Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenGisteren nog eens een shopping spree gehad en een Adder, Technical, Insurgent met kanon en een Stinger hardtop gekocht & allemaal volledig geupgrade Weer 6 mil armer
Comment
-
Ja hoe komt gij aan zo veel geld Ik kom met moeite rond wat die heists mij hebben opgebracht, en ik heb nog niet zot gedaan..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
We zijn met een groep van 6-7 man die dagelijks wel missions of heists doen (of zoals gisteren een hele avond golfen ). Als je een paar heists doet per avond, telt snel door hoor. & omdat we altijd met dezelfde mensen spelen, gaat het foutloos en snel :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenWe zijn met een groep van 6-7 man die dagelijks wel missions of heists doen (of zoals gisteren een hele avond golfen ). Als je een paar heists doet per avond, telt snel door hoor. & omdat we altijd met dezelfde mensen spelen, gaat het foutloos en snel :pClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenAls je alle heists gedaan hebt, wat dan ? kan je die opnieuw spelen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenHaha uiteraard! Hoe verdien je anders geld + je kan ook nog voor de elite modes en andere challenges gaan. Als je bv alle 5 de heists doet, zonder dat iemand dood gaat, dan krijgt ieder een bonus van 10 mil. Zo gaat het natuurlijk snel :pClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenJa met vrienden gaat dat nog wel, met de gemiddelde loser online, forget it..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenJa met vrienden gaat dat nog wel, met de gemiddelde loser online, forget it..
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenOh nee, ik heb nog nooit een heist met randoms gedaan :p enkel missions, maar die kan je allemaal alleen ook.. (zeker met armored cars/helis).
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichtenpotverdorie, had ik da geweten... nu is mn geld op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenOch jong, vanavond ben je weer miljonair
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenEcht 'nieuwe' wagens en vliegtuigen? Daar staat nieuwe modding opties Wel veel goesting om nog eens te spelen
Rockstar Games, Rockstar, Video Games, Games, Gaming, Grand Theft Auto, GTA, GTAV, GTA 5, GTA Online, GTA+, GTA Plus, Red Dead Redemption, RDR, Red Dead Online, PS5, PlayStation, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox, PC Games, Computer Games, Home Entertainment, Home Gaming, New Video Games, Videogames, LA Noire, L.A. Noire, Max Payne 3, Max Payne, Vice City, San Andreas, Liberty City, Los Santos, Vinewood2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenHeb alweer een miljoen bij elkaar gespaard voor de update
& mij weer laten gaan net... Hydra, 2 duurste boten, en nog een 5tal autos 3 garages vol nu & eindelijk de lijkwagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenFreak man, hoeveel uur speelt gij per dag?
Comment
Comment