Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Benieuwd naar de update, hopelijk brengt het wat leuke nieuwe features. Nu begint het erg saai te worden om geld te verdienen. Gaat ook erg traag. Ze zouden beter iets verzinnen dat een vaste payout geeft of de beurs brengen. Nu duurt het een paar uur om een miljoen binnen te halen.
Benieuwd naar de update, hopelijk brengt het wat leuke nieuwe features. Nu begint het erg saai te worden om geld te verdienen. Gaat ook erg traag. Ze zouden beter iets verzinnen dat een vaste payout geeft of de beurs brengen. Nu duurt het een paar uur om een miljoen binnen te halen.
Of de prijzen van de online naar het niveau van game-mode brengen.
Een jacht kopen, of 2, of 3, al zie ik er niet echt nut in. De nieuwe wagens zijn wel leuk Er zijn ook nieuwe appartementen, waar je het interieur kan kiezen, of een huis in de vinewood hills. Meer van hetzelfde in een ander jasje.
Oh deze is update is veeeeeel leuker dan de lowriders!
Gisteren een Yacht gekocht, meteen de duurste met alles erop en eraan. Nieuwe villa gekocht in de hills, met alle nieuwe auto's erin. Die nieuwe armored cars vallen wel een beetje tegen, kan je niet vergelijken met de kuruma bvb. Maar verdorie ik ben verliefd op die Camaro
Die armored cars zijn anders dan de kuruma inderdaad, ze houden minder kogels tegen maar in tegenstelling tot de kuruma zijn ze wel bestand tegen een granaat of rpg. Toch voor 1 shot
Die armored cars zijn anders dan de kuruma inderdaad, ze houden minder kogels tegen maar in tegenstelling tot de kuruma zijn ze wel bestand tegen een granaat of rpg. Toch voor 1 shot
Ik kies liever voor stijl dan voor veiligheid tegenwoordig :p gisteren weer een zware veldslag door dat VIP gedoe. Ik ben zo blij met mijn minigun
& nog eentje van de boot, intussen wel hernoemd naar "BIER & TIETEN"
Comment