Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sommige mensen zijn er toch wel goed in het maken van kortfilms via GTA5

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• owyeah

Btw, enkel voor pc ,ps4 en xboxone, ps3 en xbox 360 worden niet meer ondersteunt.

Lowriders and fourth garage coming to GTA Online next week

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Dik! Snel wat gaan spelen om geld te verdienen Ik blijf hangen rond 1 miljoen want het is best wel saai geworden na 2 jaar

Comment

• Ik ben na 6 maand nog niet verder dan de eerste opdracht.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Och god een 4de garage, kan ik nog wat dingen kopen :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Ik ben na 6 maand nog niet verder dan de eerste opdracht.
              Student/werkloos zijn verklaart veel

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
              Och god een 4de garage, kan ik nog wat dingen kopen :p

Ik wil die oldtimer, maar je kan die niet meer krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                Ik wil die oldtimer, maar je kan die niet meer krijgen
                Via een omweg wel :p Kheb mijn GTA versie kunnen downgraden naar toen die tijdelijke DLC er was, en gewoon alles kunnen kopen op legale wijze in de winkel, inclusief de USA kleren enz :p
                Voor de rest heb ik wel nog nooit een cheat ofzo gebruikt, enkel die exploit om die auto te kunnen kopen want die is awesome

Comment

• 't Ziet er wel vet uit

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                    Via een omweg wel :p Kheb mijn GTA versie kunnen downgraden naar toen die tijdelijke DLC er was, en gewoon alles kunnen kopen op legale wijze in de winkel, inclusief de USA kleren enz :p
                    Voor de rest heb ik wel nog nooit een cheat ofzo gebruikt, enkel die exploit om die auto te kunnen kopen want die is awesome
                    Niet echt haalbaar op PS3/4

Comment

Niet echt haalbaar op PS3/4
                      Ah nee console gamers zijn genaaid. Deze update komt trouwens ook al niet meer op PS3/X360 uit.
                      Op PC kunt ge tenminste genieten van de graphics :p

Comment

Ah nee console gamers zijn genaaid. Deze update komt trouwens ook al niet meer op PS3/X360 uit.
                        Op PC kunt ge tenminste genieten van de graphics :p
                        Dat laatste is en blijft echt een idioot iets Ik daag u uit om aan de start van een leven van een console een pc samen te stellen voor hetzelfde budget en dan de graphics te vergelijken. Zeker naar het einde van de levensloop van een console. Ik ben er van afgestapt van dat PC gamen, je moet echt veel meer investeren om mee te kunnen dan voor een console.

Dat de graphics beter zijn is dus normaal, een meer performant systeem dat stukken duurder is, zou zonde zijn moest je dan niets in de plek krijgen. Dat je kunt modden daar is ook leuk, al zit je langs de andere kant dan ook met hackers/cheaters.

Comment

Dat laatste is en blijft echt een idioot iets Ik daag u uit om aan de start van een leven van een console een pc samen te stellen voor hetzelfde budget en dan de graphics te vergelijken. Zeker naar het einde van de levensloop van een console. .
                          Dat is zoals een Dacia vergelijken met een Volkswagen. Als ze nieuw zijn werken ze beiden goed, maar na 200.000km kan de VW nog steeds gebruikt worden :p You buy cheap you get cheap! + een PC van bvb 1500 euro gaat 2 generaties consoles mee, misschien zelfs 3. Spellen zijn goedkoper, en anders heb je sowieso nog een basis computer/laptop nodig die ook al een 600tal euro kost. Dus in the long run is een gaming PC voordeliger :p

Comment

Dat is zoals een Dacia vergelijken met een Volkswagen. Als ze nieuw zijn werken ze beiden goed, maar na 200.000km kan de VW nog steeds gebruikt worden :p You buy cheap you get cheap! + een PC van bvb 1500 euro gaat 2 generaties consoles mee, misschien zelfs 3. Spellen zijn goedkoper, en anders heb je sowieso nog een basis computer/laptop nodig die ook al een 600tal euro kost. Dus in the long run is een gaming PC voordeliger :p
                            Met een PC van 1500 euro ga je geen 10 a 15 jaar games spelen hoor Dat je bij een console een goedkopere PC nodig hebt is ook niet helemaal waar, game systemen zijn vaak desktops. Voor daarbij heb je dan ook nog een laptop nodig.

Comment

Met een PC van 1500 euro ga je geen 10 a 15 jaar games spelen hoor Dat je bij een console een goedkopere PC nodig hebt is ook niet helemaal waar, game systemen zijn vaak desktops. Voor daarbij heb je dan ook nog een laptop nodig.
                              Langer ook! Mijn eerste computer van 80.000 BEF doet het nog altijd, en die is makkelijk 20 jaar oud
                              & niet iedereen heeft een laptop nodig he :p

Comment

• ik lees hier bullshit

In 2004 kochten wij onze eerste desktop thuis. Pentium 4, 512 mb ram en kostte 1100€ inclusief een 15" lcd monitor
                                Daar kon je in 2009 al niets meer mee aanvangen.

Het voordeel van de consoles is inderdaad dat je gewoon voor de komende 6-8 jaar safe zit bij het gamen. geen kosten en toch worden de games telkens beter. Kijk maar eens naar een ps3 titel van 2006 en een van 2013.

Dat gezegd zijnde ik heb GTA al lang niet meer gespeeld. Na de campaign gestopt. De kans zit erin dat ik het wel nog ga spelen als de backwards compatibility voor de xbox one gelanceerd wordt want ik heb het op de 360 en die staat stof te vangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  ik lees hier bullshit

In 2004 kochten wij onze eerste desktop thuis. Pentium 4, 512 mb ram en kostte 1100€ inclusief een 15" lcd monitor
                                  Dat is dan ook een mid-range PC en geen gaming PC he :p Maar ja ik kan niet tegen lange laadtijden/slechte graphics, ik koop om de 2 jaar een nieuwe PC zodat ik altijd elke game op de hoogste settings kan spelen. Ik game ook op een HD beamer dus het moet er goed uitzien Ik heb GTA V ook altijd op PS3 gespeeld tot het op PC uitkwam, en console/PC valt gewoon niet te vergelijken. Als ze nu eens bij consoles ook de keuze zouden geven, een standaardmodel voor 500 euro, en een high end voor 1000 euro, dan denk ik dat veel PC gamers gaan overschakelen op console. Nu is de hardware gewoon te zwak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    ik lees hier bullshit

Het voordeel van de consoles is inderdaad dat je gewoon voor de komende 6-8 jaar safe zit bij het gamen. geen kosten en toch worden de games telkens beter. Kijk maar eens naar een ps3 titel van 2006 en een van 2013.

Dat gezegd zijnde ik heb GTA al lang niet meer gespeeld. Na de campaign gestopt. De kans zit erin dat ik het wel nog ga spelen als de backwards compatibility voor de xbox one gelanceerd wordt want ik heb het op de 360 en die staat stof te vangen
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                    Dat is dan ook een mid-range PC en geen gaming PC he :p Maar ja ik kan niet tegen lange laadtijden/slechte graphics, ik koop om de 2 jaar een nieuwe PC zodat ik altijd elke game op de hoogste settings kan spelen. Ik game ook op een HD beamer dus het moet er goed uitzien Ik heb GTA V ook altijd op PS3 gespeeld tot het op PC uitkwam, en console/PC valt gewoon niet te vergelijken. Als ze nu eens bij consoles ook de keuze zouden geven, een standaardmodel voor 500 euro, en een high end voor 1000 euro, dan denk ik dat veel PC gamers gaan overschakelen op console. Nu is de hardware gewoon te zwak.
                                    Ik zeg ook nergens dat PC en console te vergelijken zijn. PC gaat meestal sneller laden en betere graphics geven, 100% juist.

Ik was gewoon altijd dat vergelijken van de specs beu om dan op low of medium te moeten spelen. Om maar te zwijgen van alle drivers en andere problemen. Consoles is naar de winkel lopen en een spel nemen en naar huis. Je krijgt dan ook relatief goede graphics en een geoptimaliseerd spel daarvoor. Meer dan goed genoeg voor mij en een heel deel gamers. Ik ben een vijftal jaar geleden overgestapt toen ik de vergelijking ging maken, een videokaart update van mijn pc kostte dan even veel dan een PS3. Die PS3 heb ik recent vervangen door een 4, met mijn PC'tje van dan kon ik geen 5 jaar verder zonder nieuwe upgrades, ben ik zeker.

Comment

Ik zeg ook nergens dat PC en console te vergelijken zijn.
                                      Voila einde verhaal
                                      Ik ben sinds een paar dagen eens terug GTA aan het spelen, en ben nog geen enkele cheater tegengekomen. (terwijl het ervoor echt onspeelbaar was). Zouden ze toch de grootste hoop gebanned hebben? Of is gewoon de schoolvakantie voorbij? :p

Comment

• Ze hebben idd de meeste geband.

Nog een laatste trailerke voor morgen..

Comment

• Verdorie, mijn 2 miljoen zal snel op zijn

Comment

Working...
                                          X