Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb nog nooit een heist met randoms gedaan :p Altijd met dezelfde vriendengroep, doen een hele heist nu binnen het uur. Bij die Pacific heist is het trouwens het makkelijkst alle hostages dood te schieten (zodat NOOSE buiten staat), en dan gewoon de motos achterlaten en met zo'n gepantserde NOOSE camionet naar de boot rijden Is trager ok, maar je krijgt geen damage (dus 100% van het geld), en als ik bij de boot ben heb ik nog ruim 2 minuten over.Die busjes hebben wel geen bulletproof tires, dus je moet wel kunnen rijden :p

& verder ben ik nu eens mn char aan het powerlevellen (1 lvl omhoog per 25 min), zonder cheats of dergelijke

Comment

• gisteren ontdekt dat er in de riolen ratten lopen. En uiteraard kan je ook die doden. Piep. Spats.
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Net goed liedje ontdekt op één vd radiozenders

Comment

• Heb er al betere gehoord.... zoald in vice city
          Dangerous basterd - love fist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
            Ik heb nog nooit een heist met randoms gedaan :p Altijd met dezelfde vriendengroep, doen een hele heist nu binnen het uur. Bij die Pacific heist is het trouwens het makkelijkst alle hostages dood te schieten (zodat NOOSE buiten staat), en dan gewoon de motos achterlaten en met zo'n gepantserde NOOSE camionet naar de boot rijden Is trager ok, maar je krijgt geen damage (dus 100% van het geld), en als ik bij de boot ben heb ik nog ruim 2 minuten over.Die busjes hebben wel geen bulletproof tires, dus je moet wel kunnen rijden :p

& verder ben ik nu eens mn char aan het powerlevellen (1 lvl omhoog per 25 min), zonder cheats of dergelijke
            Na de examens krijgde nen dikke PM hiervoor, want ik ben die mossels beu
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
              Na de examens krijgde nen dikke PM hiervoor, want ik ben die mossels beu
              PC, PS3, PS4, XBOX360, XBOXOne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Net goed liedje ontdekt op één vd radiozenders

Zalig inderdaad!

Ik luister op de PS3 eigenlijk altijd naar Soulwax FM Beetje fan zijn van Belgische Toppers mag wel vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                  Gij ps3 zeker hé?

Comment

• FlyLo FM

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Zou cool zijn moest je USB kunnen insteken in de PS4 waar dan uit de boxen vd auto uw eigen muziek uit komt zitten veel schijtzenders bij die GTA nu.

Comment

• Vond de ST van GTA IV ook beter, al ken ik die van 5 nog lang niet goed.

Op pc kan je wel custom tracks laden.

Wat ik ook vervelend vind, is dat tijdens missies de radio uit gaat en je dan die achtergrond filmmuziek hebt.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• 33/50 letter scraps, damn
                          en dan nog een stuk of 40 alien parts

Wel heel hatelijk is dat als je een berg oploopt en hij stoot tegen een verhoging dat hij dan 50 meter naar beneden blijft vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Gij ps3 zeker hé?
                            Voorlopig wel nog, maar ik ga deze zomer upgraden naar de 4 denk/hoop ik
                            Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            33/50 letter scraps, damn
                            en dan nog een stuk of 40 alien parts

Wel heel hatelijk is dat als je een berg oploopt en hij stoot tegen een verhoging dat hij dan 50 meter naar beneden blijft vallen.
                            Duurt even ja, ik heb er ook wat gezocht. Volgens mij moet je trouwens niet alles halen om 100% te zijn. Je moet dat eens bekijken op uw rockstar social club account.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                              Ps3 !
                              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Hier ook PS3, als iemand ens GTA V of Gran Turismo 6 wilt spelen, voeg me dan maar toe username is 'korneeldebruyn'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                  Ps3 !
                                  Als je binnen 6 weken iemand zoekt om een Heist mee te spelen dan moet je maar eens roepen

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                  Hier ook PS3, als iemand ens GTA V of Gran Turismo 6 wilt spelen, voeg me dan maar toe username is 'korneeldebruyn'
                                  Idem als hierboven

Comment

• vriendjes toevoegen op ps3, nu voel mij mij volledig een nerd
                                    Na m'n examens zal ik hier nog eens posten.
                                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• 49/50 letter scraps en heel mijn plan is afgevinkt... Crap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                        hoe doe je dat ?
                                        Wat is trouwens de beste manier om, relatief snel, veel geld binnen te rijven ? Als de heists gedaan zijn heb ik schrik om in zo'n dal te vallen ...

Wel jammer dat je de dikke auto's moet kopen ipv ze gewoon in je garage te zetten ....
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Gevonden!

Komt extra missie bij: the killer's identity and location has been revealed.

Comment

Working...
                                          X