Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk een goede groep gevonden om heists te spelen. Constant Pacific Standard job nu. Gaat vlot zo

Comment

• WTF

Daar gaat al m'n geld

15 December
      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Zo stom dat dat enkel voor PS4 is...Maar snap dat natuurlijk ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
          Zo stom dat dat enkel voor PS4 is...Maar snap dat natuurlijk ook wel
          PS4 ,Xbox one en PC , maar idd ,ps3 en xbox 360 werden al niet meer ondersteunt.
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• vorige zaterdag ook nog even GTA5 gespeeld... dijk van een game!
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Benieuwd naar de update, hopelijk brengt het wat leuke nieuwe features. Nu begint het erg saai te worden om geld te verdienen. Gaat ook erg traag. Ze zouden beter iets verzinnen dat een vaste payout geeft of de beurs brengen. Nu duurt het een paar uur om een miljoen binnen te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                Benieuwd naar de update, hopelijk brengt het wat leuke nieuwe features. Nu begint het erg saai te worden om geld te verdienen. Gaat ook erg traag. Ze zouden beter iets verzinnen dat een vaste payout geeft of de beurs brengen. Nu duurt het een paar uur om een miljoen binnen te halen.
                Of de prijzen van de online naar het niveau van game-mode brengen.
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ok ik weet wat ik vanavond ga doen :o heb nog 30 mil, kan ik hopelijk wel iets mee kopen

Comment

• Een jacht kopen, of 2, of 3, al zie ik er niet echt nut in. De nieuwe wagens zijn wel leuk Er zijn ook nieuwe appartementen, waar je het interieur kan kiezen, of een huis in de vinewood hills. Meer van hetzelfde in een ander jasje.

Comment

• Oh deze is update is veeeeeel leuker dan de lowriders!
                      Gisteren een Yacht gekocht, meteen de duurste met alles erop en eraan. Nieuwe villa gekocht in de hills, met alle nieuwe auto's erin. Die nieuwe armored cars vallen wel een beetje tegen, kan je niet vergelijken met de kuruma bvb. Maar verdorie ik ben verliefd op die Camaro

Comment

• Die armored cars zijn anders dan de kuruma inderdaad, ze houden minder kogels tegen maar in tegenstelling tot de kuruma zijn ze wel bestand tegen een granaat of rpg. Toch voor 1 shot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                          Die armored cars zijn anders dan de kuruma inderdaad, ze houden minder kogels tegen maar in tegenstelling tot de kuruma zijn ze wel bestand tegen een granaat of rpg. Toch voor 1 shot
                          Ik kies liever voor stijl dan voor veiligheid tegenwoordig :p gisteren weer een zware veldslag door dat VIP gedoe. Ik ben zo blij met mijn minigun

& nog eentje van de boot, intussen wel hernoemd naar "BIER & TIETEN"

Comment

• Ik hou wel van die luxe-sleeën. Rijd al heel de tijd rond met mijn Cognoscenti .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                              Ik kies liever voor stijl dan voor veiligheid tegenwoordig :p gisteren weer een zware veldslag door dat VIP gedoe. Ik ben zo blij met mijn minigun

& nog eentje van de boot, intussen wel hernoemd naar "BIER & TIETEN"

De mijne noemt 'Pu$$ymagnet'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                De mijne noemt 'Pu$$ymagnet'
                                haha deze update is echt wel leuk! Screenshots moeten we hebben, screeeeeeeenshottttsssssss!

Comment

• De nieuwe auto's:

Comment

• Weer een nieuwe auto ingame met de kerstdagen, een Tampa.
                                    De sneeuw is ook best leuk, lekker schuiven :p

Comment

• Daarnet ook de Tampa gekocht. Racen is wel extra uitdagend nu

Comment

• Omdat het kan:

Psssssst, hey kid, psssssst, get in the van!

Hier haalde ik mijn inspiratie:

Comment

• Nieuwe update, I like it a lot. Upgrades voor de sultan en de banshee:

Excuses voor de crappy foto's

Comment

Working...
                                          X