Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze moet ik nog ontdekken. Je kan ze blijkbaar ook overvallen.

Deze week daar ergens in de buurt verdwaald geraakt en in een dorpje terecht gekomen waar ze spontaan allemaal op je beginnen te schieten. Niet echt vriendelijke mensen. Wss moet er daar ook wel iets te rapen vallen dat ze beschermen...
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
      met die wijnranken op die berg, nog nooit gezien
      Onlangs nog doorgeknald. Maar daar valt toch niet echt iets te beleven?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Trouwens erg leuke website :

Zeker als je de icoontjes aanzet, dan kan je snel vanalles en nog wat terug vinden, zoals speciale voertuigen, waar er geld valt te verdienen, waar de stuntjump en onder de brug vlieg locaties zijn en nog veel meer!
        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Iemand tips hoe je het best op die BAWSAQ beurs kan 'spelen'?

(als ik nog eens langer dan 5 min kan spelen tenminste)

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Heel eenvoudig. Je zoekt twee concurrenten. Bijvoorbeeld Fly US en het merk van de gele vliegtuigen (de naam ontgaat me). Je investeert in de gele vliegtuigen en dan ga je naar het vliegveld en knal je een kwartiertje alle Fly US vliegtuigen uit de lucht en steek je al hun vliegtuigen op de grond in brand.

Of je investeert in Pisswasser en blaast iedere vrachtwagen van de concurrentie op.

Dus gewoon investeren in het ene en dan de concurrentie den duvel aan doen.
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ok, thnx

Btw, enig idee of die overdreven hdr/bloom in de cutscenes uitgezet kan worden?

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

http://cdn2-www.craveonline.com/asse...ots/gta5_1.jpg dit hier, blijkbaar just onder fort zancudo
                Heel veel vliegen, dan kom je dat sneller tegen. Ik hou ervan om zo een traag vliegtuigje te nemen en gewoon dat eiland te verkennen
                Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Nog niet tegengekomen

Het kerkje:

Weet ik zijn!

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Iemand tips hoe je het best op die BAWSAQ beurs kan 'spelen'?

(als ik nog eens langer dan 5 min kan spelen tenminste)
                Er is ook een bepaalde missie waarbij je moet investeren, alé missies. Dat zijn er waar je 5 mensen moet vermoorden. Zijn er van Lester, zo word je snel rijk. Je kan ook op de online beurs spelen, zoeken naar dingen die super goedkoop staan en dan gewoon in de gaten houden. Als ze ferm gestegen zijn verkopen. Een iets gekocht aan 0,2 per aandeel en dan verkocht voor 10 ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                Heel eenvoudig. Je zoekt twee concurrenten. Bijvoorbeeld Fly US en het merk van de gele vliegtuigen (de naam ontgaat me). Je investeert in de gele vliegtuigen en dan ga je naar het vliegveld en knal je een kwartiertje alle Fly US vliegtuigen uit de lucht en steek je al hun vliegtuigen op de grond in brand.

Of je investeert in Pisswasser en blaast iedere vrachtwagen van de concurrentie op.

Dus gewoon investeren in het ene en dan de concurrentie den duvel aan doen.
                Inderdaad Maar dat duurt wel even om groot geld te maken

Comment

• Speel voornamelijk de online eigenlijk, traag vliegtuig is niet echt veilig

Comment

Speel voornamelijk de online eigenlijk, traag vliegtuig is niet echt veilig
                    Geen last van online, ik vlieg vaak met die titan Super groot en traag

Comment

• Heb sinds donderdag ook een PS3 & GTA, eindelijk.
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                        Heb sinds donderdag ook een PS3 & GTA, eindelijk.
                        Das gelijk bij uw benzen, gij koopt da als het oldtimers zijn

Comment

• Mensen die op ps3 mee online heists en jobs willen doen? Altijd moeilijk om aan de 4 personen te komen voor een Heist..
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Tot nu toe nog geen enkele keer online gespeeld.. 9/10 dat het spel crasht dus ja... (eergisteren nog wat gespeeld, en 't spel crashte weer elke keer na 5 à 10 min spelen.. Begin het ook wat beu te worden om altijd een driver-reinstall te moeten doen.. )

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                            Er is ook een bepaalde missie waarbij je moet investeren, alé missies. Dat zijn er waar je 5 mensen moet vermoorden. Zijn er van Lester, zo word je snel rijk. Je kan ook op de online beurs spelen, zoeken naar dingen die super goedkoop staan en dan gewoon in de gaten houden. Als ze ferm gestegen zijn verkopen. Een iets gekocht aan 0,2 per aandeel en dan verkocht voor 10 ofzo
                            Helaas had ik pas halverwege die missies door dat je moest aandelen kopen voor je die missies speelde..

Heb eigenlijk niet veel zin om me met die beurs bezig te houden (er zou een shortcut moeten zijn naar die webpagina ipv altijd zoveel te moeten klikken op je telefoon tot je op die pagina bent), maar om bepaalde properties te kopen, moet ik wat geld bijeen kunnen sprokkelen.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik heb 174 miljard in single player door de beurstips te volgen ( voor bepaalde missies aandelen kopen, erna verkopen)
                              PS gamers kunnen niet samen spelen met PC gamers helaas.
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Idd jammer dat multiplayer niet cross-platform is..

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                  Mensen die op ps3 mee online heists en jobs willen doen? Altijd moeilijk om aan de 4 personen te komen voor een Heist..
                                  Ik zou wel willen ja, binnen 2 maand Zelf heb ik er al 3 gespeeld. De laatste die ik binnen haalde was fleeca job denk Ik. Die met die hydra en die gepantserde jeeps.

Comment

• Heb geen zin om het op de ps3 te spelen.
                                    Op de ene pc heb ik te weinig plaats om het te installeren en de andere is 32 bit en je hebt 64 nodig.

Sent from here
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Verdomme, is nu al de 3de of 4de keer dat ik zo'n update moet downloaden van 353MB.. Is dat van GTA Online of zo?

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Verdomme, is nu al de 3de of 4de keer dat ik zo'n update moet downloaden van 353MB.. Is dat van GTA Online of zo?
                                        Kans is groot ja Om de cheaters/buggers eruit te halen

Comment

• In de storymode begin ik nu ook iets trager te rijden en meer rond te kijken. Kom je soms ook erg leuke plekjes tegen in GTA!

Comment

Working...
                                          X