Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenHaha oei Vaker spelen he! Net level 100 gehaald, ben nu bezig al mn autos volledig goud te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk ben 92. Maar ik ken te weinig mensen online. Duurt keilang voor die heists. Altijd met sukkels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk doe races om snel rp te halen. Dat ik eindelijk die 6x6 kan kopen.
& vandaag heb ik de halve server in mijn bus gekregen 550k voor een bus, worth it :p zijn met de hele groep zo mount chiliad op gegaan, best wel lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk heb net weer een uur verkloot en niets verdiend. Dan doe je die Series A missie op die boot helemaal op u eentje, knal je heel de boot af, toch kunnen ze het nog verkloten. Sukkels
Zo verdient ge het snelst geld zonder vrienden :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenOnline -> Jobs -> Quick Job -> Mission
Zo verdient ge het snelst geld zonder vrienden :p
Gisteren ook weer een snul erbij, de missie met de drugs op die boot was bijna klaar. 3 van de 4 stonden al te wachten aan de drop off. Een van de twee andere blaast zichzelf dan op door op een auto te schieten. Ik werd bijna gek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenWeet ik, maar dat gaat nog traag
Gisteren ook weer een snul erbij, de missie met de drugs op die boot was bijna klaar. 3 van de 4 stonden al te wachten aan de drop off. Een van de twee andere blaast zichzelf dan op door op een auto te schieten. Ik werd bijna gek
Maar als ik alleen speel doe ik alleen missions, die kan ik toch allemaal alleen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenNet ook gemerkt, ik heb dringend geld nodig 5 miljoen om precies te zijn. Ik heb nog altijd spijt dat ik helemaal in het begin niet doorgedaan heb met glitchen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenHaha de meeste die dat gedaan hebben zijn gebanned :p Ik heb net mijn laatste miljoenen erdoor gejaagd, ben platzak nu! Er was ook een boot van 1,7mil, die eigenlijk net hetzelfde is als de Speeder die 3x minder kost Achja
Comment
-
iemand zin om op ps3 missions te doen online ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk heb het gedaan maar niet overdreven. 50 miljoen ofzo maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichtenwat Heb gisteren eens mijn statistieken bekeken, 53 mil verdient met missions en heists :p Play much?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenSinds vorige week ook in het bezit van GTA5.
Toch een zalig spel. Alleen het beursgebeuren vind ik maar niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIn offline handig om snel veel geld te verdienen, ben tot 1,3 miljard gegaan eer ik het beu was :p Helaas is het er in online niet
Comment
Comment