Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Verdorie, mijn 2 miljoen zal snel op zijn
    Kzit nog safe, 31 mil, en heb een garage met 8 Osirisen die ook elk voor 1 mil+ verkopen. Gisteren nog wat heists gedaan, en mijn cut op 0% laten zetten :p Ik geef dat altijd aan de noobs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
      Kzit nog safe, 31 mil, en heb een garage met 8 Osirisen die ook elk voor 1 mil+ verkopen. Gisteren nog wat heists gedaan, en mijn cut op 0% laten zetten :p Ik geef dat altijd aan de noobs
      Ik moet geld verdienen met 'The Fleeca Job', alle andere heists dat ik meespeel falen omdat er sukkels bijzitten. Er worden maar weinig heists meer gespeeld op de consoles denk ik Heb ook nog een Osiris, Adder, Zentorno, T20, Stinger Topless, Stinger GT, Trufade Z-Type, Stirling GT, ... Allemaal ook minstens een half miljoen maar die wil ik niet verkopen
      Last edited by ; 20/10/2015, 12:23.

Comment

Ik moet geld verdienen met 'The Fleeca Job', alle andere heists dat ik meespeel falen omdat er sukkels bijzitten. Er worden maar weinig heists meer gespeeld op de consoles denk ik Heb ook nog een Osiris, Adder, Zentorno, T20, Stinger Topless, Stinger GT, Trufade Z-Type, Stirling GT, ... Allemaal ook minstens een half miljoen maar die wil ik niet verkopen
        Kheb zo'n garage vol gekocht als "investering" omdat ik toch anders mn geld maar opmaak aan zinloze dingen. Vooral rocket launcher/grenade launcher kost mij hopen geld, en de boetes van de insurances

Comment

• Da is gestoord duur die upgrades Een miljoen er door aan een Voodoo 400k voor de ombouw en dan nog een half miljoen updates Meer zelfs Ga het bij 2 lowriders houden, de Voodoo en de Moonbeam van

Comment

Da is gestoord duur die upgrades Een miljoen er door aan een Voodoo 400k voor de ombouw en dan nog een half miljoen updates Meer zelfs Ga het bij 2 lowriders houden, de Voodoo en de Moonbeam van
            Can't wait, na het werk toch snel even spelen

Comment

Can't wait, na het werk toch snel even spelen
              Toch maar aan het spelen om een 3e te kopen Die moonbeam is echt NFS Underground 2 stijl, hoe meer boxen hoe beter

Comment

• Allee hup, gisteren toch maar eens een Buccaneer gekocht en volledig gemod. Erna met de kont op de grond door de stad gereden, met een spoor van vonken erachter Erna weer een 2tal uur chaos veroorzaakt door met mn tank in die steeg bij Benny's te gaan staan

Comment

Allee hup, gisteren toch maar eens een Buccaneer gekocht en volledig gemod. Erna met de kont op de grond door de stad gereden, met een spoor van vonken erachter Erna weer een 2tal uur chaos veroorzaakt door met mn tank in die steeg bij Benny's te gaan staan
                  Die cabrio's zijn fantastisch. Armpje uit het raam en rustig cruisen Heb ondertussen een Full modded Moonbeam, Voodoo en ook een Buccaneer die volledig gemod is op een zwaardere hydrolische kit na. Moet ik nog even voor spelen, want ben weer platzak nu Al ga ik die Moonbeam wss weer verkopen

Comment

Die cabrio's zijn fantastisch. Armpje uit het raam en rustig cruisen Heb ondertussen een Full modded Moonbeam, Voodoo en ook een Buccaneer die volledig gemod is op een zwaardere hydrolische kit na. Moet ik nog even voor spelen, want ben weer platzak nu Al ga ik die Moonbeam wss weer verkopen
                    Haha platzak :p Ik heb gisteren nog een auto vernietigd omdat mijn garage vol was, achteraf bekeken is dat weer een 700k weggesmeten, maar anders moest ik weer 5 min op en af rijden :p & ik heb een dak op mijn buccaneer gezet

Comment

Haha platzak :p Ik heb gisteren nog een auto vernietigd omdat mijn garage vol was, achteraf bekeken is dat weer een 700k weggesmeten, maar anders moest ik weer 5 min op en af rijden :p & ik heb een dak op mijn buccaneer gezet
                      Ja, nu misschien 100k Duurt echt super lang om miljoenen te halen met Heists. Een Elite challenge voltooien bijvoorbeeld is onmogelijk met random online idoten.

Comment

Ja, nu misschien 100k Duurt echt super lang om miljoenen te halen met Heists. Een Elite challenge voltooien bijvoorbeeld is onmogelijk met random online idoten.
                        Ik doe gewoon quick job - mission. Verdient meer geld dan heists met random idioten. Missions kunt ge alleen, als die doodgaan hebben ze pech :p Maar ik heb int begin veel geluk gehad, speelde met kameraden samen, en toen hebben we wekenlang niks anders als heists gedaan, geld genoeg

Comment

Ik doe gewoon quick job - mission. Verdient meer geld dan heists met random idioten. Missions kunt ge alleen, als die doodgaan hebben ze pech :p Maar ik heb int begin veel geluk gehad, speelde met kameraden samen, en toen hebben we wekenlang niks anders als heists gedaan, geld genoeg
                          Doe ik ook nu, Fleeca job vanaf ik kan, is 87k op 15 minuutjes ofzo. Kuruma stelen kan ik alleen, voor de heist moeten ze mij juist naar die bank voeren en de moeilijke dingen doe ik ondertussen met de ogen toe

Eigenlijk zijn die heists ondertussen echt routine, Fleeca is simpel. Prison break is juist als prisinor wat tricky omdat je ammo moet zoeken. Humane Labs is allemaal eenvoudig, pacific standard ook. Gewoon naar mijn flat om de kuruma en klaar

Comment

• Gisteren dankzij een hacker al eens van de halloweenupdate kunnen proeven

Last edited by Vtech™; 26/10/2015, 19:55.
                            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Okay, sparen dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                Gisteren dankzij een hacker al eens van de halloweenupdate kunnen proeven

Zalig spel dat, enige wat mij stoort is dat de looprichting van de banden verkeerd is bij zowel de voor als de achterwielen Was mij bij geen enkele andere wagen opgevallen. Dat is blijkbaar zo bij elke auto
                                Last edited by ; 29/10/2015, 16:16.

Comment

• Lol was me nog niet opgevallen, zie het nu ook.
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                    Lol was me nog niet opgevallen, zie het nu ook.
                                    Welja, mij ook niet in die 2 jaar dat ik het speel. Maar aangezien dat zowat de grootste zichtbare wielen zijn viel het daarnet op

Comment

• Wanneer is die Halloween update er? :o

Comment

Wanneer is die Halloween update er? :o
                                        Gisteren tot 16 november, maar de servers zijn down/limited. Toch PS4, Xone en PC. Ik raakte er toch niet op daarjuist.

Comment

Gisteren tot 16 november, maar de servers zijn down/limited. Toch PS4, Xone en PC. Ik raakte er toch niet op daarjuist.
                                          Ola, in dat geval mn dates afzeggen voor het weekend, dat ik kan gamen
                                          & ja die inlogproblemen zijn gelukkig te omzeilen op PC

Comment

Working...
                                          X