Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Amai, ben benieuwd hoeveel de dvd gaat opslorpen.

Sent from here
    de dvd? zet dat maar in meervoud...

65gb groot excl toekomstige updates dus reken mss op 100gb vrije ruimte!
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

shit zeg, dat zouden 46.223 diskettes geweest zijn...
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Stond in de week op 9gag iets mrt hoeveel tijdbhet zou duren om te downloaden met interbet van de jaren stillekes, hoeveel floppies dat in zou nemen,... Is zien of ik het terug vindt.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Het is dan te hopen dat t wat beter speelt dan toen GTA IV uitkwam op pc. Als ge toen geen beest van een pc had, was dat niet echt aangenaam spelen.
          sigpic

Comment

Son of a...

Vertrokken in Brussel, naar Charleroi gegaan, nu in Antwerpen...

Precies den tour van België aant doen
            Mijn Skoda

Comment

Behold..

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

7 stuks, maar dat had hij mij al laten weten. 😃
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Draait vree goed eigenlijk, de automatisch ingestelde settings voor de graphics zijn precies geoptimaliseerd dat je mooi 60fps haalt.

Comment

toch raar dat ze voor PC ook niet, als extra, een blu ray versie uitbrengen, ik ken al veel mensen die een blu-ray lezer of zelfs brander in hun computer hebben zitten.

Comment

Installing... (disc 6 atm)

Hoop echt dat m'n pc het nog een beetje deftig aankan. M'n pc processor (AMD Phenom 9850 Quad-core, 2.5GHz) staat nog bij de minimum requirements.. Hoop dat het beter geoptimaliseerd is dan de slappe pc-port van GTA IV indertijd bij release...

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Laat je even weten hoeveel G de installatie in beslag neemt.
                        Als je er om bent geweest natuurlijk. 😀
                        Bon, 'Grand Theft Auto V' map na install is 55GB groot, maar voor je het spel kunt opstarten (moet altijd via Social Club), moet je eerst nog eens zo'n 5GB downloaden via Social Club...

Zorg ook dat je C-partitie groot genoeg is. Deze is bij mij maar 43GB, omdat het initieel mijn bedoeling was om die enkel voor de Windows installatie en updates te gebruiken, en de grote partitie voor programma's en games etc. op te installeren. Maar bij de installatie van Social Club kan je niet kiezen op welke schijf dat geïnstalleerd wordt, dus wordt het automatisch op de C-schijf gezet..

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                          Stond in de week op 9gag iets mrt hoeveel tijdbhet zou duren om te downloaden met interbet van de jaren stillekes, hoeveel floppies dat in zou nemen,... Is zien of ik het terug vindt.
                          Dit?

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like jacky780001.
                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Ja was dat wat ik zocht. Vond het niet meteen terug.
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Bon, 'Grand Theft Auto V' map na install is 55GB groot, maar voor je het spel kunt opstarten (moet altijd via Social Club), moet je eerst nog eens zo'n 5GB downloaden via Social Club...

Zorg ook dat je C-partitie groot genoeg is. Deze is bij mij maar 43GB, omdat het initieel mijn bedoeling was om die enkel voor de Windows installatie en updates te gebruiken, en de grote partitie voor programma's en games etc. op te installeren. Maar bij de installatie van Social Club kan je niet kiezen op welke schijf dat geïnstalleerd wordt, dus wordt het automatisch op de C-schijf gezet..
                              Raar dat ze dan 65gb zeggen als het maar 60 is, dus ze rekenen er al updates en/of mods bij ;-)

Voordeel bij de pc versie is wel dat je ineens alles al hebt en kan. En veel meer grafische instellingen hebt.

Comment

Die 5GB is een aantal DLC's, heists, en wss ook wat last-minute updates.

Zending is onderweg voor uitreiking! Ga wel moeite hebben om tijd te vinden, ben ook bezig met de Closed Beta van World of Warships. FUN!
                                Mijn Skoda

Comment

Heb GTA V volledig uitgespeeld op m'n ps3. Weet nu niet of het nog de moeite is het op m'n pc te kopen.

Voegt die first person echt iets toe?

Comment

Ik heb GTA V ook uitgespeeld op PS3, maar gamen in full HD resolutie met een hoge framerate is toch een totaal andere ervaring dan op zo'n antieke console.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Heb GTA V volledig uitgespeeld op m'n ps3. Weet nu niet of het nog de moeite is het op m'n pc te kopen.

Voegt die first person echt iets toe?
                                      Ik heb het uitgespeeld op de PS3, vanaf ik een PS4 koop ga ik ook daar GTAV kopen. Voor mij is dat first person een heuse stap voorwaarts. Ik keek daar al lang naar uit, zeker naar de cockpitview in voertuigen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                                        Ik heb GTA V ook uitgespeeld op PS3, maar gamen in full HD resolutie met een hoge framerate is toch een totaal andere ervaring dan op zo'n antieke console.
                                        x2

En GTA gameplay in First-Person is toch iets waar ik al heel lang naar uitkijk.

GTA is voor mij een heel bijzonder spel, blijft altijd op de PC staan. Shooters zoals CoD of MoH krijgen net voldoende tijd voor de Single Player uit te spelen, maar ook games zoals Skyrim, Empire Total War, Armed Assault of Civilisation houden het maximaal 6 maanden uit. Daarna heb ik het wel gezien.

Bij GTA is dat toch anders, na de storyline uit gespeeld te hebben kan ik me daar nog uren lang mee vermaken. Blijft dus ook braaf op de PC staan.

Denk wel dat ik GTA IV straks ga de-installeren, kwestie van wat ruimte vrij te maken op de SSD
                                        Mijn Skoda

Comment

Alleen al voor de online moet je het kopen op PC als je het ook op ps3 hebt, en de graphics zijn prachtig vergeleken met op ps3...

Comment

Working...
                                          X