Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
    Laatste dagen niet zoveel eigenlijk :p maar op 1 maand tijd toch zo'n 200 uur gespeeld nu.
    Say what Op 1 maand tijd 200u? Dat kan toch niet :o Dat is 6u per dag gemiddeld Oke, de eerste week haalde ik het waarschijnlijk ook wel. Dan een paar dagen 10 a 12 u gespeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
      Say what Op 1 maand tijd 200u? Dat kan toch niet :o Dat is 6u per dag gemiddeld Oke, de eerste week haalde ik het waarschijnlijk ook wel. Dan een paar dagen 10 a 12 u gespeeld
      Tsja, mn auto is kapot, wat moet ik anders doen :p

Comment

• Good point

Comment

Tsja, mn auto is kapot, wat moet ik anders doen :p
          werken/studeren?

Comment

• Vandaag een hacker tegen het lijf gelopen , heeft enkele zakjes geld gedropt, alez zo'n 25 miljoen om precies te zijn
            Last edited by Vtech™; 07/06/2015, 23:13.
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
              Vandaag een hacker tegen het lijf gelopen , heeft enkele zakjes geld gedropt, alez zo'n 25 miljoen om precies te zijn
              Lol Wel best die speler reporten, en in de chat zeggen dat die moet stoppen, anders kunnen ze ook bannen :p Dinsdag ist de update normaal, woopwoop!

Comment

Dinsdag ist de update normaal, woopwoop!
                Geld uitgeven
                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Lol Wel best die speler reporten, en in de chat zeggen dat die moet stoppen, anders kunnen ze ook bannen :p Dinsdag ist de update normaal, woopwoop!
                  Woensdag is de update.

Heb hier ook 25 mille gehad, Rockstar gaat dat geld echter wel van je account afhalen. Bezittingen die gekocht zijn mag je houden, geef dus zoveel mogelijk uit

Comment

• Nieuwe update is zonet online gezet! De supercar kost 1,9 mil, hmm straks mijn garage eens opruimen

Comment

• Lol, momenteel 7 stuks van de Osiris, maar die garage moet nog vol, daar spaar ik nu voor, nog 8 mil te gaan :o

Comment

• Wat ben je nu met 10 dezelfde Ik wil ook wel eentje, wat kost dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                          Wat ben je nu met 10 dezelfde Ik wil ook wel eentje, wat kost dat?
                          2 mil :p
                          & geen idee, is gewoon leuk om te hebben Een lege garage is ook maar niks he!

Comment

• Game is naar de kl*ten sinds die heists toegevoegd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                              Game is naar de kl*ten sinds die heists toegevoegd zijn.
                              Heb nu ook al een week niet meer gespeeld, de lol is er een beetje af als je alles gedaan hebt :p

Comment

• Ik heb nog eens gold gekocht dus we gaan het online gebeuren eens uitproberen. De andere GTA's heb ik meerdere keren uitgespeeld en bij de 5 was dat slechts 1 keer en daarna liet ik het gewoon links liggen. San andreas heeft jaren in mijn ps2 gestoken

Comment

• oke, vakantie is er, wanneer gaan we eens heists beginnen knallen ?
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                    oke, vakantie is er, wanneer gaan we eens heists beginnen knallen ?
                                    Op PC kan ik altijd wel eens helpen :p Heb net nog een paar heists gedaan, zit nu net boven de 10 mil. Mag wel eens een nieuwe update komen met heists, want nu heb ik niks meer te doen ingame. Net wel gelachen, en iemand opgesloten in een kledingwinkel 2 autos tegen de deur geparkeerd, en hij geraakte er niet uit. Is uiteindelijk na 10 min gewoon offline gegaan haha.

Comment

• Ik ben ook terug aan het spelen sinds twee dagen! Ps3

Comment

• Vergeet zeker niet de tijdelijke items te kopen ivm independence day! (monster truck, moto, kleren, wapens, ..)

Comment

• Ik heb geen geld meer. Heb de '300Sl' gekocht en de Dinka Enduro en alles goed getuned en mijn geld was op

Comment

Working...
                                          X