Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laatste dagen niet zoveel eigenlijk :p maar op 1 maand tijd toch zo'n 200 uur gespeeld nu.
Say what Op 1 maand tijd 200u? Dat kan toch niet :o Dat is 6u per dag gemiddeld Oke, de eerste week haalde ik het waarschijnlijk ook wel. Dan een paar dagen 10 a 12 u gespeeld
Say what Op 1 maand tijd 200u? Dat kan toch niet :o Dat is 6u per dag gemiddeld Oke, de eerste week haalde ik het waarschijnlijk ook wel. Dan een paar dagen 10 a 12 u gespeeld
Tsja, mn auto is kapot, wat moet ik anders doen :p
Lol Wel best die speler reporten, en in de chat zeggen dat die moet stoppen, anders kunnen ze ook bannen :p Dinsdag ist de update normaal, woopwoop!
Woensdag is de update.
Heb hier ook 25 mille gehad, Rockstar gaat dat geld echter wel van je account afhalen. Bezittingen die gekocht zijn mag je houden, geef dus zoveel mogelijk uit
Ik heb nog eens gold gekocht dus we gaan het online gebeuren eens uitproberen. De andere GTA's heb ik meerdere keren uitgespeeld en bij de 5 was dat slechts 1 keer en daarna liet ik het gewoon links liggen. San andreas heeft jaren in mijn ps2 gestoken
oke, vakantie is er, wanneer gaan we eens heists beginnen knallen ?
Op PC kan ik altijd wel eens helpen :p Heb net nog een paar heists gedaan, zit nu net boven de 10 mil. Mag wel eens een nieuwe update komen met heists, want nu heb ik niks meer te doen ingame. Net wel gelachen, en iemand opgesloten in een kledingwinkel 2 autos tegen de deur geparkeerd, en hij geraakte er niet uit. Is uiteindelijk na 10 min gewoon offline gegaan haha.
Comment