Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assetto corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    Dit weekend een 2.20.9 gereden na een 7-8 tal rondjes. Elke ronde ietsje sneller en sneller, telkens een paar tienden eraf
    Wel nog met de standaard setup dus er zit nog meer in't vat als ik die wat ga aanpassen
    Ja normaal gezien wel vooral de gears steup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
      Klopt ABS aan deze keer maar traction en stability control off. 2.14.8 of zo dacht ik. Moet je mijn setup hebben?
      ABS aan of uit maakt idd een heel groot verschil. Je kan veel later en harder remmen. Het is met PC pedalen wel bijzonder lastig om het punt van blokkeren goed in te kunnen schatten. Bij m'n Thrustmaster T500rs pedalen zit er een "real brake mod". Een soort veer op meer druk te hebben in je rempedaal. Misschien moet ik die maar eens installeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
        Het feit dat ik zo kinderlijk spreek is omdat ik de indruk heb dat je niet helemaal vertrouwd bent met Steam

Anyways, account hacken kun je vermijden door two-step authentification (dan stuurt steam een email met een code die je moet invoeren bij inloggen op een andere computer). Verder kun je steam altijd offline bereiken, dus stel dat steam plat ligt kun je hem nog altijd offline starten en dan de game spelen (weliswaar offline). Maar dat heb ik tot nu toe in al die jaren nog niet meegemaakt voor zover ik me kan herinneren.
        Klopt, ik ben nog niet volledig vertrouwd met Steam. Ik heb altijd spellen op DVD gekocht ipv de digitale versie.
        Het offline gedeelte van Steam klinkt geruststellend.

Ik gisteren voor de eerste keer het SRW S1 stuurke getest in AC en het eerste gevoel is goed. Nu moet ik de settings van het stuur nog wat aanpassen.

Momenteel speel ik AC op deze laptop die ik in bruikleen heb (computerwinkel), op 740x480 en alles af of op minimum. Speelt heel vlot op deze grafische settings gezien deze laptop soms al moeite heeft met W7.
        Last edited by ; 13/04/2015, 15:10.

Comment

• Eerste 5 ronden op Spa geprobeerd. 3.28.906.

Comment

• Die SRW S1 is dat draadloos of wordt dat ook met een mount geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Eerste 5 ronden op Spa geprobeerd. 3.28.906.
              Ben je met de fiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                Die SRW S1 is dat draadloos of wordt dat ook met een mount geleverd?
                Neen, met een USB kabel. Geen mount.

Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                Ben je met de fiets?
                Neen, ik ben gewoon super snel.

SRW S1

Dit stuurke is nu niet echt het meest ideale stuur om te sim racen.

Comment

Dit stuurke is nu niet echt het meest ideale stuur om te sim racen.
                  Nee idd niet lol...

Comment

• Lijkt mij zelfs een understatement te zijn. Doet me denken aan die Wii stuurkes, kreeg ik zeer van in mijn armen na 10 minuten.

Comment

• Ik heb het wel enigszins aangepast. Enkel de digitale snelheidsmeter en gear shift indicator is verwijderd.

Dit stuur heeft geen FFB en geen weerstand. Voorlopig voldoet dit.

Comment

• Om gebruik te maken van het dream pack, moet je daarvoor de "career" geheel of gedeeltelijk uitrijden? Ik kan de 'ring en de wagens van dit pack niet vinden.

Comment

• Laat maar, ik heb de 'ring en de wagens gevonden in "special events".

Comment

Laat maar, ik heb de 'ring en de wagens gevonden in "special events".
                            Ik heb enkel de eerste noob races gedaan in career, maar bij practice staat bij mij alles...

Comment

• Bij mij niet en dat snap ik niet. Misschien moet ik eerst de eerste career dinges uitrijden.

Comment

• Ik heb het dream pack (auto's) gevonden.

Nieuwe tijd: 2.40.507 (Spa).

Comment

Ik heb het dream pack (auto's) gevonden.

Nieuwe tijd: 2.40.507 (Spa).
                                  Niet slecht met de tools die je ter beschikking hebt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Niet slecht met de tools die je ter beschikking hebt!
                                    Ik heb vandaag dan ook besloten om te stoppen tot ik mijn nieuwe game pc heb en een T300RS.
                                    Deze laptop heeft een Core 2 Duo T6400 Centrino CPU 2.00Ghz, 4 gig en een ATI Radeon HD3400. 15 of 17, ik denk 17 inch schermke.

Alles op minimum en de resolutie moeten verminderen naar de laagste resolutie. Dan nog maar een 20 fps.

AC voelt wreed goed aan. Vroeger had ik ongeveer hetzelfde gevoel met Race07. Ik verschiet van mezelf dat ik content ben met grafisch alles wat kan afgezet worden, afstaat en de rest op minimum. Normaal gezien hou ik van alle eye candy dat een spel kan geven.

Die 2.40.507 is wel met de McLaren. Wel zonder rijhulpmiddelen, standaard setup, behalve ABS op factory. Moet wel want de rem en de gas staan achteraan het stuur. Deze zijn super, super gevoelig. Constant tijdens het rijden moest ik aan het knopke dat het aantal graden rotatie van het stuur insteld, draaien. In snelle bochten was het stuur zeer ongevoelig en in minder snelle tot tragere bochten was het stuur dan weer te gevoelig. Ik voelde me al een echte F1 piloot want die mannen zitten ook altijd met hun stuur te spelen. Heb het ongeveer 5 ronden volgehouden.
                                    Last edited by ; 14/04/2015, 19:53.

Comment

• Als er nu iets is wat je NIET moet doen, is games op een externe HDD zetten.

Comment

• Deed ik ook niet, dacht ik. Ik dacht dat ik het spel aan het downloaden was om daarna op pc te installeren.

Ik heb inmiddels geleerd om van Assetto Corsa een back up te maken via Steam.

Ik heb de T300RS besteld. Curieus wat dat gaat geven. Ben de SRW S1 een beetje aan het gewend geraken in AC. Via een FOV calculator, heb ik een betere FOV waardoor het circuit er realistischer qua verhoudingen er uit ziet.
                                        Last edited by ; 19/04/2015, 09:25.

Comment

• Eff eens dit topic doen heropleven. De langverwachte MX-5 mod is uit en ziet en rijdt geweldig!

Comment

Working...
                                          X