Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik terroriseer online de laatste tijd :p met een aantal vrienden, 3 insurgents, 1 tank, en iedereen afslachten, zalig
    Pijnlijk voor spelers, zeker omdat al mn voertuigen hot pink zijn, met als nummerplaat MCLOVIN hahaha

Comment

• Iemand die secret tunnel al gevonden rond de linkse grote berg met dat legerterrein?

Of die secret cave aan de rechterkant van 't eiland?

Comment

• Ben nog maar net begonnen en worstel een beetje met de controller. (Is al een 5tal jaar geleden) Spelen er hier nog met het toetsenbord.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          Iemand die secret tunnel al gevonden rond de linkse grote berg met dat legerterrein?

Of die secret cave aan de rechterkant van 't eiland?

deze?

BMW X5 45e

Comment

• Yes, die, moet 'm nog zoeken dus ga 't filmpje niet bekijken zou een lijk inliggen. Die space ship parts zoeken wordt ook nog wat.. Heb er nu 2 gevonden van de 50.

Comment

• Als er mensen zijn op de ps3 die de Pacific bank heist eens willen doen (en niet zuigen hierin), gelieve dit te laten weten
              Na 20x te proberen met alle random debielen is de goesting een beetje over ..
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• wtf ben hier triatlon aan het doen, de 4de of 5de langs het noordelijk meer. Zit hier al 30 minuten op dat kruisje te tikken, voel mijn duim bijna niet meer en ben er nog niet.. Gezwommen en nog bezig met fietsen, moet nog beginnen lopen

Comment

wtf ben hier triatlon aan het doen, de 4de of 5de langs het noordelijk meer. Zit hier al 30 minuten op dat kruisje te tikken, voel mijn duim bijna niet meer en ben er nog niet.. Gezwommen en nog bezig met fietsen, moet nog beginnen lopen
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Dit was 'm, eindelijk gedaan

Comment

• als ik de map zie van gta5 vind ik het toch maar een tegenvaller....
                      als je dat vergelijkt met gta:san andreas waar je 3 steden had ( los santos, san fiero, las venturas ) met elk hun eigen stijl.
                      en dan daarbovenop had je de boerenbuiten en de woestijn etc....
                      enige nadeel bij san andreas was dat je ook heel veel plekken had die je nooit van je leven tijdens de hoofdmissies moet bezoeken. waar eigenlijk geen enkele missie plaatsvind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                        Als er mensen zijn op de ps3 die de Pacific bank heist eens willen doen (en niet zuigen hierin), gelieve dit te laten weten
                        Na 20x te proberen met alle random debielen is de goesting een beetje over ..
                        Ik heb dat ook altijd. Spelen met een hele hoop randdebielen is irritant. Ik heb dat gehad bij die missie waar je al sluipend die wachters moet doden, Fleeca heist is dat denk ik. Dat heb ik zeker 30x moeten proberen Dan staat ge daar steeds met uw automatische shotgun zo snel mogelijk peten dood te schieten terwijl de rest het gewoon verpest.

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        wtf ben hier triatlon aan het doen, de 4de of 5de langs het noordelijk meer. Zit hier al 30 minuten op dat kruisje te tikken, voel mijn duim bijna niet meer en ben er nog niet.. Gezwommen en nog bezig met fietsen, moet nog beginnen lopen

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Dit was 'm, eindelijk gedaan

Fak man Uurke bezig zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                        als ik de map zie van gta5 vind ik het toch maar een tegenvaller....
                        als je dat vergelijkt met gta:san andreas waar je 3 steden had ( los santos, san fiero, las venturas ) met elk hun eigen stijl.
                        enige nadeel bij san andreas was dat je ook heel veel plekken had die je nooit van je leven tijdens de hoofdmissies moet bezoeken. waar eigenlijk geen enkele missie plaatsvind.
                        Valt echt wel mee hoor. De stad is veel groter dan in GTA SA en je hebt daar heel wat verschillende delen.

Comment

Yes, die, moet 'm nog zoeken dus ga 't filmpje niet bekijken zou een lijk inliggen. Die space ship parts zoeken wordt ook nog wat.. Heb er nu 2 gevonden van de 50.
                          En die paper shreds... Daarvan heb ik er nu 1 of 2 toevallig gevonden.

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                          als ik de map zie van gta5 vind ik het toch maar een tegenvaller....
                          Ik dool nog graag eens rond in die woestijn en zo.. Wanted level van 3 sterren en zo lang mogelijk op de vlucht proberen blijven. Wel irritant als ze met 2 heli's achter je zitten en je constant beschoten wordt. Politie AI is iets te goed om echt fun te hebben. Of je verschansen in het kapsalon, de tattoo shop of winkeltje en zo lang mogelijk in leven blijven, met wanted level 5..

Ook vervelend dat er bij dat ziekenhuis in de woestijn geen geparkeerde auto's staan... (en dat je altijd zo ver gespawned wordt naar zo'n ziekenhuis, als je bvb op een afgelegen stuk map zat).

Cruisen in de bergen met zo'n ratlook VW T1 Camper..

En dan is er nog dit.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                            Ben nog maar net begonnen en worstel een beetje met de controller. (Is al een 5tal jaar geleden) Spelen er hier nog met het toetsenbord.
                            Ik was vroeger ook puur keyboard en muis, maar veel games spelen een pak aangenamer met controller. Gewoon blijven oefenen. Je kan in de settings wel een aim assist aanzetten die voor je op de vijand richt als je vanuit cover komt (in meer of mindere mate in te stellen) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Ik was vroeger ook puur keyboard en muis, maar veel games spelen een pak aangenamer met controller. Gewoon blijven oefenen. Je kan in de settings wel een aim assist aanzetten die voor je op de vijand richt als je vanuit cover komt (in meer of mindere mate in te stellen) .
                              Tiens SA speelt voor mij makkelijker met bord en muis... FIFA dan weer met controller. Had de indruk met SA dat ik niet alle dingen kon bedienen met controller.
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• 83 % completed we gaan ervoor! Bij 100% zou je bigfoot kunnen afknallen

Comment

• Ben er nog nooit in geslaagd een GTA voor 100% uit te spelen.. Verste was denk ik 98%, in GTA Liberty City Stories.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Ben er nog nooit in geslaagd een GTA voor 100% uit te spelen.. Verste was denk ik 98%, in GTA Liberty City Stories.
                                    Wtf gast, gij klapt over een spel van 10j terug...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Ben er nog nooit in geslaagd een GTA voor 100% uit te spelen.. Verste was denk ik 98%, in GTA Liberty City Stories.
                                      Zwakeling....de vorige san andreas en vice city allebei 100% uitgespeeld.

Comment

• Letter scraps aan 't verzamelen, wel met een plannetje erbij waar die soms liggen, hoe komt een mens erop? Bovenop een rij van containers 3 hoog in de haven, aan de zijkant van de spoorwegtunnel aan de haven,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                          Wtf gast, gij klapt over een spel van 10j terug...
                                          No shit, 't was toen dat ik het speelde he. Eigenlijk is 't 8 a 9j terug, gezien LCS pas in december 2005 of zo uitgekomen is.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X