Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten89 % completed!
Vicy City
Is zowat de beste GTA samen met SA.
ben wel eens benieuwd hoe VC er nu zou uit zien na het verhaalBMW X5 45e
Comment
-
Denk dat VC in de RAGE engine wel enorm vet zou zijn. Zeker als het zich terug in de eighties of seventies zou afspelen. Een GTA die zich in het verleden afspeelt is zowieso leuker om nostalgische redenen, en ook omdat de auto's vroeger mooier waren, muziek beter was, en geen stom smartphone gedoe..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Het probleem is copyright.
Je mag niet de grafhics of models gebruiken uit 1 van de vorige spelen. Je gaat dus elk model van de grond op opnieuw moeten ontwerpen.
Vroeger nog meegemaakt met generations arena voor quake 2 en quake 3
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Ik dacht dat je maar 2 properties kon hebben online ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk dacht dat je maar 2 properties kon hebben online ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenRecent zijn er 3 mogelijk. Nu ja recent, ik denk sinds de Heists update. Ik heb 1 appartement van 10, 1 garage van 10 en een garage van 6.
Nuja, heb het pas een maand geleden gekocht, en wel al 167 uur gespeeld
Comment
-
Hoe zit dat dan met die eigendommen in online? Als jij iets gekocht hebt, kan iemand anders het dan niet meer kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHoe zit dat dan met die eigendommen in online? Als jij iets gekocht hebt, kan iemand anders het dan niet meer kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk heb 2 high end appartementen, en een garage van 6.
Nuja, heb het pas een maand geleden gekocht, en wel al 167 uur gespeeldOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment