Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Ik heb geen geld meer. Heb de '300Sl' gekocht en de Dinka Enduro en alles goed getuned en mijn geld was op
    Haha oei Vaker spelen he! Net level 100 gehaald, ben nu bezig al mn autos volledig goud te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
      Haha oei Vaker spelen he! Net level 100 gehaald, ben nu bezig al mn autos volledig goud te maken
      Ik ben 92. Maar ik ken te weinig mensen online. Duurt keilang voor die heists. Altijd met sukkels.

Comment

Ik ben 92. Maar ik ken te weinig mensen online. Duurt keilang voor die heists. Altijd met sukkels.
        De laatste tijd doe ik gewoon heel veel random missions. Zeker gelijk dit weekend (dubbel RP) is het wel leuk. Zo kan je ook makkelijk 150k per uur verdienen

Comment

• Ik doe races om snel rp te halen. Dat ik eindelijk die 6x6 kan kopen.

Comment

Ik doe races om snel rp te halen. Dat ik eindelijk die 6x6 kan kopen.
            Die heb ik ook pas vandaag gekocht, wat een monster!

& vandaag heb ik de halve server in mijn bus gekregen 550k voor een bus, worth it :p zijn met de hele groep zo mount chiliad op gegaan, best wel lachen.

Comment

• Ik heb net weer een uur verkloot en niets verdiend. Dan doe je die Series A missie op die boot helemaal op u eentje, knal je heel de boot af, toch kunnen ze het nog verkloten. Sukkels

Comment

Ik heb net weer een uur verkloot en niets verdiend. Dan doe je die Series A missie op die boot helemaal op u eentje, knal je heel de boot af, toch kunnen ze het nog verkloten. Sukkels
                Online -> Jobs -> Quick Job -> Mission

Zo verdient ge het snelst geld zonder vrienden :p

Comment

Online -> Jobs -> Quick Job -> Mission

Zo verdient ge het snelst geld zonder vrienden :p
                  Weet ik, maar dat gaat nog traag

Gisteren ook weer een snul erbij, de missie met de drugs op die boot was bijna klaar. 3 van de 4 stonden al te wachten aan de drop off. Een van de twee andere blaast zichzelf dan op door op een auto te schieten. Ik werd bijna gek

Comment

Weet ik, maar dat gaat nog traag

Gisteren ook weer een snul erbij, de missie met de drugs op die boot was bijna klaar. 3 van de 4 stonden al te wachten aan de drop off. Een van de twee andere blaast zichzelf dan op door op een auto te schieten. Ik werd bijna gek
                    Ach toen ik de eerste keer de Prison Break heist deed, op het einde waar ge met de parachute uit de vlieger moet springen... Eerst ene die te pletter stort, we herdoen alles, ik zeg tegen hem dat die int water moet landen, VERDRINKT DIE, die wist nie hoe die moest zwemmen, pfff
                    Maar als ik alleen speel doe ik alleen missions, die kan ik toch allemaal alleen

Comment

• Nieuwe update vandaag blijkbaar, met paar nieuwe autos:

Comment

• Net ook gemerkt, ik heb dringend geld nodig 5 miljoen om precies te zijn. Ik heb nog altijd spijt dat ik helemaal in het begin niet doorgedaan heb met glitchen

Comment

Net ook gemerkt, ik heb dringend geld nodig 5 miljoen om precies te zijn. Ik heb nog altijd spijt dat ik helemaal in het begin niet doorgedaan heb met glitchen
                          Haha de meeste die dat gedaan hebben zijn gebanned :p Ik heb net mijn laatste miljoenen erdoor gejaagd, ben platzak nu! Er was ook een boot van 1,7mil, die eigenlijk net hetzelfde is als de Speeder die 3x minder kost Achja

Comment

Haha de meeste die dat gedaan hebben zijn gebanned :p Ik heb net mijn laatste miljoenen erdoor gejaagd, ben platzak nu! Er was ook een boot van 1,7mil, die eigenlijk net hetzelfde is als de Speeder die 3x minder kost Achja
                            Ik ben ook platzak door die nieuwe offroader Ik heb het gedaan maar niet overdreven. 50 miljoen ofzo maar

Comment

• iemand zin om op ps3 missions te doen online ?
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Ik! Saihtamvf

Comment

Ik heb het gedaan maar niet overdreven. 50 miljoen ofzo maar
                                  wat Heb gisteren eens mijn statistieken bekeken, 53 mil verdient met missions en heists :p Play much?

Comment

wat Heb gisteren eens mijn statistieken bekeken, 53 mil verdient met missions en heists :p Play much?
                                    Ik heb mij vergist, was 10 a 15 miljoen en dan 5.9 mil met missies

Comment

• Sinds vorige week ook in het bezit van GTA5.
                                      Toch een zalig spel. Alleen het beursgebeuren vind ik maar niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                        Sinds vorige week ook in het bezit van GTA5.
                                        Toch een zalig spel. Alleen het beursgebeuren vind ik maar niets.
                                        In offline handig om snel veel geld te verdienen, ben tot 1,3 miljard gegaan eer ik het beu was :p Helaas is het er in online niet

Comment

In offline handig om snel veel geld te verdienen, ben tot 1,3 miljard gegaan eer ik het beu was :p Helaas is het er in online niet
                                          Ik vind het ook erg jammer. Offline zit ik ook met alledrie de personnages boven de 2 miljard.

Comment

Working...
                                          X