3 op Street tires en green track... Dat is een ander paar mouwen dan de M235i cup op slicks en een optimum track....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Idd veel hangt af van andere settings dan alleen pro instellingen.

Track temperatuur, ABS, TC, track setting (green, optimum), banden, om maar te zwijgen over de massa auto instellingen.

Ik doe soms een Nordschleife met een E92 M3 op Street tires en green track... Dat is een ander paar mouwen dan de M235i cup op slicks en een optimum track....
            Ik weet het, das net zoals bij de 1M constant in drift/powerslide uit de bochten komen. Of je moet beter gas doseren, maar das minder plezant hehehehe

Comment

• Assetto Corsa staat in mijn steam lijst. Is er een manier op dit te downloaden en de .exe (volledig spel) op DVD te bewaren? Ik zie enkel "installeren" staan.

EDIT: Ik denk dat ik het spel aan het downloaden ben. Heb een map op een externe HDD aangemaakt en steam is nu bezig met, denk ik, hoop ik, downloaden.

Gaat wel wreed lang duren zo te zien.
              Last edited by ; 12/04/2015, 20:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                Assetto Corsa staat in mijn steam lijst. Is er een manier op dit te downloaden en de .exe (volledig spel) op DVD te bewaren? Ik zie enkel "installeren" staan.

EDIT: Ik denk dat ik het spel aan het downloaden ben. Heb een map op een externe HDD aangemaakt en steam is nu bezig met, denk ik, hoop ik, downloaden.

Steam download het spel altijd idd van haar eigen servers (legaal uiteraard). Downloadsnelheid hangt van jouw internetverbinding af !

Waarom je dat op een externe HDD zou zetten blijft mij wel een raadsel..
                Last edited by Tomskii; 13/04/2015, 12:51.

Comment

Vorige week Grand Theft Auto V gedownload van steam, 63 GB, ong 15 minuten
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                    Zo snel ging het bij mij nu ook weer niet, maar aan 16MB/s duurde het ook maar ongeveer een uurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                      2000mbit verbinding? glasvezel ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                        2000mbit verbinding? glasvezel ofzo?
                        Geen idee lol, nuja 15 minuten zal mss wel wa kort zijn ,heb Telenet Business.
                        Last edited by Vtech™; 13/04/2015, 09:50.
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                          Steam download het spel altijd idd van haar eigen servers (legaal uiteraard). Downloadsnelheid hangt van jou internetverbinding af !
                          Zo slim ben ik nu ook wel om dat te weten.

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                          Waarom je dat op een externe HDD zou zetten blijft mij wel een raadsel..
                          Omdat ik dacht, zoals ik al zei, dat ik het volledige spel inclusief het .exe bestand om Assetto Corsa te installeren aan het downloaden was.
                          Nu blijkt dit niet het geval te zijn. Ik vraag me af wat er met Assetto Corsa wanneer de steam servers of mijn account gehacked worden, technische problemen hebben of iets dergelijks. Dan is AC foetsie. Terwijl als je het volledig kon downloaden, heb je altijd een kopie op een externe HDD of DVD.

Comment

Omdat ik dacht, zoals ik al zei, dat ik het volledige spel inclusief het .exe bestand om Assetto Corsa te installeren aan het downloaden was.
                            Nu blijkt dit niet het geval te zijn. Ik vraag me af wat er met Assetto Corsa wanneer de steam servers of mijn account gehacked worden, technische problemen hebben of iets dergelijks. Dan is AC foetsie. Terwijl als je het volledig kon downloaden, heb je altijd een kopie op een externe HDD of DVD.
                            Al m'n games zijn digitaal. Ik zie het probleem niet.

Comment

• Binnenkort de NS (want dat circuit ken ik nog niet te goed) eens beginnen te rijden...... hoe meer (en ook wel beter) ik met de echte auto rijd hoe slechter ik presteer in AC. Heel raar gevoel...... mogelijk te maken met het feit dat je irl niet echt even wat over de limiet gaat gaan rijden wat je in zo een games wel eens ongestraft kan doen? Ook het verschil in gevoel wordt alleen maar uitvergroot. Heb een tijd redelijk goed geweest in van die "sims" maar het lukt me totaal niet meer hier de snelle jongens te volgen.

Comment

Al m'n games zijn digitaal. Ik zie het probleem niet.
                                Netkar Pro kon je downloaden. AC niet. Bij AC installeer je het spel ipv het volledig te downloaden.
                                In het ergste geval, kans is wel super klein, dat je niet meer op de steam servers kunt voor welke reden dan ook, ben je je spel kwijt. Als je het volledig kunt downloaden niet, want dan kan je een copy op DVD bewaren (zoals ik met NetKar pro gedaan heb).

Comment

Het feit dat ik zo kinderlijk spreek is omdat ik de indruk heb dat je niet helemaal vertrouwd bent met Steam

Anyways, account hacken kun je vermijden door two-step authentification (dan stuurt steam een email met een code die je moet invoeren bij inloggen op een andere computer). Verder kun je steam altijd offline bereiken, dus stel dat steam plat ligt kun je hem nog altijd offline starten en dan de game spelen (weliswaar offline). Maar dat heb ik tot nu toe in al die jaren nog niet meegemaakt voor zover ik me kan herinneren.

Comment

• Tijd van Spa 2.14 met Ferr GT2. beat that bitches

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                                      Tijd van Spa 2.14 met Ferr GT2. beat that bitches
                                      Die YouTube versie van de 2:14 was in ieder geval niet zonder ABS. Hell, mij leek het alsof die soms met stability control op rijden.

Kan je de replay even uploaden?

Als je real life onboard laps ziet op Spa vanuit een GT2 auto, dan gaan die nooit zo hard als in die filmpjes van AC.

Veel van die hotlaps op Sims zijn in de meest ideale instellingen gemaakt. Enkel als je bv op Green track etc rijdt, benader je de realiteit qua snelheid.

Comment

Die YouTube versie van de 2:14 was in ieder geval niet zonder ABS. Hell, mij leek het alsof die soms met stability control op rijden.

Kan je de replay even uploaden?

Als je real life onboard laps ziet op Spa vanuit een GT2 auto, dan gaan die nooit zo hard als in die filmpjes van AC.

Veel van die hotlaps op Sims zijn in de meest ideale instellingen gemaakt. Enkel als je bv op Green track etc rijdt, benader je de realiteit qua snelheid.
                                        Klopt ABS aan deze keer maar traction en stability control off. 2.14.8 of zo dacht ik. Moet je mijn setup hebben?

Comment

• Dit weekend een 2.20.9 gereden na een 7-8 tal rondjes. Elke ronde ietsje sneller en sneller, telkens een paar tienden eraf
                                          Wel nog met de standaard setup dus er zit nog meer in't vat als ik die wat ga aanpassen

Comment

Working...
                                          X