Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Gevonden!

Komt extra missie bij: the killer's identity and location has been revealed.
    Howla ?
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Dreyfuss vermoorden, niks aan. Nu 50 spaceship parts verzamelen Ben echt benieuwd naar de bigfoot missie

Comment

• 89 % completed!

Comment

• 49/50 spaceship parts, plan weer helemaal afgevinkt.

Comment

• 50/50, speciale dunebuggy gekregen die buiten een speciale claxon niets anders kan 91 %, almost there!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              89 % completed!

Vicy City

Is zowat de beste GTA samen met SA.

ben wel eens benieuwd hoe VC er nu zou uit zien na het verhaal
              BMW X5 45e

Comment

• Denk dat VC in de RAGE engine wel enorm vet zou zijn. Zeker als het zich terug in de eighties of seventies zou afspelen. Een GTA die zich in het verleden afspeelt is zowieso leuker om nostalgische redenen, en ook omdat de auto's vroeger mooier waren, muziek beter was, en geen stom smartphone gedoe..

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• VC moeten remaken, met de graphics van vandaag moet dat enorm vet zijn.

Comment

• der zou da ne modder moeten maken, moet toch te doen zijn aangezien ze gta5 gemaakt hebben op de gta4 engine

Comment

• Begin er maar eens aan..

Je zou de models van VC wel kunnen overzetten, maar dan ziet het er nog altijd uit zoals in VC. Enkel de auto's en geluiden zullen rijden en klinken als in IV en V.

GTA SA in GTA IV:

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Het probleem is copyright.
                        Je mag niet de grafhics of models gebruiken uit 1 van de vorige spelen. Je gaat dus elk model van de grond op opnieuw moeten ontwerpen.
                        Vroeger nog meegemaakt met generations arena voor quake 2 en quake 3

Comment

• Mods

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Close enough:

En nog eentje van mijn fancy garage (heb 3 garages vol met gemodde autos) & een Savage helicopter, Rhino tank, boot, ... (speel alleen online).

Comment

• Nog wat online fun:

Met een paar man op hetzelfde moment een taxi bellen, en dan de taxichauffeurs Mount Chiliad omhoog laten racen

We hielden een race, om ter eerst van ons appartement naar Mount Chiliad met de fiets:

tsja, random shit:

Comment

• Ik dacht dat je maar 2 properties kon hebben online ?
                                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                  Ik dacht dat je maar 2 properties kon hebben online ?
                                  Recent zijn er 3 mogelijk. Nu ja recent, ik denk sinds de Heists update. Ik heb 1 appartement van 10, 1 garage van 10 en een garage van 6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                    Recent zijn er 3 mogelijk. Nu ja recent, ik denk sinds de Heists update. Ik heb 1 appartement van 10, 1 garage van 10 en een garage van 6.
                                    Ik heb 2 high end appartementen, en een garage van 6.
                                    Nuja, heb het pas een maand geleden gekocht, en wel al 167 uur gespeeld

Comment

• Hoe zit dat dan met die eigendommen in online? Als jij iets gekocht hebt, kan iemand anders het dan niet meer kopen?

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Hoe zit dat dan met die eigendommen in online? Als jij iets gekocht hebt, kan iemand anders het dan niet meer kopen?
                                        Ik heb samen met een groep vrienden in hetzelfde gebouw een appartement gekocht, en het gekke is dat iedereen echt een andere flatnummer en/of verdieping heeft. Ook qua prijs is dit een verschil. Maar lijkt me sterk dat alle 1000den spelers een uniek appartement hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                          Ik heb 2 high end appartementen, en een garage van 6.
                                          Nuja, heb het pas een maand geleden gekocht, en wel al 167 uur gespeeld
                                          PC of PS3-4?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X